Gå til innhold

Oppmuntringsgave i eksamenstid. Hva ville DU satt pris på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje det er nettopp deg jeg skal gi den til? Hva hadde du blitt mest glad for? ;-) Mest symbolsk, ikke noe dyre greier. 

Anonymkode: 7fd47...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt veldig glad for noen form for avkobling (et magasin e.l.), noe ekstra god kaffe, noe god eller lettvint mat (ikke akkurat en prioritering i eksamenstid).

Endret av Kruset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp laget favoritt-julekonfekten til studentjenta mi :) Skal sende den til henne i morgen. Det vet jeg hun kommer til å sette så stor pris på nå midt oppi eksamenkjøret :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje, å slippe å lage mat, eller noe snacks å ha når nettene blir veldig lange.. Gjerne noe ekstra godt jeg ikke ville unnet meg til hverdags. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av godteri, sjokolade eller annen snacks. Eller comfort mat generelt. Det blir mye trøstespising i eksamensperioden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittsnopet/-kaffen/-teen hennes og en link til musikk det er digg å høre på når man leser. Middag. Kjempefin tanke, Ts! :)

Anonymkode: adc64...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde satt pris på å komme hjem til rent hus og ferdig middag etter jobb.... I stedet må man gjøre det selv før man setter seg ned med eksamenslesing - mens gubben ligger på sofaen.... :dry:

Skal sies at rent hus er nedprioritert i disse dager. Bare så kjedelig at alt hoper seg opp og det blir masse ekstrajobb etter eksamen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...