Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Tipitapa skrev:

Med fare for å virke bitter og misunnelig (noe alle bloggere som mottar kritikk tror det dreier seg om); Noe så harry som den hjemmefestivalen er det lenge siden jeg har sett. Jeg trodde ikke det var mulig å ta det lenger, men pilotparet fortsetter å overbevise meg om at de verken eier klasse eller finesse. Selv om de selv gjerne liker å tro at de hører hjemme blant fiffen. 

Tror de to har gått av å komme litt ned på jorden igjen... 

Helt enig. Og piloten med glitter over hele brystkassa og kveldens dypeste utringing 🙈 Nei, dette var flaue saker 🙈

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet vekk spekulasjoner.

pinar, adm. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Helt enig. Og piloten med glitter over hele brystkassa og kveldens dypeste utringing 🙈 Nei, dette var flaue saker 🙈

Ja. Det var kveldens flaueste! 

Sier som flere har nevnt her inne allerede; til å være så konservativ når det gjelder leker til S og hele pakka med at gutter skal være gutter, er det jaggu er pussig valg av mannfolk. 

• Liker 24
Skrevet

Altså herregud kan den dama ikke betale maten sin heller lengre (siste instastory) er hun så jækla fattig? At hun på ha maten sin sponset også hva i alle dager?

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Elevbruker skrev:

Altså herregud kan den dama ikke betale maten sin heller lengre (siste instastory) er hun så jækla fattig? At hun på ha maten sin sponset også hva i alle dager?

Væreste er jeg føler hun har ofte sponsorer som ingen har hørt om nesten den eneste hun har som alle andre er nelly og nettbonus ellers så er det kun ukjente lurer av og til på om hun søker på google etter sponsorer osv.

• Liker 10
Skrevet
48 minutter siden, Elevbruker skrev:

De har kjøpt så dyrt hus nå at nå må alt bli sponset. 

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, Xstrella skrev:

De har kjøpt så dyrt hus nå at nå må alt bli sponset. 

Tenkte det samme.

Gjest xx girl xx
Skrevet

Hvis dere sjekker Facebook siden også, så ser dere at nesten alle i innlegg på bloggen er reklame. Med noen få unntak. 

Skrevet

De har sitt liv og tror at de er blandt fiffen i norge, men jeg tenker at det må være trist å bo i et hus hvor mye er sponset.

• Liker 6
Skrevet
På 12.9.2018 den 21.24, Patriotpaula skrev:

Meldt henne og innlegget til forbrukertilsynet... Driiiitlei av innlegg som bare er reklame! Hvor er «gamle» pilotfrue som skrev innlegg med mening!? 

Veldig bra! 👏🏻👌🏻 Og helt enig i det du skriver her! 

Skrevet

Kunne hun ikke i det minste skrive innlegg i en litt provoserende tone slik hun gjorde før? 

• Liker 2
Skrevet

På slutten av dagens episode sier Pilotfrue: «Jeg synes det er trist at det er så mye fokus på vekt og graviditet, spesielt etter fødsel»

Skal si pipa fikk en annen lyd så raskt hun ble sponset av «Fit supermamma»...

• Liker 40
Skrevet (endret)
3 timer siden, Hummingbird2 skrev:

På slutten av dagens episode sier Pilotfrue: «Jeg synes det er trist at det er så mye fokus på vekt og graviditet, spesielt etter fødsel»

Skal si pipa fikk en annen lyd så raskt hun ble sponset av «Fit supermamma»...

Syns det var verre at dagens episode opptar mannen ANDRE hårtransplantasjon.

Forrige sesong gikk det i mannens lipfillers..

Endret av J..
  • Liker 17
Skrevet
25 minutter siden, J.. skrev:

Syns det var verre at dagens episode opptar mannen ANDRE hårtransplantsjon.

Forrige sesong gikk det i mannens lipfillers..

Han har gått fra å være luftens mannemann til å bli bloggfruas mann i blogge(b)ånd. 

• Liker 9
Skrevet
49 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Han har gått fra å være luftens mannemann til å bli bloggfruas mann i blogge(b)ånd. 

Har han noengang vært en "mannemann" da? Slår meg ikke akkurat som en.

Oppriktig spørsmål.

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Har han noengang vært en "mannemann" da? Slår meg ikke akkurat som en.

Oppriktig spørsmål.

Nei, kanskje ikke.. 😅 Tror uansett at det er lett å bli påvirket av den man er sammen med. Det er jo så stort fokus på utseendet i bloggverdenen.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Nei, kanskje ikke.. 😅 Tror uansett at det er lett å bli påvirket av den man er sammen med. Det er jo så stort fokus på utseendet i bloggverdenen.

Sant nok..

Men i begge sesongene handler det jo om at han fikser noe på seg selv,ikke hun. 

🤨

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, J.. skrev:

Sant nok..

Men i begge sesongene handler det jo om at han fikser noe på seg selv,ikke hun. 

🤨

Ja, det synes jeg er merkelig.. Trodde hun skulle være i fokus. Mulig han får det sponset av TV 2..

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det synes jeg er merkelig.. Trodde hun skulle være i fokus. Mulig han får det sponset av TV 2..

Tror nok det er klinikken som sponser mot at det blir filmet av TV2. God reklame. Men flaut for oss som ser på 🙈 

• Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Tror nok det er klinikken som sponser mot at det blir filmet av TV2. God reklame. Men flaut for oss som ser på 🙈 

Det kan nok stemme. Logoen kom tydelig frem i hvert fall 😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...