AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #141 Del Skrevet 1. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og foresten, fikk høre av bror i går kveld at pappa, heksa og hennes to gullunger pluss dama til den ene gullungen skal til Thailand i februar. Jeg er ikke det spytt overasket at jeg ikke er invitert. Viser jo bare hvem som styrer båten her. Jaja har ikke lyst til å dra på tur med de uansett. Da må jeg sitte å høre hemningsløst skryt og babbel om hennes perfekte sønner, så nei takk! Ts Anonymkode: 1851a...d6f Og ja, jeg hadde bedt han dra til helvete når han prioriterer andre sine barn over sine egne. Anonymkode: b2648...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #142 Del Skrevet 1. desember 2016 Hvordan stiller broren din seg til saken forresten, eller til din far generelt? Synes han burde ta ditt parti her. Er faren din og heksa gift forresten? Om han dør før henne må du passe på å nekte henne å sitte i uskiftet bo sånn at hun ikke kan bruke opp pengene hans og ikke gi arv til barna hans (for det høres det ut som hun ville gjort). Selv om du kanskje ikke er interessert i arv etter den tøffelen av en far, hadde jeg aldri gitt henne den gleden. Aldri. Anonymkode: b2648...421 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #143 Del Skrevet 1. desember 2016 Har du snakket med faren din? Hva sa han?? Det blir nok en koselig jul sammen med bestemor. Hun kommer til å sette uendelig stor pris på dette. Anonymkode: dd8b6...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #144 Del Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du snakket med faren din og sagt at du blir ALENE på julaften? Endrer han seg ikke da hadde jeg aldri tatt kontakt igjen. Anonymkode: b2648...421 Nei. Tror ikke jeg gidder. Han vet mamma skal til NY og bror til Bergen, så hvem tror han jeg skal feire med liksom? Jeg tviler på heksa har fortalt jeg sa jeg skulle være alene, men det går an å legge sammen to og to. Jeg tar ikke kontakt med han i alle fall Anonymkode: 1851a...d6f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 1. desember 2016 #145 Del Skrevet 1. desember 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og foresten, fikk høre av bror i går kveld at pappa, heksa og hennes to gullunger pluss dama til den ene gullungen skal til Thailand i februar. Jeg er ikke det spytt overasket at jeg ikke er invitert. Viser jo bare hvem som styrer båten her. Jaja har ikke lyst til å dra på tur med de uansett. Da må jeg sitte å høre hemningsløst skryt og babbel om hennes perfekte sønner, så nei takk! Ts Anonymkode: 1851a...d6f Jeg tenker at du har det mye bedre uten disse umenneskene. Det er vondt å bryte med familie, men av og til er det nødvendig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 1. desember 2016 #146 Del Skrevet 1. desember 2016 På 29.11.2016 den 12.33, AnonymBruker skrev: Jeg trodde faktisk ts var rundt 14 år eller deromkring. Både pga måten hun ordla seg og situasjonen som sådan. Når man er 25 så er man faktisk voksen og må stå opp for seg selv. Det er ingen selvfølge at man skal være sammen med foreldrene omtrent som om de fortsatt har en samværsordning. Du høres veldig selvsentrert og umoden ut. Anonymkode: 8d449...d6b Seriøst? Jeg er litt merkelig tror jeg for er helt nødt til å vite hvor alle langt ut i slekta til både min mann og meg skal være på julaften, nyttårsaften og 17 mai. det er jo den store skrekken at noen skal bli sittende alene fordi man har glemt de single i alt styret, og det gjelder enten de er 22 eller 82! Greit at noen faktisk liker en fredelig kveld i fred, men det er enda hyggeligere det og når du har valgt det framfor en invitasjon eller 2! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 1. desember 2016 #147 Del Skrevet 1. desember 2016 Dette går ikke ann 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #148 Del Skrevet 1. desember 2016 Hva med et julekort til dama til denne sønnen? "Hei! God jul og godt nyttår! Jeg er *Emma*, datteren til *Ivar*. Jeg hører du skal til pappa og stemor på julaften i år! Jeg var også invitert, og gledet meg til å hilse på deg. Men nå fikk jeg høre at jeg ikke får komme i år heller grunnet plassmangel. Jeg bor i *Drammen* og har tilbudt meg å ligge på flatseng på kontoret, så det var fryktelig synd at jeg ikke er velkommen, for nå må jeg feire julaften alene. Håper du blir mye vennligere tatt i mot! Kanskje vi møtes en dag? Vennlig hilsen fra Emma." Anonymkode: 90ea1...3d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. desember 2016 #149 Del Skrevet 1. desember 2016 Skjønner ikke hvorfor du lar faren din slippe så billig unna? Greit nok at du mener det er "heksa" som står bak, men det er nå tross alt din far som har hovedansvaret for deg og om du skal komme eller ikke, ikke henne. Hadde sendt han sms og skrevet at: skjønner du ikke har lyst å feire jul med meg, da blir det som du vet julefeiring alene på meg i år. Av dette trekker jeg konklusjonen at du ikke har noe behov og ønske om å ha meg i livet ditt, noe som får meg til å føle det samme overfor deg. Du får ta kontakt og overbevise meg om noe annet eventuelt, men det vil kreve mye. God jul, pass godt på dama og de nye barna dine, de betyr tydeligvis veldig mye for deg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #150 Del Skrevet 1. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med et julekort til dama til denne sønnen? "Hei! God jul og godt nyttår! Jeg er *Emma*, datteren til *Ivar*. Jeg hører du skal til pappa og stemor på julaften i år! Jeg var også invitert, og gledet meg til å hilse på deg. Men nå fikk jeg høre at jeg ikke får komme i år heller grunnet plassmangel. Jeg bor i *Drammen* og har tilbudt meg å ligge på flatseng på kontoret, så det var fryktelig synd at jeg ikke er velkommen, for nå må jeg feire julaften alene. Håper du blir mye vennligere tatt i mot! Kanskje vi møtes en dag? Vennlig hilsen fra Emma." Anonymkode: 90ea1...3d2 Å hva mener du dama skal gjøre? Det er ikke hun som bestemmer om ts får komme eller ikke. Jeg synes det blir tullete med slik brev for å prøve å få sympati. Svigermor har gjort det helt klart at ts ikke er velkommen og da er det egentlig bare å trekke seg unna. Ts skal feire med bestemor. Anonymkode: 6736a...2ae 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 1. desember 2016 #151 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Anonym90059005 skrev: Skjønner ikke hvorfor du lar faren din slippe så billig unna? Greit nok at du mener det er "heksa" som står bak, men det er nå tross alt din far som har hovedansvaret for deg og om du skal komme eller ikke, ikke henne. Hadde sendt han sms og skrevet at: skjønner du ikke har lyst å feire jul med meg, da blir det som du vet julefeiring alene på meg i år. Av dette trekker jeg konklusjonen at du ikke har noe behov og ønske om å ha meg i livet ditt, noe som får meg til å føle det samme overfor deg. Du får ta kontakt og overbevise meg om noe annet eventuelt, men det vil kreve mye. God jul, pass godt på dama og de nye barna dine, de betyr tydeligvis veldig mye for deg. Helt enig med deg, men du skrev det bedre enn jeg klarte. Faren er jo minst like ille, som lar dette pågå. Stemoren kan ikke nekte han å be datteren sin, liksom. Han lar det jo skje. Hadde kuttet han ut for alltid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #152 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg hadde helt klart gitt faen i han. Han er jo en tøffel uten like og sikkert livredd for kjerringa. Han fortjener ikke deg og fortjener å ende opp alene. Det skjer kanskje den dagen det blir slutt. Håper det i alle fall. Da kan han angre som et svin! Jeg ville sendt han en melding å sagt NØYAKTIG hva jeg mente om han og den onde stemoren. Anonymkode: 6736a...2ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 1. desember 2016 #153 Del Skrevet 1. desember 2016 Dette hadde jeg ikke latt faren min slippe unna med. Gjett at han skulle fått høre det. Møkkatøffel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #154 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Sugemerke skrev: Dette hadde jeg ikke latt faren min slippe unna med. Gjett at han skulle fått høre det. Møkkatøffel! Enig! Ikke la han slippe unna. Verste er at kjerringa sikkert sitter å godter seg over dette Anonymkode: 6736a...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #155 Del Skrevet 1. desember 2016 Men.....nå er liksom alle enige i denne tråden, men jeg lurer jo litt. Du kaller din fars nye samboer for "heks". I telefonsamtalen du gjenga, åpnet du aggressivt og konfronterende. Du virker å ha en litt "tenåringsholdning" til faren din og samboeren hans. Når ble foreldrene dine skilt? Hvor lenge har far og samboer vært sammen? Har hun vært heksete fra første dag, eller er det kommet etterhvert? Hvor gammel var du når du ble kjent med henne, og hvordan tok du det at pappa fikk ny dame? Høres ut som du er veldig bitter på henne og sønnene, som det ikke virker som du er blitt kjent med. Kan det være at du er furten over "heksa" og "gullungene" og ikke akkurat sprer god stemning du heller? Er du sjalu fordi disse gutta har en mor som bryr seg og tar seg av dem til jul mens du ikke har det? Det er jo ikke guttas feil? Anonymkode: fc1ee...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #156 Del Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men.....nå er liksom alle enige i denne tråden, men jeg lurer jo litt. Du kaller din fars nye samboer for "heks". I telefonsamtalen du gjenga, åpnet du aggressivt og konfronterende. Du virker å ha en litt "tenåringsholdning" til faren din og samboeren hans. Når ble foreldrene dine skilt? Hvor lenge har far og samboer vært sammen? Har hun vært heksete fra første dag, eller er det kommet etterhvert? Hvor gammel var du når du ble kjent med henne, og hvordan tok du det at pappa fikk ny dame? Høres ut som du er veldig bitter på henne og sønnene, som det ikke virker som du er blitt kjent med. Kan det være at du er furten over "heksa" og "gullungene" og ikke akkurat sprer god stemning du heller? Er du sjalu fordi disse gutta har en mor som bryr seg og tar seg av dem til jul mens du ikke har det? Det er jo ikke guttas feil? Anonymkode: fc1ee...999 Herrefred, håper du tuller med dette innlegget her?? Anonymkode: 6736a...2ae 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #157 Del Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrefred, håper du tuller med dette innlegget her?? Anonymkode: 6736a...2ae Nei, jeg gjør ikke det. De færreste mennesker er onde. Selvsagt er noen bevisst ondskapsfulle og slemme, men de fleste mennesker mener å ha rasjonelle grunner for hva de gjør. Så jeg tenker at om pappas samboer hadde fortalt historien, ville den nok vært annerledes. Vi vet jo selvsagt ikke hva som er sant. Det er trist med håpløse foreldre som ditcher ungene sine når de vokser til, men akkurat det gjør jo faktisk ikke "heksa". Men jeg lurer på når hun begynte å være heks...? Anonymkode: fc1ee...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #158 Del Skrevet 1. desember 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg gjør ikke det. De færreste mennesker er onde. Selvsagt er noen bevisst ondskapsfulle og slemme, men de fleste mennesker mener å ha rasjonelle grunner for hva de gjør. Så jeg tenker at om pappas samboer hadde fortalt historien, ville den nok vært annerledes. Vi vet jo selvsagt ikke hva som er sant. Det er trist med håpløse foreldre som ditcher ungene sine når de vokser til, men akkurat det gjør jo faktisk ikke "heksa". Men jeg lurer på når hun begynte å være heks...? Anonymkode: fc1ee...999 Heksa ditchet sin stedatter og har ikke noe problem med at hun må tilbringe julen alene. Hvis ikke det er ondskapsfullt, så vet ikke jeg. Anonymkode: 6736a...2ae 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 1. desember 2016 #159 Del Skrevet 1. desember 2016 Det som nok gjør at de fleste av oss reagerer, er vel fordi det er utenkelig for oss å la familiemedlemmer sitte alene på en familiedag som julaften. Selv stiller jeg også spørsmål ved mor her! Mor har en datter som hun vet har et kilent forhold til far, liten familie, ingen kjæreste (?) og ingen venner å være med den dagen. I tillegg har hun, altså moren, en gammel mor sittende alene på et gamlehjem. Likevel velger hun å dra vekk på tur. Far ber datter, men han og nye familien ombestemmer seg og vil ikke ha henne der. Ser ikke mye til omsorgsfull familie hos noen av dem jeg! Og ts måthe virkelig vært en dritt og en ødelegger av dimensjoner for at det på noe vis skal være ok å dumpe henne alene på julaften. Tror jeg måtte gått litt i meg selv var jeg deg, og tenke litt over om dette faktisk er ok. Også ville jeg sagt klart ifra og etter det hatt minst mulig med dem å gjøre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 1. desember 2016 #160 Del Skrevet 1. desember 2016 Drittkjerring og drittgubbe. Hadde avlagtde et lite besøk etter jul jeg, puttet rekeskall i gardinstengene i et ubevoktet øyeblikk, sagt mitt til både far og samboer, før jeg hadde kuttet kontakten. Så kan de kose seg der med gullguttene og stinkende hus 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå