frupedersen Skrevet 25. februar 2017 #501 Del Skrevet 25. februar 2017 Fy faen så mye stygt folk skriver i kommentarfeltet !!! Blir helt satt ut jeg. Har hun virkelig vært så slem som folk skal ha det til ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkeberta Skrevet 25. februar 2017 #502 Del Skrevet 25. februar 2017 Skjønner ikke hvorfor hun ikke stenger kommentarfeltet for en stund, til det har roet seg litt ned rundt henne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 25. februar 2017 #503 Del Skrevet 25. februar 2017 36 minutter siden, frupedersen skrev: Fy faen så mye stygt folk skriver i kommentarfeltet !!! Blir helt satt ut jeg. Har hun virkelig vært så slem som folk skal ha det til ?? Veldig merkelig kommentarfelt hos henne nå. Jeg har selv skrevet to kommentarer til henne tidligere angående manglende merking av reklame, hun godkjente ingen av dem. Men disse hårreisende kommentarene slipper hun gjennom? Er godkjenningsfunksjonen borte slik at kommentarene publiseres umiddelbart? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 25. februar 2017 #504 Del Skrevet 25. februar 2017 Godt eksempel på at ikke alle mennesker burde få åpne kjeften uten noen ved siden av til å passe på. Ytringsfrihet er topp, men det virker som om bestanden av tosker er stadig økende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotti87 Skrevet 25. februar 2017 #505 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Har lest gjennom hele kommentarfeltet, ser ingen fæle kommentarer? Er jeg blind eller er de blitt slettet? Endret 25. februar 2017 av Lotti87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soss? Skrevet 25. februar 2017 #506 Del Skrevet 25. februar 2017 2 minutter siden, Lotti87 skrev: Har lest gjennom hele kommentarfeltet, ser ingen fæle kommentarer? Er jeg blind eller er de blitt slettet? Les kommentarene på det siste innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. februar 2017 #507 Del Skrevet 25. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 25. februar 2017 #508 Del Skrevet 25. februar 2017 Etter å ha lest hva folk har skrevet HER inne, så er jeg ikke overrasket over hva folk skriver i det anonyme kommentarfeltet hennes. Det jeg ikke forstår, er hvordan noen kan nyte andres sorg på den måten. Hva feiler det deg da? Hvor ødelagt er man når man kan gå rundt å hate et annet menneske så sterkt? Ganske sikker på at flere av de som skriver dritt ikke kjenner henne privat, men lar seg provosere av bloggen. Det er i alle fall det som går igjen her på KG. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 26. februar 2017 #509 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) 13 timer siden, Milio skrev: Etter å ha lest hva folk har skrevet HER inne, så er jeg ikke overrasket over hva folk skriver i det anonyme kommentarfeltet hennes. Det jeg ikke forstår, er hvordan noen kan nyte andres sorg på den måten. Hva feiler det deg da? Hvor ødelagt er man når man kan gå rundt å hate et annet menneske så sterkt? Ganske sikker på at flere av de som skriver dritt ikke kjenner henne privat, men lar seg provosere av bloggen. Det er i alle fall det som går igjen her på KG. Julianne har selv skrevet blogginnlegg om at hun hadde affærer med flere gifte menn før hun traff Ulrik. Jeg vet derfor ikke om vi har rett til å dømme noen i dette tilfellet, selv om det er forferdelig dårlig gjort å sparke noen som ligger nede. Men jeg skjønner ikke at hun orker å publisere disse skadefro kommentarene på bloggen. Lenke til dokumentasjon for å unngå å bli anklaget for ryktespredning: https://imgur.com/lYivE3n Endret 26. februar 2017 av Ultiva 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. februar 2017 #510 Del Skrevet 26. februar 2017 16 timer siden, frupedersen skrev: Fy faen så mye stygt folk skriver i kommentarfeltet !!! Blir helt satt ut jeg. Har hun virkelig vært så slem som folk skal ha det til ?? Hun har gjort og sagt ganske mye, som ikke har vært bra. Men det virker som hun har modna litt siste året. Det er uansett ikke greit å hetse henne slik på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. februar 2017 #511 Del Skrevet 26. februar 2017 16 minutter siden, Ultiva skrev: Julianne har selv skrevet blogginnlegg om at hun hadde affærer med flere gifte menn før hun traff Ulrik. Jeg vet derfor ikke om vi har rett til å dømme noen i dette tilfellet, selv om det er forferdelig dårlig gjort å sparke noen som ligger nede. Jeg stusser imidlertid på at hun publiserer disse skadefro kommentarene på bloggen. Lenke til dokumentasjon for å unngå å bli anklaget for ryktespredning: https://imgur.com/lYivE3n Folk kan jo endre seg også. Jeg tror vi alle har gjort og sagt dumme ting da vi var unge, men det bør ikke forfølge oss inn i voksenlivet, så sant det ikke er kriminelle handlinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 26. februar 2017 #512 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Folk kan jo endre seg også. Jeg tror vi alle har gjort og sagt dumme ting da vi var unge, men det bør ikke forfølge oss inn i voksenlivet, så sant det ikke er kriminelle handlinger Selvfølgelig kan folk endre seg. Jeg skriver bare at jeg kan forstå hvorfor noen nærer negative følelser til henne. Og at de bør holde seg for gode til å sparke henne nå mens hun ligger nede. Endret 26. februar 2017 av Ultiva 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #513 Del Skrevet 26. februar 2017 17 timer siden, Ultiva skrev: Veldig merkelig kommentarfelt hos henne nå. Jeg har selv skrevet to kommentarer til henne tidligere angående manglende merking av reklame, hun godkjente ingen av dem. Men disse hårreisende kommentarene slipper hun gjennom? Er godkjenningsfunksjonen borte slik at kommentarene publiseres umiddelbart? Tror ikke det, min kommentar venter på godkjenning i alle fall. Uansett hva hun har gjort eller hvor bitter man enn er på henne så er det da ikke greit å sparke en som ligger nede? Å snakke om karma når noen spontanaborterer sier så utrolig mye mer om de som skriver slike kommentarer enn det gjør om henne. Merkelig at hun slipper slike kommentarer igjennom... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 26. februar 2017 #514 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Det sier jo veldig mye om en person å ligge rundt med gifte menn bevist, for spenningen skyld. Jeg synes synd på henne ang graviditets problemer, men jeg fortsår at noen kanskje "gleder" seg over hennes motgang, kanskje det er kvinner som har opplevd at mennene har vært utro med slike som henne. Mange mennesker har nok en slags mentalitet at hvis noen har gjort noe vondt mot andre, så fortjener de motgang selv... Jeg har selv hatt ei vennine som kun var ute etter gifte menn for moro skyld, hun likte det at de var utro med konene sine med henne, og likte spesielt godt når eksteskpet gikk til helvette Pga henne, hun oppsøkte Disse mennene selv. Hun GLEDET seg over dette. Denne venninnen min var ikke et bra menneske. Jeg har kuttet kontakt med henne, hun holder på slikt fortsatt. Hun slutter kanskje når hun selv får kjæreste . Men det et jo lett å si at man kan endre seg, når man ikke vil ødlegge sitt eget forhold;) hadde nok ikke vært mye forståelse hvis en Evt kjæreste til eks venninnen min, eller mannen til pilotfrue hadde vært utro;) Igjen, mener ikke noen har rett å kommentarer dritt på bloggen hennes . Sier bare at jeg forstår at noen kan være sure på henne for ting hun har gjort. Slikt henger igjen. Hun har også selv valgt å være åpen om dette, og da kommer reaksjoner. Jeg personlig hadde ALDRI innrømmet noe slikt på en blogg. Aldri, fordi jeg hadde skjemst over min egen oppførsel. Endret 26. februar 2017 av jentefranorge 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. februar 2017 #515 Del Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, jentefranorge skrev: Det sier jo veldig mye om en person å ligge rundt med gifte menn bevist, for spenningen skyld. Jeg synes synd på henne ang graviditets problemer, men jeg fortsår at noen kanskje "gleder" seg over hennes motgang, kanskje det er kvinner som har opplevd at mennene har vært utro med slike som henne. Mange mennesker har nok en slags mentalitet at hvis noen har gjort noe vondt mot andre, så fortjener de motgang selv... Jeg har selv hatt ei vennine som kun var ute etter gifte menn for moro skyld, hun likte det at de var utro med konene sine med henne, og likte spesielt godt når eksteskpet gikk til helvette Pga henne, hun oppsøkte Disse mennene selv. Hun GLEDET seg over dette. Denne venninnen min var ikke et bra menneske. Jeg har kuttet kontakt med henne, hun holder på slikt fortsatt. Hun slutter kanskje når hun selv får kjæreste . Men det et jo lett å si at man kan endre seg, når man ikke vil ødlegge sitt eget forhold;) hadde nok ikke vært mye forståelse hvis en Evt kjæreste til eks venninnen min, eller mannen til pilotfrue hadde vært utro;) Igjen, mener ikke noen har rett å kommentarer dritt på bloggen hennes . Sier bare at jeg forstår at noen kan være sure på henne for ting hun har gjort. Slikt henger igjen. Hun har også selv valgt å være åpen om dette, og da kommer reaksjoner. Jeg personlig hadde ALDRI innrømmet noe slikt på en blogg. Aldri, fordi jeg hadde skjemst over min egen oppførsel. Veldig enig her. I tillegg har hun vært svært dømmende ovenfor flere yrker hun anser som lave på rangstigen hun har laget for seg selv, skrevet og sagt mye stygt. Sånt henger igjen. Summen av alt dette kan gjøre at flere fryder seg over motgangen hennes. Uansett så er det ikke greit å sparke noen som allerede ligger nede. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 26. februar 2017 #516 Del Skrevet 26. februar 2017 18 timer siden, Strikkeberta skrev: Skjønner ikke hvorfor hun ikke stenger kommentarfeltet for en stund, til det har roet seg litt ned rundt henne.. Ikke undervurder fruas forretningssans. Folk har en dragning mot å lese dårlige kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 26. februar 2017 #517 Del Skrevet 26. februar 2017 Ut ifra det jeg har lest på bloggen hennes så kan jeg forstå hvorfor det finnes folk som unner henne ulykke. Angående det å sparke noen som ligger nede har vel Julianne også gjort sin del av. Det å ligge rundt med gifte menn er en ufattelig stygg ting, og dama var ikke forelsket en gang, hun gjorde det fordi det var gøy. Ufyselig oppførsel. Er det dermed greit å legge igjen stygge kommentarer i noen sin blogg? Nei. Men jeg er slettes ikke overrasket, man høster det man sår. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fatima Skrevet 26. februar 2017 #518 Del Skrevet 26. februar 2017 6 minutter siden, clyde skrev: Ut ifra det jeg har lest på bloggen hennes så kan jeg forstå hvorfor det finnes folk som unner henne ulykke. Angående det å sparke noen som ligger nede har vel Julianne også gjort sin del av. Det å ligge rundt med gifte menn er en ufattelig stygg ting, og dama var ikke forelsket en gang, hun gjorde det fordi det var gøy. Ufyselig oppførsel. Er det dermed greit å legge igjen stygge kommentarer i noen sin blogg? Nei. Men jeg er slettes ikke overrasket, man høster det man sår. Å ligge rundt med unge single damer når du er gift er vel hakket verre. På de stedene Julianne nevner er det nemlig de gifte mennene som er offensive, og en ung og søt jente trenger ikke ha noen utgifter den kvelden for å si det sånn. Sånn var det i alle fall før. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #519 Del Skrevet 26. februar 2017 23 minutter siden, chisandra skrev: Ikke undervurder fruas forretningssans. Folk har en dragning mot å lese dårlige kommentarer. Ja det er litt det jeg mistenker jeg også. Hvorfor i all verden ellers slipper hun igjennom disse. Hvis det kommer et innlegg om det etterpå, så vil jeg bare ha sagt at det er snakk om toppen 3 stygge kommentarer og alle andre er snille eller tar henne i forsvar. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. februar 2017 #520 Del Skrevet 26. februar 2017 Og nå er allerede drittkastingen kommet hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå