Gå til innhold

Dating

Fremhevede innlegg

Gjest RealWildOne
Skrevet
9 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Sant :) Jeg liker også å prøve meg på de her som leker "hard to get". Når jeg later som jeg mister interessen og ikke gidder å prøve mer, da gir hun opp å leke hard to get. Ellers liker jeg å gå etter de som er seg selv 100%. 

Motstand er utfordrende, selv liker jeg at en dame ikke er lett på tråden, man skal måtte kjempe litt. Men da blir jo også det å få henne en desto god følelse. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest RealWildOne
Skrevet
10 minutter siden, Katastrofe skrev:

I pysj og i seng. Men har ikke akutte planer om å telle sauer riktig enda :Nikke: 

Bare pysjen da, ser for meg en hvit og romslig en med kosebamser på. :) Alltid hatt en livlig fantasi i så måte.

Greit å være klar for sengen da...

Skrevet
4 minutter siden, RealWildOne skrev:

Bare pysjen da, ser for meg en hvit og romslig en med kosebamser på. :) Alltid hatt en livlig fantasi i så måte.

Greit å være klar for sengen da...

Må nok skuffe deg ang pysjen :fnise: det er en stor kjole lignende sak, i grått stoff og med lommer på! Midt på magen står det SMILE og påprintet en munn med en tunge - haha! Så harry... men akk så god!

Alltid greit det! Blir en noe travel dag i morgen, så greit og være opplagt :jepp: 

Gjest RealWildOne
Skrevet
13 minutter siden, Katastrofe skrev:

Enn hvis jeg er ulv i fåreklær da?.... :ler: 

Men enn så lenge skal Lip få være avataren min, har ikke noen store intensjoner om å havne på sjekkern på KG i grunn.

Det hørtes uendelig godt ut og må definitivt feires med å åpne en ny flaske rødvin :jepp: barskapet syns jeg du skal spare til helgen!

Noe så spennende som renholder til jeg finner ut hva jeg skal videre, man vet sannelig aldri med dette livet!

Er derfor jeg alltid er skeptisk til menneskers intensjoner, i fall de er ulver i fåreklær.

:) Du kan jobbe med dette å ha en mer feminin image her etter hvert, er greit å skremme bort hannkjønn fra å kontakte deg dersom du ikke vil dynges ned med mailer fra håpefulle, vet jo hvordan vi med testosteron kan være.

Barskapet her åpnes bare ved besøk, har sunne verdier angående dette med alkohol og andre rusmidler for den saks skyld, vinen i kveld er altså unntaket heller en regelen. Men er høst nå, kalt og mørkt ute, så hvorfor ille levende lys og rødvin her inne for å virkelig komme i stemning i kveld. Var min plan i alle fall, så nå månes en ny flaske om litt.

Trivsel er det viktigste, og om du har drømmer om annet så er det jo bare å søke mot det. :)

Gjest RealWildOne
Skrevet
Akkurat nå, Katastrofe skrev:

Må nok skuffe deg ang pysjen :fnise: det er en stor kjole lignende sak, i grått stoff og med lommer på! Midt på magen står det SMILE og påprintet en munn med en tunge - haha! Så harry... men akk så god!

Alltid greit det! Blir en noe travel dag i morgen, så greit og være opplagt :jepp: 

Comfort er viktig, derfor jeg sover ganske så naturell eller i boxer'n dersom jeg har besøk i fall jeg går i søvne eller skulle sparke av meg dynen i løpet av natten. Sett kjole-lignende natt-tøy også, en av mine ekser hadde noen snertne små sådann som fikk meg til å smile når hun spradet rundt i dem.

Ironisk nok fant jeg her i forrige uke ut at jeg har mus i hus nå også, tenke seg til det som singel. Så for tiden har jeg prosjekt for å få musa eller musene ut, er ikke så ille å bo alene... :)

Skrevet

I'm back! Ble en jævla travel dag på jobb, så har ikke hatt muligheten til å snike på KG før nå :sukk: 

Hatt en fin dag?

Gjest RealWildOne
Skrevet
14 minutter siden, Katastrofe skrev:

I'm back! Ble en jævla travel dag på jobb, så har ikke hatt muligheten til å snike på KG før nå :sukk: 

Hatt en fin dag?

Jeg har hatt det veldig fint ja, har på en måte nett-datet... Og fått laaang mail fra samme dama i dag, så kunne knapt hatt det bedre, går rundt med et konstant smil nå for tiden nærmest. Så ting kunne ikke vært veldig mye bedre for øyeblikket.

Men håper jo på enda bedre tider, at hun skal bli mer enn bare en bruker her på KG for meg. Men har tålmodighet, er herlig å kommunisere slik det er nå.

Kanskje ikke like fin din dag som min, jobb er jo normalt trauste greier selv om jeg personlig trives veldig godt i mitt yrke, men fordi timene har flydd så raskt på jobb for egen del det. :) Er vel godt å ta kvelden nå vil jeg tro?

Selv sitter jeg og lurer på når resten av flasken fra i går skal tømmes, tok bare ett glass fra den flasken jeg åpnet i går så det er tre relativt store glass med vin igjen - ser frem imot atter en kveld her på KG.

Skrevet
7 minutter siden, RealWildOne skrev:

Jeg har hatt det veldig fint ja, har på en måte nett-datet... Og fått laaang mail fra samme dama i dag, så kunne knapt hatt det bedre, går rundt med et konstant smil nå for tiden nærmest. Så ting kunne ikke vært veldig mye bedre for øyeblikket.

Men håper jo på enda bedre tider, at hun skal bli mer enn bare en bruker her på KG for meg. Men har tålmodighet, er herlig å kommunisere slik det er nå.

Kanskje ikke like fin din dag som min, jobb er jo normalt trauste greier selv om jeg personlig trives veldig godt i mitt yrke, men fordi timene har flydd så raskt på jobb for egen del det. :) Er vel godt å ta kvelden nå vil jeg tro?

Selv sitter jeg og lurer på når resten av flasken fra i går skal tømmes, tok bare ett glass fra den flasken jeg åpnet i går så det er tre relativt store glass med vin igjen - ser frem imot atter en kveld her på KG.

Åh! Så koselig da! Da har du, forståelig nok, hatt en meget, meget bra onsdag :jepp: 
Tålmodighet er viktig i slike ting synes jeg selv personlig. Når man haster og stresser med ting, skjer det ofte (ikke alltid) at ting ikke ender helt slik man selv hadde tenkt.

Dagen har i og for seg vært veldig fin i grunn! Men litt sliten i kroppen, da vi ble utdelt litt flere rom i dag enn det vi først trodde. Men akk, sånn er det! Heldigvis en kort dag i morgen, før det blir full rulle på fredag :fnise: 
Veldig godt og ta kvelden nå og bare slappe heeeeeeelt av!

Du får prøve å knerte den iløpet av kvelden i kveld :skaal: 

Skrevet

Pga dere har jeg kjøpt potetgull i dag :nei: Dårlig innflytelse altså :hoho:

Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Jeg også, og det er faktisk 6 år siden sist :hoho:

Blir en knakende fin kveld det her. 

Gjest RealWildOne
Skrevet
11 minutter siden, Katastrofe skrev:

Åh! Så koselig da! Da har du, forståelig nok, hatt en meget, meget bra onsdag :jepp: 
Tålmodighet er viktig i slike ting synes jeg selv personlig. Når man haster og stresser med ting, skjer det ofte (ikke alltid) at ting ikke ender helt slik man selv hadde tenkt.

Dagen har i og for seg vært veldig fin i grunn! Men litt sliten i kroppen, da vi ble utdelt litt flere rom i dag enn det vi først trodde. Men akk, sånn er det! Heldigvis en kort dag i morgen, før det blir full rulle på fredag :fnise: 
Veldig godt og ta kvelden nå og bare slappe heeeeeeelt av!

Du får prøve å knerte den iløpet av kvelden i kveld :skaal: 

Akkurat det skremmer meg, tanken på at man aldri vet før man har alle svar. Men har møtt noen fra nettet tidligere også jeg, ikke KG, og det har resultert i to seriøse forhold. Absolutt ikke møtt mange fra nettet, men når jeg har gjort det så har det vært overaskende likt hvordan alt var på nettet. Dersom dette er det også, så kan det hele bli voldsomt spennende. Er ikke rent lite oppmerksomhet vi vier hverandre for tiden. :)

Skjønner at din jobb tar på, beundrer at du har den da slik hadde jeg gått lei etter få timer. I yngre dager var jeg sågar i samme bransje, d.v.s. at en av mine ekser var det, men jeg var der ofte med henne og hjalp henne, flere dager var det også jeg som vasket barnehagen hun var vaskehjelp i alene. Men tok bare ca 3 timer, men tre lange timer for min del.

Hva skal du på fredag, ble nysgjerrig nå. Høres i alle fall ut som du går mot en spennende helg. Når jeg sier full rulle så blir det i alle fall liv. :)

De 5 dl med rødvin skal tømmes ja, skal bli koselig det. Vente noe lenger med å åpne vinen, blir med levende lys i stua i dag også for maksimal hygge, sågar hentet dynen inn i sofaen her da det er kjølig ute nå og det trekker inn.

Gjest RealWildOne
Skrevet
19 minutter siden, canacas skrev:

Haha, passe på å ikke spise for mye av slik. :)

Gjest RealWildOne
Skrevet
10 minutter siden, fulladet skrev:

Jeg også, og det er faktisk 6 år siden sist :hoho:

Blir en knakende fin kveld det her. 

Jeg ser frem til denne kvelden ja, litt ruset i dobbelt forstand. :)

Skrevet
2 minutter siden, RealWildOne skrev:

Akkurat det skremmer meg, tanken på at man aldri vet før man har alle svar. Men har møtt noen fra nettet tidligere også jeg, ikke KG, og det har resultert i to seriøse forhold. Absolutt ikke møtt mange fra nettet, men når jeg har gjort det så har det vært overaskende likt hvordan alt var på nettet. Dersom dette er det også, så kan det hele bli voldsomt spennende. Er ikke rent lite oppmerksomhet vi vier hverandre for tiden. :)

Skjønner at din jobb tar på, beundrer at du har den da slik hadde jeg gått lei etter få timer. I yngre dager var jeg sågar i samme bransje, d.v.s. at en av mine ekser var det, men jeg var der ofte med henne og hjalp henne, flere dager var det også jeg som vasket barnehagen hun var vaskehjelp i alene. Men tok bare ca 3 timer, men tre lange timer for min del.

Hva skal du på fredag, ble nysgjerrig nå. Høres i alle fall ut som du går mot en spennende helg. Når jeg sier full rulle så blir det i alle fall liv. :)

De 5 dl med rødvin skal tømmes ja, skal bli koselig det. Vente noe lenger med å åpne vinen, blir med levende lys i stua i dag også for maksimal hygge, sågar hentet dynen inn i sofaen her da det er kjølig ute nå og det trekker inn.

Ja, det er, og vil alltid være en skremmende tanke. I alle fall for min del! Men den som ikke satser, intet vinner! Man må bare periodevis klare å holde isen i magen - jeg skal i alle fall krysse fingrene for deg jeg!
Har også møtt to av mine ekser over nettet, så skjønner veldig godt hva du mener der ja :Nikke: 

Tidvis blir jeg så lei at jeg bare vil stikke fra jobben, haha! Men, jeg havner tilslutt i min egen boble, og ting blir bare gjort av ren, innøvd automatikk :ler: 

Ingen andre planer enn full rulle på jobben. Er alltids endel som skal gjøres før helga, men etter det blir det øl og popcorn, og gjett om det gledes!
Hørtes ut som en fortryllende plan :nigo: 

Skrevet
13 minutter siden, RealWildOne skrev:

Jeg ser frem til denne kvelden ja, litt ruset i dobbelt forstand. :)

Sniker meg inn og spør hvor gamnel du er? Teit spm men jeg ble så nysgjerrig :)

Anonymkode: 03d72...d83

Gjest RealWildOne
Skrevet
1 minutt siden, Katastrofe skrev:

Ja, det er, og vil alltid være en skremmende tanke. I alle fall for min del! Men den som ikke satser, intet vinner! Man må bare periodevis klare å holde isen i magen - jeg skal i alle fall krysse fingrene for deg jeg!
Har også møtt to av mine ekser over nettet, så skjønner veldig godt hva du mener der ja :Nikke: 

Tidvis blir jeg så lei at jeg bare vil stikke fra jobben, haha! Men, jeg havner tilslutt i min egen boble, og ting blir bare gjort av ren, innøvd automatikk :ler: 

Ingen andre planer enn full rulle på jobben. Er alltids endel som skal gjøres før helga, men etter det blir det øl og popcorn, og gjett om det gledes!
Hørtes ut som en fortryllende plan :nigo: 

Nettet kan være spennende slik sett, mer intenst enn jeg opplever det nå har jeg aldri opplevd det tidligere, så jeg hopper i det med begge bena. Det kribler som bare det, føler meg så levende for tiden. :)

Artig når slikt ender lykkelig, hvor lenge holdt dere sammen, du og ekser? Og ikke minst, ventet dere lenge før dere møttes? Selv liker jeg å bli ordentlig godt kjent før jeg møter noen, så kan gjerne gå et år eller mer før jeg møter noen, det gjør det litt skumlere enn om man skulle møte noen raskt.

Bare å drømme seg bort på jobben, slik er i alle fall jeg flink til, med alt av plikter egentlig. Så jeg er typen til å kunne smile for meg selv i de underligste situasjoner, fordi tankene er et helt annet sted. Hatt noen flaue situasjoner med slikt. :rodme:

Eneste planen for helgen for egen del er å tilbringe tid med min nettflørt på nettet, går rundt og håper på at ikke venner skal bli masete og rive meg ut av nettverden og ut i virkeligheten. Kanskje ikke ett sunnhetstegn det, men lever fint her på nettet inntil jeg en dag har fått virkeliggjort drømmer.

Burde definitivt finne deg en nettflørt du også, anbefaler jeg på det sterkeste, det er spennende. :hjerte: Så får du noe å avspore tankene med på jobben også...

Gjest RealWildOne
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sniker meg inn og spør hvor gamnel du er? Teit spm men jeg ble så nysgjerrig :)

Jeg er godt voksen for å si det slik, over snittet for dem som er her inne.

Men nå føler jeg meg som en liten forventningsfull unge på julaften, som venter utålmodig på å få åpne julegavene.

Vet jeg kan oppleves som umoden, men jeg kan skylde på at jeg er ruset, både på vin og ei vidunderlig dame. Sant nå har jeg ikke åpnet vinen fra i går enda.

Det er herlig å være barn igjen, er nok av forpliktelser og bekymringer i livet og det er hardt å være voksen. Så nå nyter jeg øyeblikkene.

Skrevet
3 minutter siden, RealWildOne skrev:

Nettet kan være spennende slik sett, mer intenst enn jeg opplever det nå har jeg aldri opplevd det tidligere, så jeg hopper i det med begge bena. Det kribler som bare det, føler meg så levende for tiden. :)

Artig når slikt ender lykkelig, hvor lenge holdt dere sammen, du og ekser? Og ikke minst, ventet dere lenge før dere møttes? Selv liker jeg å bli ordentlig godt kjent før jeg møter noen, så kan gjerne gå et år eller mer før jeg møter noen, det gjør det litt skumlere enn om man skulle møte noen raskt.

Bare å drømme seg bort på jobben, slik er i alle fall jeg flink til, med alt av plikter egentlig. Så jeg er typen til å kunne smile for meg selv i de underligste situasjoner, fordi tankene er et helt annet sted. Hatt noen flaue situasjoner med slikt. :rodme:

Eneste planen for helgen for egen del er å tilbringe tid med min nettflørt på nettet, går rundt og håper på at ikke venner skal bli masete og rive meg ut av nettverden og ut i virkeligheten. Kanskje ikke ett sunnhetstegn det, men lever fint her på nettet inntil jeg en dag har fått virkeliggjort drømmer.

Burde definitivt finne deg en nettflørt du også, anbefaler jeg på det sterkeste, det er spennende. :hjerte: Så får du noe å avspore tankene med på jobben også...

Nettet kan så absolutt være spennende sånn sett ja! Så koselig, er gøy når hele kroppen svever og magen er full av sommerfugler :jepp: 

Begge forholdene varte i 3 år. Det tok ikke så veldig lang tid. Med han første kan jeg ikke huske hvor langt tid det tok før vi møttes. Er jo skrekkelig nok nesten et helt tiår siden vi møttes! (Gud hvor fort årene går...) Eks nummer to møtte jeg kanskje etter 1-2 mnd. 
Man må bare finne ut hva som passer best for begge i en slik situasjon :) 

Det hørtes ut som en veldig fin plan for helgen det! Godt å drømme seg bort i sin egen verden og være alene.

Vet du, om det skulle oppstå noe slik, så er jo det alltid hyggelig! Men, jeg kjenner ikke at jeg har behovet for det gitt :sjenert::ler: 
#single and I like it :jepp: 

Skrevet
14 minutter siden, RealWildOne skrev:

Jeg er godt voksen for å si det slik, over snittet for dem som er her inne.

Men nå føler jeg meg som en liten forventningsfull unge på julaften, som venter utålmodig på å få åpne julegavene.

Vet jeg kan oppleves som umoden, men jeg kan skylde på at jeg er ruset, både på vin og ei vidunderlig dame. Sant nå har jeg ikke åpnet vinen fra i går enda.

Det er herlig å være barn igjen, er nok av forpliktelser og bekymringer i livet og det er hardt å være voksen. Så nå nyter jeg øyeblikkene.

40+? 

Det er ikke ment negativt, syns bare det er fint å se noen være slik :)

Gjest RealWildOne
Skrevet
7 minutter siden, Katastrofe skrev:

Nettet kan så absolutt være spennende sånn sett ja! Så koselig, er gøy når hele kroppen svever og magen er full av sommerfugler :jepp: 

Begge forholdene varte i 3 år. Det tok ikke så veldig lang tid. Med han første kan jeg ikke huske hvor langt tid det tok før vi møttes. Er jo skrekkelig nok nesten et helt tiår siden vi møttes! (Gud hvor fort årene går...) Eks nummer to møtte jeg kanskje etter 1-2 mnd. 
Man må bare finne ut hva som passer best for begge i en slik situasjon :) 

Det hørtes ut som en veldig fin plan for helgen det! Godt å drømme seg bort i sin egen verden og være alene.

Vet du, om det skulle oppstå noe slik, så er jo det alltid hyggelig! Men, jeg kjenner ikke at jeg har behovet for det gitt :sjenert::ler: 
#single and I like it :jepp: 

Bokstaver har kraft, skremmende hvor stor kraft. Fikk akkurat mail fra henne, noe hun sa der fikk meg til å smile så rynkene strammet seg så hardt rundt øynene at dem ble våte, jeg blir så sjarmert.

Da ble det seriøse forhold på deg også, fire år og like over ett år her. Mine to nettforhold. 2000-2004 og 2008-2009 eller deromkring det andre.

Tidvis er det veldig godt ja, å lsolere seg og stenge alt annet ute og gå fullstendig inn i kommunikasjonen med noen på internett, man er villig til mye for å kapre den man vil ha. :) Blir nok virkelighet uansett.

Jeg håper det dukker opp en for deg, om du vil det eller ei, opplever jo deg som en koselig dame så du kan enkelt sjarmere en mann i senk om du går inn for det. Ikke alle som tar seg tid til å svare noen på nettet slik du gjør, og du gir koselige svar som holder samtale i gang og det er slik som kan sjarmere hannkjønn.

Så håper på spenning for deg jeg altså, selv om du trives som single. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...