Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Her sitter jeg i kveld, alene og på date med meg selv, selvfølgelig med levende lys og rødvin. Kunne hatt en verre kveld enn dette, når sant skal sies så skal jeg ha en spennende aften jeg ser frem imot.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Sitter her selv, alene med levende lys og svak musikk på i bakgrunnen. Kjemper mot lysten til å hente et glass med hvitvin... Hmm.. Ønsker deg en fin kveld
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, Katastrofe skrev: Sitter her selv, alene med levende lys og svak musikk på i bakgrunnen. Kjemper mot lysten til å hente et glass med hvitvin... Hmm.. Ønsker deg en fin kveld Til deg også! Vi får rigge oss til rette med KG som underholdning.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Til deg også! Vi får rigge oss til rette med KG som underholdning. Var det som var planen, vi får poppe oss hver sin skål med popcorn slik at vi er skikkelig forberedt
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 2 minutter siden, Katastrofe skrev: Var det som var planen, vi får poppe oss hver sin skål med popcorn slik at vi er skikkelig forberedt Hatt det fornøyelig her mer enn en gang, uten popcorn forøvrig, men savner ikke det heller med rødvin i glasset.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Hatt det fornøyelig her mer enn en gang, uten popcorn forøvrig, men savner ikke det heller med rødvin i glasset. Popcorn og rødvin er kanskje en heller litt "sær" kombo? når jeg tenker meg om Jeg med! Man kan få seg en god latter eller ti.
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Katastrofe skrev: Popcorn og rødvin er kanskje en heller litt "sær" kombo? når jeg tenker meg om Jeg med! Man kan få seg en god latter eller ti. Jeg er enig i at det ikke er det som går best sammen, øl passer bedre til popcorn. Selv er jeg opptatt av slikt, hva som serveres med diverse.
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Jeg er enig i at det ikke er det som går best sammen, øl passer bedre til popcorn. Selv er jeg opptatt av slikt, hva som serveres med diverse. Innrømmelse: aldri prøvd comboen popcorn og øl gitt. Men da vet jeg hva som skal prøves på freddan etter jobb gitt! Og her trer mine ekstremt nordnorske røtter til. Stort sett når jeg drikker, så drikker jeg bare... Eller kanskje en neve salt potetgull. Ost og vin and things like that, ække jeg no'go på 2
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, Katastrofe skrev: Innrømmelse: aldri prøvd comboen popcorn og øl gitt. Men da vet jeg hva som skal prøves på freddan etter jobb gitt! Og her trer mine ekstremt nordnorske røtter til. Stort sett når jeg drikker, så drikker jeg bare... Eller kanskje en neve salt potetgull. Ost og vin and things like that, ække jeg no'go på Ost og vin skal jeg ha besøk for å rote meg bort i, begrenset hva man steller istand for seg selv, men med besøk i hus forsøker jeg å ta vare på mine gjester og serverer mer enn gjerne noe som er litt styr å stelle i stand. Forøvrig lenge siden det var ost og vin.
Lee Jones Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 Det er faktisk herlig å være alene med en flaske rødvin etter en hard uke. Men kanskje ikke på en tirsdag, med mindre du jobber i nordsjøen. 1
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #11 Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Ost og vin skal jeg ha besøk for å rote meg bort i, begrenset hva man steller istand for seg selv, men med besøk i hus forsøker jeg å ta vare på mine gjester og serverer mer enn gjerne noe som er litt styr å stelle i stand. Forøvrig lenge siden det var ost og vin. Ikke verst! Liker folk som "tar seg av" gjestene sine og varter opp. Flink!...............trasker bort til kjøkkenet for å hente meg et bittelite glass vin, er tross alt bare tirsd'an! 1
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #12 Skrevet 29. november 2016 Får litt feeling av helg av denne tråden, men det er jo bare tirsdaaaag! Kan ikke gafle i noe usunt da, eller?
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #13 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Får litt feeling av helg av denne tråden, men det er jo bare tirsdaaaag! Kan ikke gafle i noe usunt da, eller? Alltid lov til å gafle i seg noe usunt om man har lyst
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #14 Skrevet 29. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Får litt feeling av helg av denne tråden, men det er jo bare tirsdaaaag! Kan ikke gafle i noe usunt da, eller? Opp til hva som venter i morgendagen kanskje. For egen del bare en ny dag på KG, så da kan man drikke vin med god samvittighet.
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #15 Skrevet 29. november 2016 8 minutter siden, Katastrofe skrev: Ikke verst! Liker folk som "tar seg av" gjestene sine og varter opp. Flink!...............trasker bort til kjøkkenet for å hente meg et bittelite glass vin, er tross alt bare tirsd'an! Gjør mitt beste, og har veldig ok venner så har maktet å gjøre inntrykk jeg også.
Gjest canacas Skrevet 29. november 2016 #16 Skrevet 29. november 2016 Hehe, jeg kommer rett fra trening og da frister det ikke med noe usunt, opp tidlig i morgen også Men gleder meg til helg da, alltid!! Men hva med å finne noen å gå på date med @Katastrofe og @RealWildOne eller funker det fin-fint alene også?
Katastrofe Skrevet 29. november 2016 #17 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Hehe, jeg kommer rett fra trening og da frister det ikke med noe usunt, opp tidlig i morgen også Men gleder meg til helg da, alltid!! Men hva med å finne noen å gå på date med @Katastrofe og @RealWildOne eller funker det fin-fint alene også? Så flink du er! Heldigvis ikke såå mange dagene igjen til helg Hmm... Ja disse dategreiene da... Har aldri vært på en ordentlig datedate. Siste fyren jeg var interessert i, og holdt på med, ble det bare ball med og jeg endte opp rimelig forvirret og såret av hele greia. Så pr.d.d er sofaen alene mer enn nok! Satser på at 2017 kanskje kan bli litt bedre enn 2016
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #18 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Hehe, jeg kommer rett fra trening og da frister det ikke med noe usunt, opp tidlig i morgen også Men gleder meg til helg da, alltid!! Men hva med å finne noen å gå på date med @Katastrofe og @RealWildOne eller funker det fin-fint alene også? Blir date på meg skal du se, annet enn med meg selv. Har en spennende jente å be med på det også faktisk, men det får avvente til tiden er inne, helst på en mer spennende dag enn en tirsdag når den tid kommer. Håper bare at hun vil takke ja til min invitasjon når den dagen kommer. Så holder på å legge inn aksjer nå for tiden.
Gjest Axl Rose Skrevet 29. november 2016 #19 Skrevet 29. november 2016 Jeg sitter her og er forkjøla og skulle egentlig på date, men daten har fått spysjuka og ville ikke smitte meg med det. Hun var ikke redd forkjøling for det er ikke så tungt akkurat, men å ligge å spy er ikke så behagelig. Hun sendte meg en selfie og hun ser virkelig bleik ut stakkars. Så da sitter jeg å nyter litt øl for meg selv. Mitt andre glass. Så ble faktisk en date med meg selv i kveld Koselig det også av og til. Deilig å bare slappe av for seg selv.
Gjest RealWildOne Skrevet 29. november 2016 #20 Skrevet 29. november 2016 2 minutter siden, Bootyhunter skrev: Jeg sitter her og er forkjøla og skulle egentlig på date, men daten har fått spysjuka og ville ikke smitte meg med det. Hun var ikke redd forkjøling for det er ikke så tungt akkurat, men å ligge å spy er ikke så behagelig. Hun sendte meg en selfie og hun ser virkelig bleik ut stakkars. Så da sitter jeg å nyter litt øl for meg selv. Mitt andre glass. Så ble faktisk en date med meg selv i kveld Koselig det også av og til. Deilig å bare slappe av for seg selv. Kanskje like greit, er jo best å date når man kan stille full av energi og er opplagt. Dere får nok flere sjanser skal du se. Ei her fra KG du har forvillet deg inn i dating med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå