Gå til innhold

Foretrekker gutta høye kvinner enn lave jenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg er i andre enden av skalaen, og har hatt komplekser for mine 176cm i mange år, spesielt da jeg gikk på ungdomsskolen. Idag plager det meg ikke, og jeg håper ikke at "de fleste menn liker høye kvinner" for å føle meg bedre. Uansett om de fleste menn foretrekker ditt eller datt hjelper ikke det på selvtilliten, det er du som må føle deg komfortabel og "own it". Min erfaring er at de fleste menn egentlig er ganske likegyldig til høyde om de først finner dama attraktiv i sin helhet. Og samme gjelder også den andre veien, kvinner blir jo tiltrukket til hele pakken som mannen er, ikke kun høyden, selv om kroppspresset på å ha en bestemt høyde nok er sterkere ovenfor menn enn hos kvinner. 

Det beste er vel at de liker deg fordi du er den (personen) de alltid har ønsket seg..?☺️ Man er ikke tryggere, mer ivaretatt, har et bedre sexliv, mer tillit etc fordi partneren har én genetisk bestemt greie som ikke sier NOE om hva man faktisk får. Det er garantert møkkakjerringer på 1.85 der ute, og menn på 1,65 som er den snilleste og mest trofaste fyren man kunne fått. Og det er inni hjernen på mennesker de egenskapene ligger. Ikke om man sliter med å få plass på fly, eller må ha trappekrakk på kjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner ønsker høye menn, menn vil ikke ha damer som er like høy eller høyere som dem selv (unntak finnes). Dermed blir potensielt utvalg av menn større jo mindre en dame er. En dame på 1,80 vil ha mer problemer å få en passende (les høyere) mann enn en dame på 1,60.

Jeg kan ikke huske å ha sett ei dame på 1,85 med en mann på 1,60. Det omvendte er så hyppig at ingen tenker over det en gang.

Anonymkode: fad10...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Det beste er vel at de liker deg fordi du er den (personen) de alltid har ønsket seg..?☺️ Man er ikke tryggere, mer ivaretatt, har et bedre sexliv, mer tillit etc fordi partneren har én genetisk bestemt greie som ikke sier NOE om hva man faktisk får. Det er garantert møkkakjerringer på 1.85 der ute, og menn på 1,65 som er den snilleste og mest trofaste fyren man kunne fått. Og det er inni hjernen på mennesker de egenskapene ligger. Ikke om man sliter med å få plass på fly, eller må ha trappekrakk på kjøkkenet. 

Det stemmer selvsagt, men for å finne ut av det må man bli kjent med hverandre. Å bli kjent krever tid og innsats, noe som de fleste ikke innvesterer med mindre de finner den andre attraktiv. Og attraktivitet har med utseende å gjøre. Høyde er en del av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer selvsagt, men for å finne ut av det må man bli kjent med hverandre. Å bli kjent krever tid og innsats, noe som de fleste ikke innvesterer med mindre de finner den andre attraktiv. Og attraktivitet har med utseende å gjøre. Høyde er en del av det.

Jaja, da begrenser man seg selv litt 😊 Hvis det er EN detalj som skal være brekkstangen, går man kanskje glipp av en med de 99 andre egenskapene man vil ha. Jeg taler ikke min egen sak i akkurat dette temaet. Jeg er 1.90, men synes det er rart at man begrenser seg sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
8 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Amen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg er i andre enden av skalaen, og har hatt komplekser for mine 176cm i mange år, spesielt da jeg gikk på ungdomsskolen. Idag plager det meg ikke, og jeg håper ikke at "de fleste menn liker høye kvinner" for å føle meg bedre. Uansett om de fleste menn foretrekker ditt eller datt hjelper ikke det på selvtilliten, det er du som må føle deg komfortabel og "own it". Min erfaring er at de fleste menn egentlig er ganske likegyldig til høyde om de først finner dama attraktiv i sin helhet. Og samme gjelder også den andre veien, kvinner blir jo tiltrukket til hele pakken som mannen er, ikke kun høyden, selv om kroppspresset på å ha en bestemt høyde nok er sterkere ovenfor menn enn hos kvinner. 

Vel alle er forskjellige og jeg har så lenge jeg kan huske ha blitt mobbet for høyden min, og det har satt igjen en del dype arr i meg, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30 Kasım 2016 den 1.13, Raven.WritingDesk skrev:

henhold til mine venner, 175-180 er ideel høyde for kvinner. Jeg vet mange kvinnen under 170 og avvist fra gutter. 

Du bør være fornøyd med din høyde. Det er fordel :)

Anonymkode: d40d0...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg lite om det. Ser helst etter de som ikke har katt og de som kan føre en samtale uten å trykke på tlf sin.

Anonymkode: 0c787...a14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8 Aralık 2016 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Bryr meg lite om det. Ser helst etter de som ikke har katt og de som kan føre en samtale uten å trykke på tlf sin.

Anonymkode: 0c787...a14

Men foretrekker du høye jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men foretrekker du høye jenter?

Bryr seg lite sa han. Han prioriterer andre ting enn høyde. Og hvis høyden din plager deg så sinnsykt at du må lage flere tråder om det ,så skal du vite at det faktisk går an å operere seg høyere. HVIS det plager deg sånn altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2016 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Kvinner ønsker høye menn, menn vil ikke ha damer som er like høy eller høyere som dem selv (unntak finnes). Dermed blir potensielt utvalg av menn større jo mindre en dame er. En dame på 1,80 vil ha mer problemer å få en passende (les høyere) mann enn en dame på 1,60.

Jeg kan ikke huske å ha sett ei dame på 1,85 med en mann på 1,60. Det omvendte er så hyppig at ingen tenker over det en gang.

Jeg er 1.80 (og går alltid med høye hæler på 8-10 cm), og mannen min er 1.69. Ikke fullt så stor avstand som du nevner, men ikke så langt unna heller. Jeg og mannen bryr oss ikke. Hvis noen andre bryr seg, er ikke det vårt problem :) Jeg har aldri sett poenget med å ha høyde som absolutt kriterium for potensiell partner. Det betyr jo absolutt ingenting for hvor godt man passer sammen som par. Det fremstår som helt absurd for meg at jeg skulle dumpet mannen bare fordi han er lav, når han er perfekt for meg på alle måter. Hva så om jeg må se ned til ham, og ikke motsatt? 

Anonymkode: eb150...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er seriøst drittlei av disse trådene med høyde eller lave kvinner!!omfg overfladisk piss idagens samfunn ass. man foretrekker en person med en bra personlighet ferdig snakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8. desember 2016 den 19.34, AnonymBruker skrev:

henhold til mine venner, 175-180 er ideel høyde for kvinner. Jeg vet mange kvinnen under 170 og avvist fra gutter. 

Du bør være fornøyd med din høyde. Det er fordel :)

Aldri hørt om lave kvinner som har blitt avslått av menn, heller ikke høye kvinner. Bare hørt høye kvinner blir mer avslått som kjæreste. 

Anonymkode: 413b5...e97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2016 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om lave kvinner som har blitt avslått av menn, heller ikke høye kvinner. Bare hørt høye kvinner blir mer avslått som kjæreste. 

høye kvinner blir mer avslått som kjæreste? tvert imot, jeg har hørt lave jenter (under 165) blir avslått som kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilia Clarke ble nettopp kåret til verdens hotteste/mest sexy kvinne. Hun er 1.57, dvs lavere enn deg ts! 

Anonymkode: 51e26...64c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 28.11.2016 den 0.28, AnonymBruker skrev:

Kan ikke tro, aldri hørt om ei høy kvinne som er født med sprett rompe osv. 🤔 Isåfall er det bare "lubne". 

Lave kvinner får fort former fordi de er veldig små. Da legger det seg veldig fort, mens høye kvinner blir noe annet. 

Norske damer har ikke sprettrumpe. Biologisk sett har de avlang, flat rumpe. Skal man ha sprettrumpe må du finne annet enn norske damer.

Anonymkode: 49c5e...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...