tonebelinda Skrevet 28. januar 2022 #1541 Del Skrevet 28. januar 2022 KaDust skrev (På 26.1.2022 den 21.23): Frokost: - Et fullkornsknekkebrød med majones, kalkunpølse, ost, agurk og chiafrø - Et fullkornsknekkebrød med chilikreps og fersk persille - En blodappelsin - Noen dadler med lakrispulver - En liten kopp med gresk yoghurt, havre og nøtter i - Matcha latte Lunsj: - To fullkornsknekkebrød med peanøttsmør og banan - Et eple Mellom/snacks: - To pocky matcha-pinner (jeg har dilla på matcha for tiden, ok) - En neve usalta nøtter Middag: - Hjemmelaget (fra bunn) spicy kalkun-suppe. Spiste opp alt, litt trist jeg ville ha det til lunsj i morgen også. Kvelds: - Grønn smoothie laget av appelsin, frossen mango, frossen ananas, frossen papaya og fersk grønnkål Den suppa så nydelig ut ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. januar 2022 #1542 Del Skrevet 28. januar 2022 I går spiste jeg Frokost - havregrøt med rosiner og vanilje, 1 gulrot Lunsj - 3 tynne havreknekkebrød med pålegg, 1 gulrot Mellommåltid - 1 banan Middag - Kyllinggryte med mango, paprika og ris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1543 Del Skrevet 28. januar 2022 I går Frokost: Omelett med grønnsaker Lunch: Knekkebrød med laks og egg Middag: Stekt kylling og grønnsaker Anonymkode: 97ff2...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1544 Del Skrevet 28. januar 2022 Hittil i dag, klokka er ett på dagen: To knekkebrød med rekesalat Litt sjokolade.... Anonymkode: fe40a...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1545 Del Skrevet 28. januar 2022 Frokost: Granola, melk og Yoghurtduo nøtter og kaffe. Lunsj: 3 egg, 3 brødskiver med gulost. Middag: Kylling, ris, wok. Snack: Noen biter sjokkis. Kveldsmat: 4 brødskiver med syltetøy og peanøttsmør Før leggetid: Litt fittesaft 🥰 Anonymkode: 2b97a...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. januar 2022 #1546 Del Skrevet 28. januar 2022 I går var Frokost: - Et fullkornsknekkebrød med gulost og grønn paprika med litt knuste nøtter strødd oppå - Et fullkornsknekkebrød med majones, salami og agurk - 4 ritz med brie (hihi) - En appelsin - Noen lakrisdadler Lunsj: - Resten av den greske yoghuten og hjemmelaget granola med tørkede bær - 2 knekkebrød med majones og salami - jeg trenger virkelig en handletur snart - Et eple Mellommåltid/snacks: - Litt nøtteblanding - Matcha latte Middag: - Kokt torsk med bacon, gulrotstuing og noisettes (hadde glemt å kjøpe poteter når jeg handlet inn for middager denne uka) Kvelds: - Grønn smoothie med grønnkål, mango, ananas, appelsin og papaya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 28. januar 2022 #1547 Del Skrevet 28. januar 2022 Frokost - 1 banan, 2 knekkebrød med Philadelphia, laks og agurk Mellom: 1 banan Lunsj: salat med masse grønt, feta og oliven + crème fraiche 4% dressing Mellom: to flatbrød Middag: en hel liten pizza med nachos på og dressing Snacks: en bit smash.. Vil egentlig ha mye mer, men jeg spiste en hel pizza så da tillater jeg meg ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 28. januar 2022 #1548 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Før leggetid: Litt fittesaft Plis la det vær en stavefeil😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. januar 2022 #1549 Del Skrevet 29. januar 2022 Dagens: Frokost: 3 lompetoast med ost og skinke brettet og stekt. Med salat. Appelsin. Kaffe. Mellom: Kaffekakao-melk. Lunsj: Tre knekkebrød. Smøreost og skinke og ost og skinke. Skyr limemousse. Mellom: Skyr med musli og to knekkebrød med ost og skinke. Middag: Fiskekake, potet og søtpotetpure. Lørdagskos: Halv proteinbar. (White salty peanut.. altså🤩) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyyy Skrevet 29. januar 2022 #1550 Del Skrevet 29. januar 2022 En ferdigpizza til frokost. potetskruer og ei flaske vin til middag og en øl og en smil til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1551 Del Skrevet 29. januar 2022 Holder på å flytte, så med vasking hele natten og lite søvn så har jeg styrtet ned 2 iskaffe og diverse Mellombarer, samt en proteinbar og et eple siden skapene er rimelig tomme nå haha Anonymkode: 202a1...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bygdetroll Skrevet 29. januar 2022 #1552 Del Skrevet 29. januar 2022 Kneip rundstykker med spekeskinke og ost, landbrød med brunost og biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1553 Del Skrevet 29. januar 2022 lunch: Brødskive med egg og laks, grønnsaker til Middag: Hjemmelaget pizza Smågodt, is og sjokolade til kvelds. Anonymkode: 97ff2...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 30. januar 2022 #1554 Del Skrevet 30. januar 2022 Frokost: to knekkebrød med Philadelphia, laks og agurk, appelsinjuice og kaffe Mellom: ett tørt knekkebrød + kaffe Middag: kjøttpudding med grønnsaker Dessert: en kanelbolle+ is Mellom: skyr Kvelds: gresk yoghurt med müsli, en appelsin, litt kald kaffe med Baileys og en kanelbolle😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1555 Del Skrevet 30. januar 2022 Har kun spist søtpotetfries dyppet i ketsjup eller chillisaus i dag.. Anonymkode: f11bd...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1556 Del Skrevet 30. januar 2022 Anonymkode: 82746...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 30. januar 2022 #1557 Del Skrevet 30. januar 2022 Frokost: stor bolle med havregrøt, cottage cheese, nøtter og friske blåbær. Lunsj: 1 brødskive med Jarlsberg, 1 spisspaprika i staver og 1 mango i biter. Middag: 1 stor porsjon med Pho. Nå: salt potetgull, litt god ost, frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1558 Del Skrevet 30. januar 2022 Knekkebrød med makrell i tomat Grønnsakssuppe med kjøtt Cottage cheese, yoghurt, nøtter og bær Anonymkode: 97ff2...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. januar 2022 #1559 Del Skrevet 30. januar 2022 (endret) Frokost: Fiskekake i lompe med vårløk. Rugsprø med julebrunost. Kaffe. Mellom;yoghurt og musli. Lunsj: Tre rugsprø. Ost og skinke på to. Mager salami og smøreost på ett. Appelsin. Yoghurt. mellom: Halv proteinbar. Middag: pølsegrateng og to glass bobler🙃 Endret 31. januar 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1560 Del Skrevet 30. januar 2022 Audiot skrev (På 1/27/2022 den 17.09): Faen å sunne folk her skulle være da😝 Frokost: 1 snickers og 0,5l pepsi max. Lunsj: 1 ost og skinke baguett og 0,5l pepsi max. Middag: 1 grandiosa og 1,5l pepsi max. Dette har jeg spist hver ukedag i flere år. Blir litt annet i helgene da.. Absolutt ikke frokost: kaffe og 2 stykker torobrownies Lunch: 2 stk brownies og en skål vaniljeis, og restene av ostepop i en pose Middag: stekte pølsebiter, en halv pose torokålrabistappe, ketchup, hvitsaus og grillkrydder så: 1/2 cider, rest fra i går i kjøleskapet sikkert 4-5 stk brownies 1 glass julebrus 2 kalde vårruller fra kjøkeskapet En skål vaniljeis igjen, og nok et browniestykke ...og enda kjenner jeg at jeg har lyst på en vårrull til! 🙈🙈🙈 Men jeg har trent, løpt 54 + 17 minutter, de første ute, men var så himla kaldt, så løp litt på mølla inne når jeg kom hjem. Anonymkode: b4775...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå