AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Del Skrevet 28. november 2016 Ja, som overskriften sier, hun er utro og bruker meg som unnskyldning. Samlivet demmes har gått nedenom og hjem, ifølge henne har de ikke hatt sex på 4 år, og hun er kjempefortvilet. Nå har hun truffet en mann som hun snakker ofte med, og vil at jeg skal bli med på tur til fjells på "venninnetur" men det hun vil er å treffe denne nye fyren. Jeg unner henne alt godt, men syntes det er ubehagelig å lyve for hennes mann som jeg også er blitt glad i, vi har jo omgåtts de siste 18 årene. Hva gjør jeg? Hun er jo min veniinne og om jeg ikke likte hennes mann så godt hadde jeg dritt i om hun var/er utro. Anonymkode: 3f692...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Del Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo min veniinne og om jeg ikke likte hennes mann så godt hadde jeg dritt i om hun var/er utro. Anonymkode: 3f692...d41 Har du evt også lyst til å fortelle det til han fordi du liker han så godt, og evt har egeninteresse i å fortelle det til han (men ikke hvis du ikke hadde likt han)? Anonymkode: de61c...317 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #3 Del Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du evt også lyst til å fortelle det til han fordi du liker han så godt, og evt har egeninteresse i å fortelle det til han (men ikke hvis du ikke hadde likt han)? Anonymkode: de61c...317 Jeg mener at han er en snill mann og god far, og hyggelig og grei. Uten at jeg har noen interesse i ham. Det hadde vært enklere å være alibi om han var en megadrittsekk, den ser du vel? Anonymkode: 3f692...d41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #4 Del Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at han er en snill mann og god far, og hyggelig og grei. Uten at jeg har noen interesse i ham. Det hadde vært enklere å være alibi om han var en megadrittsekk, den ser du vel? Anonymkode: 3f692...d41 Jeg forstår at det er slik for deg. Jeg hadde ikke ville vært alibi for henne uansett hvordan hennes mann er. Anonymkode: de61c...317 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. november 2016 #5 Del Skrevet 28. november 2016 Ei sånn kjerring som blandet meg opp i skiten sin hadde jeg ikke ville kalt ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 28. november 2016 #6 Del Skrevet 28. november 2016 Du sier klart i fra til venninna di at hun absolutt ikke kan bruke deg som alibi. Du vil ikke bli dratt inn i det der! Sånn ellers bør du si klart i fra at hun faktisk bør gå fra mannen sin. Ser hun ikke noen fremtid med han, så er det jo bedre om de går fra hverandre nå - skilles som venner og klarer å samarbeide i fremtiden med skilsmisse og barnefordeling, og det hele, enn at det blir totalt drama og krise fordi hun ikke gikk, men heller valgte å være utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #7 Del Skrevet 28. november 2016 Ikke gjør det, du blir innblandet i noe du kommer til og måtte ta en del av skylden for. Exen var utro og brukte et par av våre "venner" som alibi. Vi er IKKE venner i dag. Anonymkode: 7280b...47a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #8 Del Skrevet 28. november 2016 Si til venninna di at du blir med om dere kan ta en dobbeldate, at du også får ha med en fyr som hun ikke kjenner uten spørsmål og graving. Så går du til ektemannen hennes og sier at du har planlagt overraskelseshyttetur for kona hans, uten å si noe til henne. Også ber du han holde det hemmelig. Så lener du deg tilbake og nyter koaset som din venninne har satt seg i. Anonymkode: 1e82c...599 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 28. november 2016 #9 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg opplevde det en gang, og jeg ble ikke spurt på forhånd. Jeg sendte en melding om at jeg ikke finner meg i det en gang til. Grunnen til at jeg sendte melding var for å ha det skriftlig i tilfelle konfrontasjon i ettertiden. Jeg ville ikke løyet om jeg ble spurt direkte om noe slikt. Folk får ordne opp med skiten sin selv. Vi er ikke venninner lenger. Hun utnyttet meg og det aksepterer jeg ikke. (Men vi var ikke veldig nære...) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 28. november 2016 #10 Del Skrevet 28. november 2016 Her har du fått mange gode riktige svar,er enig i det som skrives over her,ikke bli en del av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #11 Del Skrevet 28. november 2016 Vær tydelig på at du ikke ønsker å bli involvert i hennes affære. Det setter deg i en vanskelig situasjon. Dersom hun ikke aksepterer dette er hun ikke mye til en venninne (ei heller kone for den saks skyld). Anonymkode: 388fc...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #12 Del Skrevet 28. november 2016 Venninne? Ikke i min verden hvertfall. Anonymkode: 207e6...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. november 2016 #13 Del Skrevet 28. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Si til venninna di at du blir med om dere kan ta en dobbeldate, at du også får ha med en fyr som hun ikke kjenner uten spørsmål og graving. Så går du til ektemannen hennes og sier at du har planlagt overraskelseshyttetur for kona hans, uten å si noe til henne. Også ber du han holde det hemmelig. Så lener du deg tilbake og nyter koaset som din venninne har satt seg i. Anonymkode: 1e82c...599 Det der bie ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. november 2016 #14 Del Skrevet 29. november 2016 Si det til han. Han har rett til å vite det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. november 2016 #15 Del Skrevet 29. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Si til venninna di at du blir med om dere kan ta en dobbeldate, at du også får ha med en fyr som hun ikke kjenner uten spørsmål og graving. Så går du til ektemannen hennes og sier at du har planlagt overraskelseshyttetur for kona hans, uten å si noe til henne. Også ber du han holde det hemmelig. Så lener du deg tilbake og nyter koaset som din venninne har satt seg i. Anonymkode: 1e82c...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sim1234 Skrevet 30. november 2016 #16 Del Skrevet 30. november 2016 På 28.11.2016 den 21.05, O.G. skrev: Ei sånn kjerring som blandet meg opp i skiten sin hadde jeg ikke ville kalt ei venninne. Fint sakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. november 2016 #17 Del Skrevet 30. november 2016 På Monday, November 28, 2016 den 21.05, O.G. skrev: Ei sånn kjerring som blandet meg opp i skiten sin hadde jeg ikke ville kalt ei venninne. Enig. Jeg hadde hvert fall ikke giddet å vært hennes alibi. Hvis mannen hadde spurt meg rett ut, så hadde jeg vært ærlig. Jeg gidder ikke å dekke for venninner som bevist er utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2016 #18 Del Skrevet 30. november 2016 5 timer siden, sim1234 skrev: Fint sakt 5 timer siden, Rose11 skrev: Enig. Jeg hadde hvert fall ikke giddet å vært hennes alibi. Hvis mannen hadde spurt meg rett ut, så hadde jeg vært ærlig. Jeg gidder ikke å dekke for venninner som bevist er utro. Nå ja, jeg lyver ikke folk opp i fjeset på den måten nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå