AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Del Skrevet 28. november 2016 Litt merkelig spørsmål 😊 Jeg har alltid hatt venner, men trives best i mindre grupper. Har to jeg alltid har hatt. Nå er jeg begynt på deltidsstudium og er borte en-to uker i mnd. Er da sosial med andre, utenom skolen. Har fått min "faste klikk" på 5-6 stykker jeg spiser med i lunsjen, går på kino med, drikker vin med. Sist gang sa en av de jeg studerer med i tlf: "Sitter på rommet med to venninner " Det varmet godt å høre. Treffes ikke alltid utenorm studie samlinger siden vi bor litt spredt. Skal møte hun ene i morgen for å øve til eksamen da. Hun er mye eldre enn meg, men trives i hennes selskap. Vi har alle kjente hverandre i et år. Kan man da kalle de venner? Samboer kaller "alle" kompiser selv om de aldri møtes. Jeg er mer usikker når man er venner😂 Anonymkode: 9b888...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenniferA Skrevet 28. november 2016 #2 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg er også usikker på når man kan kalle noen en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Del Skrevet 29. november 2016 Ja venner er noen man henger med tenker jeg. Man kan ha venner som man er med i forskjellige settinger. Jeg har nære venner som jeg er med ofte og deler alt med, venner på skolen som jeg kun er med det, venner fra skolen som jeg er med på fritiden, venner fra jobb som jeg er med uten om jobb osv. Kunne fortsatt i evigheter. Men du kan kalle de for venner/venninner om det er det du lurer på. Avhenger jo enkelt og greit av om du ser på dem som det eller ikke. Anonymkode: f6f9c...f17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå