Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #21 Skrevet 29. november 2016 9 minutter siden, RealWildOne skrev: Blir date på meg skal du se, annet enn med meg selv. Har en spennende jente å be med på det også faktisk, men det får avvente til tiden er inne, helst på en mer spennende dag enn en tirsdag når den tid kommer. Håper bare at hun vil takke ja til min invitasjon når den dagen kommer. Så holder på å legge inn aksjer nå for tiden. Åh! Så koselig
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #22 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Katastrofe skrev: Åh! Så koselig Forhåpentligvis! Nå få henne til å takke ja først, men har hatt dårligere odds så jeg er optimistisk med tanke på å få til en date med henne. Enn du og dater da?
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #23 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, RealWildOne skrev: Forhåpentligvis! Nå få henne til å takke ja først, men har hatt dårligere odds så jeg er optimistisk med tanke på å få til en date med henne. Enn du og dater da? Bedre å sjanse enn og ikke tørre i det hele tatt! Skal krysse fingrene for deg jeg eeehm... Dating er en ikke-eksisterende ting her oppe. Hadde en greie med en for noen måneder tilbake, men ble en skikkelig hard og vond nedtur. Så jeg har "gitt litt opp"...
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #24 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Katastrofe skrev: Bedre å sjanse enn og ikke tørre i det hele tatt! Skal krysse fingrene for deg jeg eeehm... Dating er en ikke-eksisterende ting her oppe. Hadde en greie med en for noen måneder tilbake, men ble en skikkelig hard og vond nedtur. Så jeg har "gitt litt opp"... Kjedelig med negative erfaringer, men man må aldri la seg knekke av dem. Har heldigvis vært relativt heldig jeg i så måte, men har fått meg noen nedturer også, men det er bare å reise seg og gi det en ny sjanse. Skal gjøre mitt beste for å gjøre inntrykk den dagen jeg skal date henne, så får det gå slik det er ment å gå.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #25 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Kjedelig med negative erfaringer, men man må aldri la seg knekke av dem. Har heldigvis vært relativt heldig jeg i så måte, men har fått meg noen nedturer også, men det er bare å reise seg og gi det en ny sjanse. Skal gjøre mitt beste for å gjøre inntrykk den dagen jeg skal date henne, så får det gå slik det er ment å gå. Ja, men heldigvis så tar man lærdommer av slike erfaringer også. Man lærer kanskje mer av de negative enn de positive på sikt, i visse tilfeller i alle fall.Det blir med tiden, men akkurat har jeg ingen jeg er interessert i - så da stresser jeg heller ikke Det klarer du nok helt sikkert fint!
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #26 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Katastrofe skrev: Ja, men heldigvis så tar man lærdommer av slike erfaringer også. Man lærer kanskje mer av de negative enn de positive på sikt, i visse tilfeller i alle fall.Det blir med tiden, men akkurat har jeg ingen jeg er interessert i - så da stresser jeg heller ikke Det klarer du nok helt sikkert fint! Man lærer i det minste at man ikke kan ta noen for gitt, det er den viktigste lærdommen jeg har tatt i møte med damer i alle fall. Så det handler om å gi oppmerksomhet på en positiv måte, fra første stund og så lenge man har ei. Er der jeg har gått livets harde skole og høstet erfaring. En mann er akkurat så verdifull, som han klarer å være ved å ta vare på sin kjære.
Gjest Axl Rose Skrevet 29. november 2016 #27 Skrevet 29. november 2016 18 minutter siden, RealWildOne skrev: Kanskje like greit, er jo best å date når man kan stille full av energi og er opplagt. Dere får nok flere sjanser skal du se. Ei her fra KG du har forvillet deg inn i dating med? Nei ei jeg møtte på et utested
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #28 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Man lærer i det minste at man ikke kan ta noen for gitt, det er den viktigste lærdommen jeg har tatt i møte med damer i alle fall. Så det handler om å gi oppmerksomhet på en positiv måte, fra første stund og så lenge man har ei. Er der jeg har gått livets harde skole og høstet erfaring. En mann er akkurat så verdifull, som han klarer å være ved å ta vare på sin kjære. Kloke, fine ord! 3
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #30 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Nei ei jeg møtte på et utested En arena for sjekking det også. Damer er fascinerende vesen hvor enn man skulle treffe dem, min interesse kan i alle fall være tilstedeværende.
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #31 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Coronas skrev: Så koselig tråd Kose deg i den, det gjør jeg mens jeg nipper rødvin og reflekterer.
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #32 Skrevet 29. november 2016 2 minutter siden, Katastrofe skrev: Kloke, fine ord! Du virker å være en ok kar du også. Ikke alt for ofte jeg gir hannkjønn komplimenter.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #33 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, RealWildOne skrev: Du virker å være en ok kar du også. Ikke alt for ofte jeg gir hannkjønn komplimenter. Takk! Men altså... det skjuler seg en dame bak bildet av Lip Gallagher 1
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #34 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Katastrofe skrev: Takk! Men altså... det skjuler seg en dame bak bildet av Lip Gallagher Jeg forestilte meg at du var hannkjønn jeg da, mulig rødvinen begynner å ha en effekt så jeg har dårligere dømmekraft. Ikke fått i meg all verden mye da, bare tømte det som var igjen i flasken jeg åpnet i helgen. Men frister å åpne en ny når dette glasset er tomt, alltid artig å sitte på nettet når man begynner å komme i bedre humør.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #35 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Jeg forestilte meg at du var hannkjønn jeg da, mulig rødvinen begynner å ha en effekt så jeg har dårligere dømmekraft. Ikke fått i meg all verden mye da, bare tømte det som var igjen i flasken jeg åpnet i helgen. Men frister å åpne en ny når dette glasset er tomt, alltid artig å sitte på nettet når man begynner å komme i bedre humør. Hehe, ingen fare! Skjønner i grunnen godt at mange tar meg for å være mann her inne. Har ikke oppgitt kjønn pluss at jeg har Lip som avatar Åh, den som kunne det da! Jeg får nøye meg med dette lille glasset her. Skal tidlig opp for å kjøre til jobb .....Åpne den nye flasken du tenker på du
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #36 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, Katastrofe skrev: Hehe, ingen fare! Skjønner i grunnen godt at mange tar meg for å være mann her inne. Har ikke oppgitt kjønn pluss at jeg har Lip som avatar Åh, den som kunne det da! Jeg får nøye meg med dette lille glasset her. Skal tidlig opp for å kjøre til jobb .....Åpne den nye flasken du tenker på du Jaja, se det som at profilbildet ditt kan virke preventivt, om du ikke er på sjekker'n her og holder deg unna dating, ja da lykkes du... I alle fall minimeres sjansen for å bli sjekket opp. Hvis du da ikke er en ulv i fåreklær da? Ikke lurt å nippe for mye med jobb og kjøring dagen derpå, som regel har jeg også sjelden kunne ta meg et glass og sette meg ned og nyte stillheten her på KG, men nå kan jeg altså det for en periode og det føles deilig. Noe spennende du jobber med? Tror jeg starter på en ny rødvinsflaske jam har syv spanske viner her og et barskap i tillegg, siste skal jeg ikke åpne i kveld i alle fall.
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #37 Skrevet 29. november 2016 @Katastrofe Kanskje hoppet inn i pysjen din du nå, i så fall får du sove godt!
Gjest Axl Rose Skrevet 29. november 2016 #38 Skrevet 29. november 2016 26 minutter siden, RealWildOne skrev: En arena for sjekking det også. Damer er fascinerende vesen hvor enn man skulle treffe dem, min interesse kan i alle fall være tilstedeværende. Sant Jeg liker også å prøve meg på de her som leker "hard to get". Når jeg later som jeg mister interessen og ikke gidder å prøve mer, da gir hun opp å leke hard to get. Ellers liker jeg å gå etter de som er seg selv 100%.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #39 Skrevet 29. november 2016 10 minutter siden, RealWildOne skrev: Jaja, se det som at profilbildet ditt kan virke preventivt, om du ikke er på sjekker'n her og holder deg unna dating, ja da lykkes du... I alle fall minimeres sjansen for å bli sjekket opp. Hvis du da ikke er en ulv i fåreklær da? Ikke lurt å nippe for mye med jobb og kjøring dagen derpå, som regel har jeg også sjelden kunne ta meg et glass og sette meg ned og nyte stillheten her på KG, men nå kan jeg altså det for en periode og det føles deilig. Noe spennende du jobber med? Tror jeg starter på en ny rødvinsflaske jam har syv spanske viner her og et barskap i tillegg, siste skal jeg ikke åpne i kveld i alle fall. Enn hvis jeg er ulv i fåreklær da?.... Men enn så lenge skal Lip få være avataren min, har ikke noen store intensjoner om å havne på sjekkern på KG i grunn. Det hørtes uendelig godt ut og må definitivt feires med å åpne en ny flaske rødvin barskapet syns jeg du skal spare til helgen! Noe så spennende som renholder til jeg finner ut hva jeg skal videre, man vet sannelig aldri med dette livet! 1
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #40 Skrevet 29. november 2016 4 minutter siden, RealWildOne skrev: @Katastrofe Kanskje hoppet inn i pysjen din du nå, i så fall får du sove godt! I pysj og i seng. Men har ikke akutte planer om å telle sauer riktig enda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå