AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #121 Del Skrevet 29. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 1.54 Typen min er også 1.86, det var eksen min og. Typen får stor beskytterinstinkt når jeg er med han, det er sexy. He's my hero Anonymkode: 8dbce...b28 Jeg merker det selv, at det blir en veldig stor beskyttelseinnstinkt 🙈 Syntes det er sexy selv, haha Føler det slik blant mange, siden jeg er liten Anonymkode: 413b5...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2016 #122 Del Skrevet 29. november 2016 På 27.11.2016 den 23.57, AnonymBruker skrev: Høye jenter har ikke mye "figur". Kjenner ingen høye jenter med figur, kroppen er helt flat. Anonymkode: 413b5...e97 Hva mener du er høye kvinner da? Jeg er "bare" 176 men har både store piper og stor fin rumpe selv om jeg i noens øyne er høy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2016 #123 Del Skrevet 29. november 2016 På 28.11.2016 den 0.28, AnonymBruker skrev: Kan ikke tro, aldri hørt om ei høy kvinne som er født med sprett rompe osv. 🤔 Isåfall er det bare "lubne". Lave kvinner får fort former fordi de er veldig små. Da legger det seg veldig fort, mens høye kvinner blir noe annet. Anonymkode: 413b5...e97 Ok, da må jeg vel være lubben da i dine øyne. Hadde samme rumpe og pupper når jeg var 55kg og men det er vel for lubben for deg å ha en bmi på 17,76.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 29. november 2016 #124 Del Skrevet 29. november 2016 7 minutter siden, Emmelinejenta skrev: Jeg opplever ikke at AB rakker ned på høye kvinner? Mens AB som har kopiert og limt inn 20 innlegg (?) sin subjektive mening er jo nettopp det, at AB rakker ned på høye kvinner. At AB beskriver høye kvinner som vakre, men utelater noe positivt om lave jenter gjør at jeg tolker det slik. Hvordan vet du at AB påstår ting som ikke stemmer? jeg vil vel heller si at AB som henger ut den andre AB kommer med påstander som ikke stemmer (at AB er kvinne, at jeg er AB osv..) Jeg skønner heller ikke behovet for rakke ned på noe man ikke liker, men opplever at AB her kaster stein i glasshus (vakre høye kvinner -kontra lave jenter (ikke vakre?, at AB kopierer og limer innlegg for å fortelle at den andre rakker ned på høye damer. Nå er vi 3 stykker som har spurt AB hvorfor lave kvinner er jenter og høye jenter er kvinner uten svar, men for all del, skal ikke være for bastant på akurrat den påstanden. Jeg er for øvrig en lav kvinne, som mener at alle høyder har sin sjarm. Jeg opplever det ja. Når man skriver at høye kvinner er mandige og flate så opplever jeg det som nedrakking,og når folk kommer og skriver at høye kvinner kommer i alle fasonger de også så tror ikke ab'en på det. Skriver bare noe tull om at lave kvinner er født med sprettrumpe og noe annet fjas. Det stemmer jo ikke. Kvinner kommer i alle fasonger uavhengig av hvilken høyde de har. Når noen kommer med utelukkende negative karakteristikker av noen så er det jo nedrakking. I tillegg påstår ab'en at alle menn liker lave jenter. Bruker uttrykk som "vi menn elsker lave jenter". Det stemmer heller ikke. Han påstår også at en høy kvinne som har hatt flere kjærester har blitt dumpet ofte fordi hun er høy. Han er veldig på det der med å fremstille høye kvinner som noe menn ikke vil ha fordi de er mandige,flate og ikke så kvinnelige som lave kvinner. Selv så er jeg høy,men synes at folk kan være flotte uansett høyde. Blir bare lei og provosert av å lese slike ting. I virkeligheten er det jo ganske annerledes enn her. Menn liker jo ulike ting,og jeg har blitt valgt bort på grunn av høyde,men det er jo flere som liker det eller ikke bryr seg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 29. november 2016 #125 Del Skrevet 29. november 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker det selv, at det blir en veldig stor beskyttelseinnstinkt 🙈 Syntes det er sexy selv, haha Føler det slik blant mange, siden jeg er liten Anonymkode: 413b5...e97 Du gir inntrykk av å være mann i de andre innleggene dine,men her får jeg inntrykk av at du er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Connie Skrevet 29. november 2016 #126 Del Skrevet 29. november 2016 19 minutter siden, The damned skrev: Jeg opplever det ja. Når man skriver at høye kvinner er mandige og flate så opplever jeg det som nedrakking,og når folk kommer og skriver at høye kvinner kommer i alle fasonger de også så tror ikke ab'en på det. Skriver bare noe tull om at lave kvinner er født med sprettrumpe og noe annet fjas. Det stemmer jo ikke. Kvinner kommer i alle fasonger uavhengig av hvilken høyde de har. Når noen kommer med utelukkende negative karakteristikker av noen så er det jo nedrakking. I tillegg påstår ab'en at alle menn liker lave jenter. Bruker uttrykk som "vi menn elsker lave jenter". Det stemmer heller ikke. Han påstår også at en høy kvinne som har hatt flere kjærester har blitt dumpet ofte fordi hun er høy. Han er veldig på det der med å fremstille høye kvinner som noe menn ikke vil ha fordi de er mandige,flate og ikke så kvinnelige som lave kvinner. Selv så er jeg høy,men synes at folk kan være flotte uansett høyde. Blir bare lei og provosert av å lese slike ting. I virkeligheten er det jo ganske annerledes enn her. Menn liker jo ulike ting,og jeg har blitt valgt bort på grunn av høyde,men det er jo flere som liker det eller ikke bryr seg om det. Jeg skjønner at det ikke er innafor å skrive noe sånt, men det hjelper ikke at AB havner i motsatt grøft for å balansere eller jevne ut kommentarene. Trist at folk er så overfladiske at høyde og kropp tar så mye av fokus på det som bor i et menneske. Det er mennene som har avvist deg for høyden din sitt tap, mener nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. november 2016 #127 Del Skrevet 29. november 2016 På 28.11.2016 den 0.28, AnonymBruker skrev: Kan ikke tro, aldri hørt om ei høy kvinne som er født med sprett rompe osv. 🤔 Isåfall er det bare "lubne". Lave kvinner får fort former fordi de er veldig små. Da legger det seg veldig fort, mens høye kvinner blir noe annet. Anonymkode: 413b5...e97 Det er greit at du har komplekser for din egen høyde altså, men dette kommer ikke til å hjelpe deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty ♡ Skrevet 29. november 2016 #128 Del Skrevet 29. november 2016 På 28.11.2016 den 2.29, AnonymBruker skrev: 1.90, 26 år Anonymkode: 413b5...e97 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker det selv, at det blir en veldig stor beskyttelseinnstinkt 🙈 Syntes det er sexy selv, haha Føler det slik blant mange, siden jeg er liten Anonymkode: 413b5...e97 Du er jo ikke så liten når du er 1.90 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 29. november 2016 #129 Del Skrevet 29. november 2016 9 minutter siden, Emmelinejenta skrev: Jeg skjønner at det ikke er innafor å skrive noe sånt, men det hjelper ikke at AB havner i motsatt grøft for å balansere eller jevne ut kommentarene. Trist at folk er så overfladiske at høyde og kropp tar så mye av fokus på det som bor i et menneske. Det er mennene som har avvist deg for høyden din sitt tap, mener nå jeg.. Nei,kanskje ikke. Ja,de fleste er overfladiske på en eller annen måte. Menn påstår ofte at høyde ikke betyr noe,men de burde nok heller endre det til "så lenge hun ikke er høyere eller like høy som meg så går det greit". Mange menn blir usikre av å ha en kjæreste som er høyere enn seg selv,så jeg synes det er litt rart at menn alltid kritiserer kvinner for at de ønsker seg høyere menn,men jeg tror at alle høye kvinner opplever å bli avvist for høyden sin. Det er bare sånn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 29. november 2016 #130 Del Skrevet 29. november 2016 Nå begynner det å rakne for de som rakker ned på høye jenter gitt. Det er en viss eleganse en får når man er høy, og for det misunner jeg dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 29. november 2016 #131 Del Skrevet 29. november 2016 Har vært i forhold med både lave og høye kvinner, spiller ingen rolle i grunn. Eneste som bemerker seg var min første kjæreste som stod på tærne når hun skulle kysse meg, det var litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #132 Del Skrevet 29. november 2016 På 28. november 2016 den 0.58, AnonymBruker skrev: Tåler du ikke våre menns mening? Du kan ikke styre hva andre syntes om lave eller høye kvinner. Vi menn liker best lave, sånn er det. Kanskje du liker høye men det er DIN smak. Høye kvinner er mer kraftigbygd i kroppen pga høyden Slik er det med høye gutter også, de er kraftigere enn lave gutter, jo høyere jo større er sjelettet. Jeg liker kvinner som er mer... Tja... Kvinnelig. Høye kvinner blir mer mandig i mitt syn, men betyr ikke at man ikke har et pent ansikt for det. Anonymkode: 413b5...e97 På 28. november 2016 den 1.07, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal ei kvinne ha problemer med å få seg kjæreste? Kvinner får hvem de vil uansett. Og noen av oss mannfolket kan ikke plukke ut hvem som helst kvinne, noen ganger må vi ta det vi får. Alltid ønsket meg lave jenter, men er ikke bare å få hvem man vil, da ender man singel. Men jeg syntes det er finest å være lav Anonymkode: 413b5...e97 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker det selv, at det blir en veldig stor beskyttelseinnstinkt 🙈 Syntes det er sexy selv, haha Føler det slik blant mange, siden jeg er liten Anonymkode: 413b5...e97 Artig når folk glemmer at AB-koden eksisterer, og at andre gjenkjenner innleggene dine. Så er du altså ingen mann, slik du først hevdet, men i virkeligheten en lav dame som av usikkerhet må rakke ned på kvinner som er høyere, i frykt for at de er mer ettertraktet enn deg. Pinlig! (Og for the record - jeg personlig synes kvinner er flotte i alle høyder.) Anonymkode: ace5b...b0a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. november 2016 #133 Del Skrevet 29. november 2016 Hvorfor er det en del som må rakke ned på det ene for og opphøye det andre? Går det ikke an og bare si at : Jeg foretrekker/ liker best sånn og sånn ? Begynner å bli så lei av alle den nedrakkingen, enten det kommet til høyde eller vekt. Personlig syns jeg det er noe pent med de aller fleste, uansett høyde eller vekt. Det som teller mest uansett er hvordan man ter seg. Holdning og utstråling nr.1. Men må bare si jeg også er lei lita og søt/ høy vakker og elegant. Mange lave kvinner er også elegant og vakre. Som sagt, så handler det stort sett om holdning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #134 Del Skrevet 29. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artig når folk glemmer at AB-koden eksisterer, og at andre gjenkjenner innleggene dine. Så er du altså ingen mann, slik du først hevdet, men i virkeligheten en lav dame som av usikkerhet må rakke ned på kvinner som er høyere, i frykt for at de er mer ettertraktet enn deg. Pinlig! (Og for the record - jeg personlig synes kvinner er flotte i alle høyder.) Anonymkode: ace5b...b0a Good catch! Dessverre finnes det en del smålige mennesker på dette forumet som driver på slik.. Kommer til å følge dena bedre med på kodene framover Anonymkode: 00b50...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #135 Del Skrevet 29. november 2016 5 timer siden, wintergirl skrev: Hvorfor er det en del som må rakke ned på det ene for og opphøye det andre? Går det ikke an og bare si at : Jeg foretrekker/ liker best sånn og sånn ? Begynner å bli så lei av alle den nedrakkingen, enten det kommet til høyde eller vekt. Personlig syns jeg det er noe pent med de aller fleste, uansett høyde eller vekt. Det som teller mest uansett er hvordan man ter seg. Holdning og utstråling nr.1. Men må bare si jeg også er lei lita og søt/ høy vakker og elegant. Mange lave kvinner er også elegant og vakre. Som sagt, så handler det stort sett om holdning. Er Christy Mack søt? :D Anonymkode: d40d0...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. november 2016 #136 Del Skrevet 29. november 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er Christy Mack søt? :D Anonymkode: d40d0...3b5 Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 29. november 2016 #137 Del Skrevet 29. november 2016 Håper for min egen skyld at de fleste gutter liker lave jenter, for jeg er 153cm høy... Slitt med høyden min i flere år og det eneste som gir meg litt selvtillit (på en idiotisk måte) er at det finnes mange kjendiser som er like høye (lave...) som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. november 2016 #138 Del Skrevet 29. november 2016 7 minutter siden, Spiteful skrev: Håper for min egen skyld at de fleste gutter liker lave jenter, for jeg er 153cm høy... Slitt med høyden min i flere år og det eneste som gir meg litt selvtillit (på en idiotisk måte) er at det finnes mange kjendiser som er like høye (lave...) som meg. Jeg er i andre enden av skalaen, og har hatt komplekser for mine 176cm i mange år, spesielt da jeg gikk på ungdomsskolen. Idag plager det meg ikke, og jeg håper ikke at "de fleste menn liker høye kvinner" for å føle meg bedre. Uansett om de fleste menn foretrekker ditt eller datt hjelper ikke det på selvtilliten, det er du som må føle deg komfortabel og "own it". Min erfaring er at de fleste menn egentlig er ganske likegyldig til høyde om de først finner dama attraktiv i sin helhet. Og samme gjelder også den andre veien, kvinner blir jo tiltrukket til hele pakken som mannen er, ikke kun høyden, selv om kroppspresset på å ha en bestemt høyde nok er sterkere ovenfor menn enn hos kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #139 Del Skrevet 30. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Artig når folk glemmer at AB-koden eksisterer, og at andre gjenkjenner innleggene dine. Så er du altså ingen mann, slik du først hevdet, men i virkeligheten en lav dame som av usikkerhet må rakke ned på kvinner som er høyere, i frykt for at de er mer ettertraktet enn deg. Pinlig! (Og for the record - jeg personlig synes kvinner er flotte i alle høyder.) Anonymkode: ace5b...b0a Han skrev ikke at han er kvinne, men at han er lav. Det kan forklare at han hyller korte kvinner, fordi han føler han kan beskytte de bedre. Slutt å anta at mennesker er kvinner bare fordi de er små! Anonymkode: 33191...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #140 Del Skrevet 30. november 2016 På 28.11.2016 den 2.13, AnonymBruker skrev: Hva er høyden din og alderen din? Anonymkode: 34cf3...5b2 På 28.11.2016 den 2.29, AnonymBruker skrev: 1.90, 26 år Anonymkode: 413b5...e97 Den brukeren skriver bare tull. Anonymkode: 5ea7f...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå