Gå til innhold

Daten har mikropenis - dealbreaker?

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og som vi vet, en gang dårlig sex = alltid dårlig sex. Sexlivet er statisk og uforanderlig og man kan ikke finne mer enn én måte å tilfredsstille hverandre på.

Pupper med silikon ser helt forferdelig ut, så nei. Store pupper er ikke lik pene pupper, og pupper brukes i aller høyeste grad for sex, om ikke direkte så i alle fall når det gjelder å bli tent.

Men seriøst, analsex må da være perfekt hvis mannen har liten penis?

Anonymkode: bb07d...95b

Bryr meg ikke om det visuelle. Kan ikke sammenligne en pupp med en penis. Penis har jo først og fremst en hovedfunksjon, og når den ikke funker noe særlig blir sexen veldig redusert.

Analsex er forøvrig helt uaktuelt for min del.

Ts.

Anonymkode: d0d87...df5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå, så lei jeg er av brukere som har gjort det til sin livsoppgave å sammenligne hvilke svar menn og kvinner får, og sammenligne kjønn i alle mulige tråder. PUPPER OG PENIS ER IKKE DET SAMME. Hallo. Penis fyller en helt annen funksjon. Det blir som å svare i tråd om vid vagina og sammenligne dette med en mann som har over gjennomsnittet stort gap når han åpner kjeften. 

Greit at dere er her for å ta dobbeltmoralske kvinner. Men ta nå for faen dobbeltmoral når den er der da, og ikke sammenlign epler og appelsiner. 

Anonymkode: aa26a...171

Grunnen til at pupper og peniser blir sammenlignet er fordi begge deler er UKONTROLERBAR. Det er genetisk, noe du ikke kan gjøre noe med. DERFOR skulle det bare mangle at man kan sammenligne dette. 

Anonymkode: 2c33a...663

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forelskelsen går over.. dårlig sex varer evig..

Anonymkode: 66691...70c

Å være glad i en personlighet varer evig. Derfor betyr ikke sex så mye som personligheten. Jeg elsker sex ((Det har ikke med det å gjøre). 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, så da kan en man likesågodt ha sex med en 80 år gammel dame, hun har jo fortsatt fitte. Pupper og rumpe er definitivt et viktig moment for oss som menn. Vi er biologisk mer tiltrukket av kvinner med nettopp dette, derfor har dette en stor betydning for sex selvsagt. 

Kvinner er ikke biologisk tiltrukket av størrelse på penis, det er en forskjell

Anonymkode: 05a13...c77

• Liker 2
Skrevet

Det er jo opptil hver enkelt det, synes det er merkelig å spørre om det her for du vet antageligvis allerede hva du vil gjøre. Det finnes dildoer også. Jeg har vært sammen med en med liten og ikke minst tynn, det funket. Men jeg liker selvsagt en litt større en, men det er sånn jeg er. Alle er forskjellig og takk gud for det :)

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i det siste tatt skrittet å ha sex med daten min. Problemet er at penisen hans er latterlig liten. Den er knapt større enn lillefingeren min når den er stiv. Vurderer å dumpe daten. Synes sex er viktig. Og en så liten penis...nei..det går bare ikke.

Andre her som har dumpet en fyr fordi han hadde liten penis?

Anonymkode: d0d87...df5

Damer som savner stor kuk burde ha datet meg :P 

Skrevet
2 minutter siden, Jay skrev:

En mann som skriver det der og har profilbilde av Supermann? Særlig.

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Tsunade skrev:

En mann som skriver det der og har profilbilde av Supermann? Særlig.

Hadde du giddet å søke litt, så hadde du nok funnet en del bilder av meg.. Som om du har profilbilde av deg selv... :/ 

Endret av Jay
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg dere ikke har mikropupper og tenker at dersom dere hadde hatt det, ville det vært en rimelig grunn for menn å dumpe dere. 

Hvis det hadde vært viktig for meg for å være fysisk tiltrukket av noen så hadde "mikropupper" vært et stort problem. Nå liker jeg både store og små pupper, og det ville ikke vært noen stor sak for min del, Akkurat som "mikropikk" sikkert ikke er et problem for alle kvinner. Men man kan ikke akkurat styre hva man tiltrekkes av.

Fysisk intimitet er også en viktig del av et forhold, og selve samleiet er en del av dette. Jeg vet ikke om jeg kunne vært i et forhold uten å kunne gjennomføre det på en grei måte. Men så er det sikkert andre som har det slik at de godt kan erstatte samleiet med andre ting og få nesten like stort utbytte av det.

TS kan jo gi det en sjanse, men det er også lov å innse det hvis man ikke føler at man får dekket sine behov for fysisk intimitet. Det finnes andre der ute som ikke synes "mikropikk" er en dealbreaker, så kanskje hun skal overlate ham til dem i stedet.

Skrevet (endret)
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, så da kan en man likesågodt ha sex med en 80 år gammel dame, hun har jo fortsatt fitte. Pupper og rumpe er definitivt et viktig moment for oss som menn. Vi er biologisk mer tiltrukket av kvinner med nettopp dette, derfor har dette en stor betydning for sex selvsagt. 

Hvad mener du med I ligeså godt kan have sex med en 80 år gammel dame?

Uanset hvad: At sammenligne bryster og penis er det samme som at sige til en mand, der synes at hans dame er for bred forneden, at hans overkrop er grim. Det er ikke overkroppen man skal give partneren nydelse med!!!

Endret av ElisabethGD
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han fortjener bedre. Dump ham.

Anonymkode: 36e47...e0e

Det er en tåpelig kommentar. Du må innse at ikke alle har samme fysiske behov (eller manglende sådanne) som deg. Hvis det å kunne ha et godt samleie er viktig for TS så er det jo lite TS kan gjøre med det. Hun kan eventuelt jobbe med det for å erstatte det med noe annet, men nå virker det uansett som de er tidlig i datingen. Da er det forståelig hvis det oppfattes som et større problem sammenlignet med hvis hun var stormforelsket i fyren.

• Liker 3
Skrevet

ja FLERE ganger!

• Liker 1
Skrevet

Men altså.. Mannen kan jo ikke noe for at penisen er liten?

jeg har hatt sex med liten, gjennomsnittlig og stor.

men hvis jeg måtte valgt basert på helheten av de hadde jeg valgt han med liten. 

Litt knotete og ha sex men sånn var det nå😁

Anonymkode: 23ecd...356

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes alltid disse "er dette dealbreaker/dumpegrunn"-trådene er så rare.

Altså, synes du daten har for stor/liten penis, for store/små pupper, for trang/vid vagina, for mye/lite lønn, for dårlig ånde eller hva det nå skal være, og dette er noe du ikke ser for deg å leve med, så er det da helt OK å ikke fortsette i det forholdet. Vi har da alle våre preferanser, og det er helt fair!

Hadde jeg vært daten hadde jeg i alle fall ikke ønsket et forhold med en som ikke var fornøyd med måten jeg var utstyrt på, enten det hadde handlet om penis eller pupper.

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, jabx skrev:

Hvis det hadde vært viktig for meg for å være fysisk tiltrukket av noen så hadde "mikropupper" vært et stort problem. Nå liker jeg både store og små pupper, og det ville ikke vært noen stor sak for min del, Akkurat som "mikropikk" sikkert ikke er et problem for alle kvinner. Men man kan ikke akkurat styre hva man tiltrekkes av.

Fysisk intimitet er også en viktig del av et forhold, og selve samleiet er en del av dette. Jeg vet ikke om jeg kunne vært i et forhold uten å kunne gjennomføre det på en grei måte. Men så er det sikkert andre som har det slik at de godt kan erstatte samleiet med andre ting og få nesten like stort utbytte av det.

TS kan jo gi det en sjanse, men det er også lov å innse det hvis man ikke føler at man får dekket sine behov for fysisk intimitet. Det finnes andre der ute som ikke synes "mikropikk" er en dealbreaker, så kanskje hun skal overlate ham til dem i stedet.

Men om man ikke kan lide en lille penis har jo intet med tiltrækning at gøre, det handler om at kunne mærke noget under penetrationen, det er derfor det ikke kan sammenlignes med bryster :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Jay skrev:

Javel- hvor stor er den da? Tykkelse??:fnise:☺️

Anonymkode: 98e54...e5d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at pupper og peniser blir sammenlignet er fordi begge deler er UKONTROLERBAR. Det er genetisk, noe du ikke kan gjøre noe med. DERFOR skulle det bare mangle at man kan sammenligne dette. 

Tøys! Bare menn som tror det. Pupper forandrer seg stadig. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel- hvor stor er den da? Tykkelse??:fnise:☺️

Anonymkode: 98e54...e5d

Ca. 20 cm.. tykkelse er ikke så lett å måle, men tykk nok.. Akkurat lagt ut bilde av den i en annen tråd :P 

Skrevet

Huff. Det må være utrolig leit for den mannen som har så liten penis. Det er ingen tvil om at man mister noen gleder der, begge to. Mannen måtte være flink til å kompensere for mangelen, men jeg frykter at jeg hadde savnet følelsen av å kjenne han slik jeg har kjent ekser. Det ville vel ikke gitt meg noe nytelse. Jeg vet ikke. 

Anonymkode: 64b57...56c

• Liker 2
Skrevet

Har hatt et par dejter med mikropenis, og hadde ikke dumpet noen av dem pga det på den tiden. De visste nemlig veldig godt hvordan den skulle brukes :lur:

Skal være enig i at det ikke er like turn-on med bitteliten kontra mer velutstyrt, men man kan ha bra sex uansett. Hvis du virkelig liker denne mannen, TS, så ville jeg gitt det en sjans. Sex er veldig viktig, og jeg kunne ikke vært sammen med en mann jeg ikke hadde sexuell kjemi med. Men en liten penis må ikke være avgjørende for om sexen skal være bra eller ikke, spørsmålet er om du er villig til å bruke litt tid på å finne det ut, eller om du bare vil være forutinntatt :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...