Gå til innhold

Daten har mikropenis - dealbreaker?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg dere ikke har mikropupper og tenker at dersom dere hadde hatt det, ville det vært en rimelig grunn for menn å dumpe dere. 

Anonymkode: 2c33a...663

Puppen min skal ikke inn i noe hull hos deg. Ikke sammenlignbart. 
Men derimot, om vaginaen min var gigantisk, og du ikke kjente en dritt når du stakk pikken inn kunne jeg forstått om du fant deg en strammere versjon

Anonymkode: 66691...70c

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Jay skrev:

Damer som savner stor kuk burde ha datet meg :P 

Du, SÅ stor er du ikke...

Skrevet
3 minutter siden, 2shy skrev:

Har hatt et par dejter med mikropenis, og hadde ikke dumpet noen av dem pga det på den tiden. De visste nemlig veldig godt hvordan den skulle brukes :lur:

Skal være enig i at det ikke er like turn-on med bitteliten kontra mer velutstyrt, men man kan ha bra sex uansett. Hvis du virkelig liker denne mannen, TS, så ville jeg gitt det en sjans. Sex er veldig viktig, og jeg kunne ikke vært sammen med en mann jeg ikke hadde sexuell kjemi med. Men en liten penis må ikke være avgjørende for om sexen skal være bra eller ikke, spørsmålet er om du er villig til å bruke litt tid på å finne det ut, eller om du bare vil være forutinntatt :)

Men her er det ikke snakk om små peniser, men mikropenis. Liten penis kan være 7 cm, men mikropenis kan for eksempel være 2-5 cm i erigert tilstand. Jeg ser ikke for meg hvordan man kan kjenne den? :klo:

Anonymkode: 05a13...c77

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, SÅ stor er du ikke...

Du får prøve og se da vel kjære "anonyme bruker".....

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men her er det ikke snakk om små peniser, men mikropenis. Liten penis kan være 7 cm, men mikropenis kan for eksempel være 2-5 cm i erigert tilstand. Jeg ser ikke for meg hvordan man kan kjenne den? :klo:

2 cm i erigert tilstand var jo ekstremt lite. Jeg tror mine i det minste var hele lillefingeren min :fnise: Kanskje de kan bruke strap-on? :klo::popcorn:

Skrevet
Akkurat nå, 2shy skrev:

2 cm i erigert tilstand var jo ekstremt lite. Jeg tror mine i det minste var hele lillefingeren min :fnise: Kanskje de kan bruke strap-on? :klo::popcorn:

Har fått henvendelser før på nett med bilde av penis (kuttet de ut hovedsakelig fordi penisbilde :P) og da hadde vedkommende mikropenis som var på langt nær like lang som min lillefinger. Han fortalte meg riktignok at han fikk flere ligg på grunn av penisen sin, men det er ikke helt min greie. 

Skrevet

Havnet nylig i seng med en godt utrustet mann. Ikke unaturlig stort, men vel utrustet. Det beste var tryggheten hans, og selvtilliten. Men at han var mester i andre kunster også, på tross av at han helt sikkert kunne blitt en av de som lente seg på det han var født med var en velkommen overraskelse. Mitt livs beste sex.. sukk.. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Jay skrev:

Du får prøve og se da vel kjære "anonyme bruker".....

Nakenprat er den veien ->, lillegutt.

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Korrekt, man kjenner den ikke. Har dessverre vært ute for en, og håper jeg aldri møter en igjen. Sex betyr mye i et forhold, og nei, det holder ikke med fingrer og tunge.

Anonymkode: 50bd2...92d

• Liker 1
Skrevet

Jeg datet en gang en mann som hadde en penis like liten som min tommel. Se selv på deres egen tommel her og nå, se for dere å ha sex med den resten av livet. Jeg vet det er pilråttent av meg å si det, men jeg tviler på at jeg hadde fått et godt liv med en sånn mann. Selvfølgelig er det viktig at han er snill og har gode egenskaper, men for meg er også sex veldig viktig og spesielt for å bevare et godt forhold. Selvfølgelig kunne han være flink på andre områder, men jeg savnet å ha sex med en mer "normal" størrelse. 

Ser det stadig blir dratt inn pupper som sammenligning her. Er det ikke bedre å sammenligne med "vid vagina"? Små pupper går jo ikke utover hva man føler av seksuell nytelser under sexen? 

Skrevet
2 timer siden, Lykke_ skrev:

Jeg datet en gang en mann som hadde en penis like liten som min tommel. Se selv på deres egen tommel her og nå, se for dere å ha sex med den resten av livet. Jeg vet det er pilråttent av meg å si det, men jeg tviler på at jeg hadde fått et godt liv med en sånn mann. Selvfølgelig er det viktig at han er snill og har gode egenskaper, men for meg er også sex veldig viktig og spesielt for å bevare et godt forhold. Selvfølgelig kunne han være flink på andre områder, men jeg savnet å ha sex med en mer "normal" størrelse. 

Ser det stadig blir dratt inn pupper som sammenligning her. Er det ikke bedre å sammenligne med "vid vagina"? Små pupper går jo ikke utover hva man føler av seksuell nytelser under sexen? 

Din var neppe noe forelesket i denne daten uansett. Hadde du vært det hadde du sikkert sett annerledes på det. " Blind på forelskelse " , hørt om det?:)

Anonymkode: 89d26...658

Skrevet

Det er helt greit med preferanser, og noenganger beveger de seg også mot absolutte krav. Dersom dette er en flott fyr ellers må du bare veie det opp mot et sexliv med utfordringer. Riktignok vil kvinner til en viss grad tilpasse seg partners penis etterhvert, men i ekstremtilfellene kan det bli vanskelig. Det finnes en del kvinner der ute som fint klarer å ha sex også med mikropeniser, så kanskje best å overlate ham til dem.

Når det gjelder den evige diskusjonen om pupper og penis og om dette kan sammenlignes... Tenk på dette. Det som sørger for at det kjennes godt ut der nede er først og fremst tenningen. Tenningen er en ekstremt stor del av sexen. Blir man ikke skikkelig tent vil man heller ikke kjenne så mye. Jeg har en kompis som tenner voldsomt på store pupper. Derfor er det større sjanse for en god opplevelse med kvinner som har store pupper.  Slik er det også med penis. En stor penis tenner ofte godt mer enn en liten, og vil derfor gi et bedre utgangspunkt. Spesielt blant kvinner som ser på en liten en som et problem i stedet for en utfordring. Jo, selvsagt har friksjonen også en stor betydning størrelsesmessig, men også når man tenker ren tenning. Hun jeg føler jeg kjente best under akten, var absolutt ikke den trangeste, eller hun som brukte musklene best, men hun som tente meg mest. Så ja, jeg synes det kan sammenlignes til en viss grad.

Skrevet

Men jenter, dere har jo muskler der nede! Stram til, og dere kjenner pluselig denne "mikropenisen".

Anonymkode: 0d284...b21

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg dere ikke har mikropupper og tenker at dersom dere hadde hatt det, ville det vært en rimelig grunn for menn å dumpe dere. 

Anonymkode: 2c33a...663

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså.. Mannen kan jo ikke noe for at penisen er liten?

jeg har hatt sex med liten, gjennomsnittlig og stor.

men hvis jeg måtte valgt basert på helheten av de hadde jeg valgt han med liten. 

Litt knotete og ha sex men sånn var det nå😁

Anonymkode: 23ecd...356

Liten er noe helt annet enn en mikropenis!

10 timer siden, 2shy skrev:

Har hatt et par dejter med mikropenis, og hadde ikke dumpet noen av dem pga det på den tiden. De visste nemlig veldig godt hvordan den skulle brukes :lur:

Skal være enig i at det ikke er like turn-on med bitteliten kontra mer velutstyrt, men man kan ha bra sex uansett. Hvis du virkelig liker denne mannen, TS, så ville jeg gitt det en sjans. Sex er veldig viktig, og jeg kunne ikke vært sammen med en mann jeg ikke hadde sexuell kjemi med. Men en liten penis må ikke være avgjørende for om sexen skal være bra eller ikke, spørsmålet er om du er villig til å bruke litt tid på å finne det ut, eller om du bare vil være forutinntatt :)

En mikropenis er noe helt annet enn en liten penis! 

Jeg hadde dumpet. Fordi sex er for viktig for meg. Jeg hadde også dumpet en som hadde for stor da, fordi jeg får så fort vondt at jeg ikke gidder å frykte harde støt resten av livet. Orker ikke bare forsiktig sex heller. 

Anonymkode: 44a8d...622

Skrevet

Det er lov å ha preferanser, men det høres ganske drøyt ut å dumpe noen ene og alene for størrelsen på utstyret. Hvis han ellers er en bra fyr, hvorfor skal en slik banal ting komme i veien?

Anonymkode: 00a8c...d03

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ha preferanser, men det høres ganske drøyt ut å dumpe noen ene og alene for størrelsen på utstyret. Hvis han ellers er en bra fyr, hvorfor skal en slik banal ting komme i veien?

Anonymkode: 00a8c...d03

Det er ikke utstyret som ikke er bra nok, det er mannen bak det. Det hadde ikke vært et problem om hun følte det rette for han. Garantert. 

Anonymkode: 1d6a0...3ad

Skrevet
21 timer siden, LeilaS skrev:

Enig. Folk kan kjefte på meg så mye de vil, men sex er viktig i et forhold. Jeg har hatt sex med en som hadde kjempe liten pikk, men det funket ikke. Den sklei bare ut uansett åssen stilling vi hadde. Så det hadde en vært en dealbreaker for meg. Sorry

Hmmm.. Det hadde jeg ikke tenkt over.. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jenter, dere har jo muskler der nede! Stram til, og dere kjenner pluselig denne "mikropenisen".

Anonymkode: 0d284...b21

Nei. Det har ingenting med at vi er for vide. Så det nytter ikke å stramme til. Man kjenner fortsatt ingenting. Jeg gidder faktisk ikke å stramme til i 10 minutter. Det er slitsomt 

Anonymkode: d76a2...206

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det har ingenting med at vi er for vide. Så det nytter ikke å stramme til. Man kjenner fortsatt ingenting. Jeg gidder faktisk ikke å stramme til i 10 minutter. Det er slitsomt 

Anonymkode: d76a2...206

Selvsagt er deres størrelse også en faktor om man nå blir veldig tekniske. Hvordan forklarer man ellers at noen kvinner helt fint klarer å ha sex med en mikropenis og faktisk få noe ut av det? Jo, det nytter å stramme, og om du blir sliten av 10 minutter stramming, er det jo bare å trene mer. Man blir faktisk ofte sliten etter å ha hatt sex... Det som faktisk er verre å ta tak i er holdningen mange har til små peniser, og dertil manglende tenning.

Skrevet

En micropenis...

Kommer den seg egentlig innenfor leppene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...