AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Del Skrevet 28. november 2016 hvor lang tid skal man vente på at andre venner skal ta kontakt. Har snakket med to venninner jevnt og trutt, mem det er alltid jeg som må starte samtalen. Vi bor ikke i samme by så får ikke sett dem så ofte. Nå har jeg ikke skrevet til dem på to måneder og de har heller ikke kontaktet meg. Tidligere har de gjerne brukt et par dager på å svare. Dette ser dårlig ut har dere noen dere bare har avsluttet kontakten med? Hva var eventuelt grunnen? Anonymkode: 0bec3...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 28. november 2016 #2 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Jeg hadde ikke giddi å hatt sånne "venner". Finn deg nye venner du, det fortjener du 😊 Jeg droppet ett par venninner for noen år siden. De ville så mye sammen med meg og jeg ha de også muligheten til å finne dager det passet for de. Skjedde aldri noe som helst, så da ga jeg faen. Endret 28. november 2016 av EvaLena 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #3 Del Skrevet 28. november 2016 12 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg hadde ikke giddi å hatt sånne "venner". Finn deg nye venner du, det fortjener du 😊 Jeg droppet ett par venninner for noen år siden. De ville så mye sammen med meg og jeg ha de også muligheten til å finne dager det passet for de. Skjedde aldri noe som helst, så da ga jeg faen. æsj, du har nok rett. bare synd når vi har kjent hverandre i snart 10 år. Anonymkode: 0bec3...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 28. november 2016 #4 Del Skrevet 28. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: æsj, du har nok rett. bare synd når vi har kjent hverandre i snart 10 år. Anonymkode: 0bec3...d07 Jeg hadde kjent disse enda lenger. Jeg savner de ikke lenger. De viste jo ingen interesse lenger, så det var ikke noe tap for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Del Skrevet 28. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: æsj, du har nok rett. bare synd når vi har kjent hverandre i snart 10 år. Anonymkode: 0bec3...d07 Hva er greia? Greit at man har kjent hverandre lenge, men er de ikke gode venner så er de ikke gode venner. Jeg har ei venninne som alltid snakker om hvor dårlig en annen venninne av henne behandler henne. Psyker henne ned, ødelegger fester, tar aldri kontakt først osv. Men hun har jo kjent henne i over 20 år jo...så hun kan jo ikke bryte med henne. Huff! Anonymkode: a52e2...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 29. november 2016 #6 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg er ganske dårlig til å ha denne typen kontakt med venner som bor andre steder. Det betyr ikke at jeg ikke er glad i dem eller kunne ønsket mer kontakt, men jeg er rett og slett skikkelig dårlig på sånne meldingsrelasjoner. For meg er det viktigste kontakten man har når man treffes. Det er folk jeg har kontakt med en gang i året, men jeg like fullt ser på som venner. Det at de ikke tar kontakt kan ha med at de har mye med jobb, familie eller det som skjer ellers der de bor. Eller at de er slik som meg med å være dårlig på skrivingen. Har dere vært venner lenge ville jeg i alle fall prøvd et møte eller en telefonsamtale før jeg avslutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pmaxqueen Skrevet 29. november 2016 #7 Del Skrevet 29. november 2016 Min mor pleier alltid å si: "Ute av syn - ute av sinn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 29. november 2016 #8 Del Skrevet 29. november 2016 Skjønner deg egentlig det der er kjipt men venner kommer og går har jeg merka jeg ble nødt og kutte ut et par da de la seg etter typen eller brøt tilitt på annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 30. november 2016 #9 Del Skrevet 30. november 2016 På 28.11.2016 den 18.03, AnonymBruker skrev: æsj, du har nok rett. bare synd når vi har kjent hverandre i snart 10 år. Anonymkode: 0bec3...d07 Hvis det hadde stemt så hadde du neppe klaget over at de bor i en annen by. Hvis dere virkelig er gode venner så hadde dere nok kommet forbi disse hindringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå