Gå til innhold

Foretrekker gutta høye kvinner enn lave jenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner mange kvinner som kan få hvem de vil jeg. Er ikke noe problem for oss menn når det kommer til kvinner så lenge de har en fin personlighet :) 

Anonymkode: 413b5...e97

Altså, nå svarte jeg på påstanden din om at "vi menn liker best lave". Du liker best lave kvinner og det er helt fint.

Anonymkode: 34cf3...5b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåler du ikke våre menns mening? Du kan ikke styre hva andre syntes om lave eller høye kvinner. Vi menn liker best lave, sånn er det. Kanskje du liker høye men det er DIN smak. Høye kvinner er mer kraftigbygd i kroppen pga høyden :) Slik er det med høye gutter også, de er kraftigere enn lave gutter, jo høyere jo større er sjelettet. Jeg liker kvinner som er mer... Tja... Kvinnelig. Høye kvinner blir mer mandig i mitt syn, men betyr ikke at man ikke har et pent ansikt for det. :) 

Du snakker på vegne av 3 milliarder menn, ok.  :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til å være kvinne så blir man sett på som å være høy. Lave jenter er mellom 150 og 160.

En kvinne blir ikke sett på som høy når hun er f.eks 1,70. Det er ganske gjennomsnittlig.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, nå svarte jeg på påstanden din om at "vi menn liker best lave". Du liker best lave kvinner og det er helt fint.

Kameratene mine liker også lave jenter, er ikke bare meg nei ;) Ei venninne av meg får ofte oppmerksomhet fordi hun er liten og søt. Kameratene mine flyr etter henne som fluer, så er nok ikke bare meg nei ;)

Spør de fleste mannfolkene og du finner svaret. Det er alltid slik at vi liker at jentene er små.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kameratene mine liker også lave jenter, er ikke bare meg nei ;) Ei venninne av meg får ofte oppmerksomhet fordi hun er liten og søt. Kameratene mine flyr etter henne som fluer, så er nok ikke bare meg nei ;)

Spør de fleste mannfolkene og du finner svaret. Det er alltid slik at vi liker at jentene er små.

Nei, det er ikke alltid slik, selvfølgelig. Hvor høye er forresten jenter som er små?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke alltid slik, selvfølgelig. Hvor høye er forresten jenter som er små?

Kjenner noen som er 155-157.. også 160 :) de er små/lave :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Bah, f.eks. Rachel McAdams, Felicity Jones, Alicia Vikander og Amanda Seyfried er alle et sted mellom 159 og 165, og mellom dødsheit og utrolig dødsheit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Overrasket skrev:

Bah, f.eks. Rachel McAdams, Felicity Jones, Alicia Vikander og Amanda Seyfried er alle et sted mellom 159 og 165, og mellom dødsheit og utrolig dødsheit. 

De er ikke sååå høye. Men de har operert seg da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke sååå høye. Men de har operert seg da.

Operert seg for å bli lavere, det høres litt rart ut? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som for eksempel eva longoria da! Liten og søt, sprettrumpe. men sprettrumpa kommer vel av latinske gener :) Venninna mi er halvt latin amerikansk, og hun sa så at rumpa hennes er fra mammaen sin side, latinere har visst veldig figur ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner noen som er 155-157.. også 160 :) de er små/lave :) 

Ååhh nå ble jeg glad :kghjerte::klem: 

Er selv 155 og har hele livet hatt komplekser for høyden min. Har alltid hatt lyst til å se ut som en modell. Er bra at det finnes menn som liker lave jenter. :) 

Anonymkode: c7490...7fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ååhh nå ble jeg glad :kghjerte::klem: 

Er selv 155 og har hele livet hatt komplekser for høyden min. Har alltid hatt lyst til å se ut som en modell. Er bra at det finnes menn som liker lave jenter. :) 

Anonymkode: c7490...7fd

Bare å være glad for, for vi menn elsker lave kvinner :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å være glad for, for vi menn elsker lave kvinner :)

Hva er høyden din og alderen din?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Har merket at jeg tenner helst på høye kvinner men så er jeg ganske høy selv. 190-191cm. 

Høye kvinner har så deilige lange bein😍 Men så klart går jeg ikke bare etter høyde. Liker jeg dama så liker jeg henne uansett størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er høyden din og alderen din?

1.90, 26 år ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Axl Rose
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes lave kvinner som er lubne også, men fettet legger seg mer på rompa om man er lav, og lårene:)

Stemmer ikke helt. Ser mange lave kvinner med mer magefett enn rompe og lår fett. Ikke att litt fett gjør noe. Men hvor fettet legger seg varierer veldig. Høye kvinner er ofte slank men også lubne. Både mage fett og rompe/lår fett. Men er en lav så må man veie ikke for mye for å ikke bli overvektig mens høye kvinner kan veie mer før de blir overvektig pga høyden. Så ikke hakk ned på høye kvinner folkens. De er like deilige de. Slanke, lange tynne bein👍🏻

Selv om noen av de er kraftige og har litt muskler. Hva så? De får ikke mer muskler enn meg uansett :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tåler du ikke våre menns mening? Du kan ikke styre hva andre syntes om lave eller høye kvinner. Vi menn liker best lave, sånn er det. Kanskje du liker høye men det er DIN smak. Høye kvinner er mer kraftigbygd i kroppen pga høyden :) Slik er det med høye gutter også, de er kraftigere enn lave gutter, jo høyere jo større er sjelettet. Jeg liker kvinner som er mer... Tja... Kvinnelig. Høye kvinner blir mer mandig i mitt syn, men betyr ikke at man ikke har et pent ansikt for det. :) 

Unnskyld meg men hva mener du med at vi menn liker lave kvinner? Du liker lave kvinner, men jeg liker best høye kvinner og de ser langt i fra mandige ut. Så slutt å snakk for alle menn mister!

Menn liker helst at dama er lavere men for meg som er høy selv så liker jeg best høye kvinner så det ikke blir for stor forskjell på oss men så klart liker jeg dama så liker dama og da gir jeg faen i om jeg er mye høyere eller litt høyere.

Sånn bør lave menn tenke også. Ikke bare gå etter lave kvinner pga høyden men gå etter damene uansett størrelse ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne tråder blir alltid fulle av folk som skal proklamere hvor uattraktive og mannhaftige høye kvinner er. :roll:

I virkelighetens verden så mener jeg det handler om helheten. Det finnes sikkert menn med sterke preferanser for enten lave eller høye kvinner, men for de fleste er en fin dame en fin dame, liksom. Fine damer kommer i mange fasonger. Noen er høye og elegante, andre er små og sjarmerende.. Det blir litt som å velge mellom is eller sjokolade. Ja takk begge deler, hva man foretrekker handler om hvilken dame man har i kikkerten for øyeblikket og hva som er hennes særtrekk. Er hun høy, så blir det veldig sexy. Har hun fregner på nesa, blir det plutselig det søteste i verden. Og så videre.

Anonymkode: ace5b...b0a

Flott innlegg! Det er helheten det kommer an på ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Stemmer ikke helt. Ser mange lave kvinner med mer magefett enn rompe og lår fett. Ikke att litt fett gjør noe. Men hvor fettet legger seg varierer veldig. Høye kvinner er ofte slank men også lubne. Både mage fett og rompe/lår fett. Men er en lav så må man veie ikke for mye for å ikke bli overvektig mens høye kvinner kan veie mer før de blir overvektig pga høyden. Så ikke hakk ned på høye kvinner folkens. De er like deilige de. Slanke, lange tynne bein👍🏻

Selv om noen av de er kraftige og har litt muskler. Hva så? De får ikke mer muskler enn meg uansett :) 

Unnskyld meg men hva mener du med at vi menn liker lave kvinner? Du liker lave kvinner, men jeg liker best høye kvinner og de ser langt i fra mandige ut. Så slutt å snakk for alle menn mister!

Menn liker helst at dama er lavere men for meg som er høy selv så liker jeg best høye kvinner så det ikke blir for stor forskjell på oss men så klart liker jeg dama så liker dama og da gir jeg faen i om jeg er mye høyere eller litt høyere.

Sånn bør lave menn tenke også. Ikke bare gå etter lave kvinner pga høyden men gå etter damene uansett størrelse ;) 

Ikke mange menn jeg hører liker høye kvinner :) Har vi hatt en guttesamtale gjennom åra er det alltid lave jenter som tar oppmerksomheten, men som sagt, hver sin smak 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
Hei, jeg lurer på hva menn generelt synes om lave jenter? er høye kvinner mer foretrukket av mannen, enn lave kvinner?

Jeg er 163 cm på målestokken. I mine yngre dager var jeg kjent for å være den lille og søte. Men med årene føler jeg at denne oppfatningen til folk rundt meg har endret seg. Selv lave gutter vil gjerne ha jenter over 1.70 cm. Idag er jeg en ungdommelig kvinne på 29. Veier rundt 50 kg og har slank ut og heldigvis har formen så ikke se ut som en 12 år gammel jente. Men jeg har alltid trodd at gutta foretrekker høye kvinner over labe kvinner. Er det sant? Min høyde er ute av gutta preferanse?

Anonymkode: d40d0...3b5

"Jeg er 163 cm på målestokken" var da et underlig uttrykk. "På strømpelesten" er det gjengse.

Anonymkode: 938e9...088

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...