Gjest Ms. Daisy Skrevet 26. februar 2017 #541 Del Skrevet 26. februar 2017 Kanskje folk bør slutte å kaste stein i glasshus. Feie for sin egen dør? Uansett hennes forhistorie er det ingen og jeg mener INGEN som fortjener å få hets slik som dette. Jeg vemmes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 26. februar 2017 #542 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg personlig mener at det er personen i et forhold som har ansvar for å ikke være utro. Nei, det er ikke greit å bevisst legge seg etter gifte menn, men i bunn og grunn så er det selvkontrollen til personen i et forhold som er fraværende, og det er h*n sitt ansvar å være tro mot partneren sin. Jeg har selv opplevd utroskap, og jeg ble sur på partneren min, ikke den andre dama. Det var han som hadde lovet meg å være trofast, ikke henne. At hun valgte å være et løst knull på byen får være hennes problem. Hvis det skal så lite til for en mann å være utro så er han ikke verdt å samle på uansett. Men selvfølgelig er det som sagt ikke greit å legge seg etter gifte menn med vilje, men å være på byen og ting skjer, vel - da er det (i mine øyne) personen i et forhold som er en dritt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 26. februar 2017 #543 Del Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, Ms. Daisy skrev: Kanskje folk bør slutte å kaste stein i glasshus. Feie for sin egen dør? Uansett hennes forhistorie er det ingen og jeg mener INGEN som fortjener å få hets slik som dette. Jeg vemmes! Enig med deg, samtidig er det jo noe spesielt å gå etter gifte menn, som regel er det jo barn involvert .. men men, hver sine valg og intigritet her i livet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AkkuratJa Skrevet 26. februar 2017 #544 Del Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, Onbothsides skrev: Jeg snakket generelt om utroskap og siktet til de som mente at det var kvinnenes skyld. Skriver jeg noe sted at noen spesifikke har blitt lurt? Skal man tolke så man lese riktig ellers bør du ikke lese blogger heller. Så inne i en tråd om én spesifikk blogger, kan jeg ikke forvente at du snakker om den bloggeren? Haha. Kanskje noen burde tenke over om de burde kommentere på forum og blogger? Hmm? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. februar 2017 #545 Del Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, mjauritz skrev: Jeg personlig mener at det er personen i et forhold som har ansvar for å ikke være utro. Nei, det er ikke greit å bevisst legge seg etter gifte menn, men i bunn og grunn så er det selvkontrollen til personen i et forhold som er fraværende, og det er h*n sitt ansvar å være tro mot partneren sin. Jeg har selv opplevd utroskap, og jeg ble sur på partneren min, ikke den andre dama. Det var han som hadde lovet meg å være trofast, ikke henne. At hun valgte å være et løst knull på byen får være hennes problem. Hvis det skal så lite til for en mann å være utro så er han ikke verdt å samle på uansett. Men selvfølgelig er det som sagt ikke greit å legge seg etter gifte menn med vilje, men å være på byen og ting skjer, vel - da er det (i mine øyne) personen i et forhold som er en dritt. Enig! Det er ikke de som er uforpliktet og singel som har ansvar for den tredje part. Men det var visst ikke lov å snakke på generelt grunnlag her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #546 Del Skrevet 26. februar 2017 Så hun legger ut hele forlovertalen sin i et blogginnlegg....? jaja, håper hun har spurt bruden om hun syntes det er greit å bli blottlagt på den måten... Tror ikke jeg hadde syntes det hadde vært så kult... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 26. februar 2017 #547 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) 1 time siden, Onbothsides skrev: Der må du lese hva jeg skriver også! Jeg snakker for det første på et generelt grunnlag formål svare de over meg som påstår (også på generelt grunnlag) at det er damene sin feil når en mann er utro. For det andre, det er kommet stygge kommentarer mot Julianne her også - om at hun bruker dette for klikk osv. Stygt! Så vennligst ikke angrip meg uten at du leser hva både andre og jeg skriver i sammenheng Det er ingen som har skrevet at det er kvinnene sin feil når en mann er utro. Folk har skrevet at det er dårlig å legge seg etter gifte menn, og når man så skriver om dette på blogg så vil noen reagerer. Det er heller ingen som skriver at det er greit å skrive dritt til henne, men folk skriver at Pga det Hub har sagt og gjort så er det forståelig at noen er sure på henne. IGJEN, INGEN HAR SAGT DET ER KVINNERS FEIL når eg gift mann er utro. Men at det er dårlig å legge seg etter gifte mennesker for spenningen sin skyld. Det gjelder kvinner som menn. Folk må da slutte å endre alt som blir skrevet og tolke ting helt feil. Hadde mannen min vært utro, hadde jeg dumpet han øyeblikkelig! Selv om ei kvinne hadde lagt seg etter han bevist , så hadde jeg ikke skyld på henne, jeg hadde skyld på mannen for det er han som hadde vørt utro!! Men jeg syns allikevel det er dårlig å legge ann på gifte mennesker for spenningen sin skyld, det sier veldig mye om egens moral og hvilke verdier man har. Endret 26. februar 2017 av jentefranorge 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. februar 2017 #548 Del Skrevet 26. februar 2017 36 minutter siden, jentefranorge skrev: Det er ingen som har skrevet at det er kvinnene sin feil når en mann er utro. Folk har skrevet at det er dårlig å legge seg etter gifte menn, og når man så skriver om dette på blogg så vil noen reagerer. Det er heller ingen som skriver at det er greit å skrive dritt til henne, men folk skriver at Pga det Hub har sagt og gjort så er det forståelig at noen er sure på henne. IGJEN, INGEN HAR SAGT DET ER KVINNERS FEIL når eg gift mann er utro. Men at det er dårlig å legge seg etter gifte mennesker for spenningen sin skyld. Det gjelder kvinner som menn. Folk må da slutte å endre alt som blir skrevet og tolke ting helt feil. Hadde mannen min vært utro, hadde jeg dumpet han øyeblikkelig! Selv om ei kvinne hadde lagt seg etter han bevist , så hadde jeg ikke skyld på henne, jeg hadde skyld på mannen for det er han som hadde vørt utro!! Men jeg syns allikevel det er dårlig å legge ann på gifte mennesker for spenningen sin skyld, det sier veldig mye om egens moral og hvilke verdier man har. 💅🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. februar 2017 #549 Del Skrevet 27. februar 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 27. februar 2017 #550 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg følger ikke helt med. Hva er denne diskusjonen om utroskap og gifte menn? Har Juliane hatt sex med en gift mann tidligere? Hvorfor er det relevant nå? Men uansett, utrolig leit hun mister ungen. Kan ikke annet enn å få vondt av de. Vet jo hvor mye de sleit og hvor glade de var når hun endelig ble gravid. Huff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 27. februar 2017 #551 Del Skrevet 27. februar 2017 21 timer siden, Puny skrev: Så hun legger ut hele forlovertalen sin i et blogginnlegg....? jaja, håper hun har spurt bruden om hun syntes det er greit å bli blottlagt på den måten... Tror ikke jeg hadde syntes det hadde vært så kult... Frua har jo blitt rikskjendis, og da er det jo ofte en ære å få være i innerste sirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2017 #552 Del Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, smalls skrev: Jeg følger ikke helt med. Hva er denne diskusjonen om utroskap og gifte menn? Har Juliane hatt sex med en gift mann tidligere? Hvorfor er det relevant nå? Men uansett, utrolig leit hun mister ungen. Kan ikke annet enn å få vondt av de. Vet jo hvor mye de sleit og hvor glade de var når hun endelig ble gravid. Huff Nu er det ikke en unge hun har mistet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. februar 2017 #553 Del Skrevet 27. februar 2017 30 minutter siden, O.G. skrev: Nu er det ikke en unge hun har mistet. Du skjønner hva hun mente. Er det noe å pirke på. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2017 #554 Del Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, LeilaS skrev: Du skjønner hva hun mente. Er det noe å pirke på. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. februar 2017 #555 Del Skrevet 27. februar 2017 6 minutter siden, O.G. skrev: Ja. Ok 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. februar 2017 #556 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Tråden er ryddet for ryktespredning, krenkende utsagn, innlegg som omhandler modereringen samt svar. - Pavilion, mod Endret 27. februar 2017 av Pavilion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2017 #557 Del Skrevet 27. februar 2017 12 minutter siden, Pavilion skrev: Tråden er ryddet for ryktespredning, krenkende utsagn, innlegg som omhandler modereringen samt svar. - Pavilion, mod Ryktespredning? Hun har selv skrevet om det i bloggen jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #558 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Så godt at hun har bestemt seg for å beskytte seg selv litt, og være litt mer selektiv på hva hun deler. Klart det skaper et press på henne slik hun har lagt opp til at alle skal vite testdato etc... Good for her! Endret 9. mars 2017 av Puny 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 10. mars 2017 #559 Del Skrevet 10. mars 2017 11 timer siden, Puny skrev: Så godt at hun har bestemt seg for å beskytte seg selv litt, og være litt mer selektiv på hva hun deler. Klart det skaper et press på henne slik hun har lagt opp til at alle skal vite testdato etc... Good for her! På høy tid!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 12. mars 2017 #560 Del Skrevet 12. mars 2017 På 9.3.2017 den 16.31, Puny skrev: Så godt at hun har bestemt seg for å beskytte seg selv litt, og være litt mer selektiv på hva hun deler. Klart det skaper et press på henne slik hun har lagt opp til at alle skal vite testdato etc... Good for her! Det er sikkert lurt og jeg forstår avgjørelsen men for min del kommer jeg til å lese bloggen mye sjeldnere. Hun har jo ikke noe annet å komme med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå