Gjest Mattie16 Skrevet 16. november 2018 #1141 Del Skrevet 16. november 2018 Frokost: 1 brødskive med pålegg, eplejuice og kaffe mellom: 1 eple lunsj: 2 brødskiver med pålegg, kaffe, vann middag: gresk salat og pizza ricotta, cola zero dessert: sjokoeggedosis av egg, banan, nøtter, mørk sjokolade og honning kvelds: fantaserer om havrepannekaker 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1142 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg har spist litt annerledes enn vanlig, siden jeg er i hypomani akkurat nå. Er ikke så interessert i å spise, men det jeg har hatt i meg er: Frokost: smoothie laget av to frosne bananer, fem ferske dadler, vanilje, kakao, kokosmelk og litt vann. Lunsj: smoothie laget av to frosne sharon, to bananer, fire dadler, kokosmelk og litt vann. Ikke helt innafor med tanke på proteiner og fett, men ok med tanke på fiber, vitaminer, mineraler og karbohydrater. Siden jeg er hypomani bruker jeg mye energi, så jeg tror det er derfor jeg velger litt søtt. Dagen er ikke ferdig da, så det blir vel et eller annet til middag i kveld. Ikke smoothie Anonymkode: ce451...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1143 Del Skrevet 16. november 2018 Søren.. Må jeg skyte meg selv nå? Spist 5 knekkebrød med pålegg, 1 banan, en del nøtter og en liten donut.. Fått i meg aaalt for mye. + et stort glass melk. Jeg som hadde gledet meg til middag. Anonymkode: fc927...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1144 Del Skrevet 16. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: So what. La folk gjøre det de vil. Anonymkode: cbfb1...6c8 Jøssda. Lurte på hva det var som var så interessant med antall brødskiver etc tilfeldige folk på nettet spiser. Idag ble det shepherd's pie med blomkålmos og aspargesbønner. Glemte dessverre å telle aspargesbønnene. Sorry! Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 16. november 2018 #1145 Del Skrevet 16. november 2018 nada:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. november 2018 #1146 Del Skrevet 17. november 2018 Dette blir flaut.. - Sov til 13.00, bulgursalat med hummus og brødpinner, vann. - Smoothie med banan og jordbær. - Mac'n cheese med anamma-boller og brokkoli. Vann. - Seriøse mengder ostepop, sjokolade og cola zero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 #1147 Del Skrevet 17. november 2018 Frokost: Fruktsalat Lunsj: Pestosalat med scampi Mellommåltid: Parma og Oliven Middag: Pokebowl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. november 2018 #1148 Del Skrevet 17. november 2018 Nattmat: Sjokoladekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 17. november 2018 #1149 Del Skrevet 17. november 2018 Frokost: 2 knekkebrød med kokt egg og makrell i tomat, eplejuice, kaffe lunsj: en skål tomatsuppe, vann middag: 2 medisterkaker, pommes frites bakt i ovnen, grønnsaker, kullsyrevann med smak kvelds: 2 knekkebrød med pålegg, 1 mandarin, cola zero snacks: 1 glass sjokoeggedosis med banan og nøtter, potetgull, oliven og fetaost, 1 kjeks med ost, druer, 1 kjærlighet på pinne, 1 glass rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. november 2018 #1150 Del Skrevet 18. november 2018 Lunsj: To toast med ost og skinke Middag: Kalkunfilét med bakt potet Dessert: 1 stykke marsipankake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 18. november 2018 #1151 Del Skrevet 18. november 2018 Frokost: 2 knekkebrød med kokt egg + annet pålegg, 1 glass eplejuice, 1 glass melk, kaffe Mellom: 1 skyr (delte med ungene), lunsj: løvtynn pizza med ost, tomatsaus og skinke nam! Cappuchino med litt sukker, cola zero middag: servelatpølse, pasta og salat kvelds: 1 barneyoughurt fra q-meieriene og 1 knekkebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.meg Skrevet 18. november 2018 #1152 Del Skrevet 18. november 2018 Dette er så flaut, klarte ikke dy meg i dag🤦♀️🤦♀️ • frossen frukt, en del. • en aplen bar. • en hjemmelagd pizzabolle. • 3 tacolefser med det vanlige. • en halv kokesjokolade, mørk. • 2 stykker kladdkake men en kule vanilje is. blir sikkert mer is og kake på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1153 Del Skrevet 18. november 2018 Flesk, speilegg og tomater. Kyllinglår estragon og fløtesaus. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. november 2018 #1154 Del Skrevet 19. november 2018 Frokost: Byggrynsgrøt med bringebær + 2 gulrøtter Lunsj: 6 knekkebrød med baconpostei Middag: Kabonader med pommes frites. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1155 Del Skrevet 19. november 2018 Idag ble det restefest med fiskesuppe "thai red curry" som forrett og kylllinglår som hovedrett, tysk riesling til dessert. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 19. november 2018 #1156 Del Skrevet 19. november 2018 Frokost: 1 brødskive med leverpostei, eplejuice og kaffe lunch: et halv rundstykke med roastbeef og en havre/muslibar med sjokolade, kaffe, vann og saft middag: kapteinens fyllte rødspette, 1,5 poteter, raspet gulrot og smeltet smør kvelds: 3 knekkebrød, et kokt egg, te, vann og et glass soyamelk med vaniljesmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 19. november 2018 #1157 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Frokost; Middagen fra igår! Enchiladas med masse nachos med smelta ost på og creme fraiche. Kremt.. Lunsj; Fortsatt mett etter frokosten, men fikk i meg en bananpannekake og tre sjokoladekjeks... og kaffe. Middag; Tomatsuppe med egg og makaroni Kvelds; Rester fra middagen. En kopp te med honning. Ja, jeg spiser litt rart. Imorgen skal det bli bedre! Endret 19. november 2018 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1158 Del Skrevet 19. november 2018 Frokost : 1 brødskive, kaffe lunsj: horn og sjokolademelk middag: en skolebolle kvelds: 2 mandarin, 2 kiwi, 1 godmorgenyogurt Anonymkode: c46f2...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. november 2018 #1159 Del Skrevet 19. november 2018 - Fullkornstykke med ajvar, røkt tofu og vårløk. Alpro iskaffe. - Sticky tofu med fullkornsnudler, brokkoli, sesamfrø og vårløk. - Gulrotsmoothie med eple og mango. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1160 Del Skrevet 20. november 2018 'Tex mex' Gryterett av kvernet ku, tomat, paprika og krydder. Med Babyspinat og rømme. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå