Batgirl Skrevet 28. november 2016 #61 Del Skrevet 28. november 2016 Såå etter å ha skumlest tråden konkluderer jeg med at jeg som er 160 cm regnes som lav, men det er egentlig greit å være lav? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #62 Del Skrevet 28. november 2016 41 minutter siden, Batgirl skrev: Såå etter å ha skumlest tråden konkluderer jeg med at jeg som er 160 cm regnes som lav, men det er egentlig greit å være lav? Lave jenter er best! ☺️ Anonymkode: 413b5...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 28. november 2016 #63 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg har alltid tenkt det er omvendt. At jeg ofte blir for høy for mannfolk og jeg er 175. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #64 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg liker damer. Høyden har det ikke engang fallt meg inn å tenke på. Pen dame er pen dame. Jeg er forøvrig 1,98 om det har noe å si. Anonymkode: 6b168...db7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #65 Del Skrevet 28. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker damer. Høyden har det ikke engang fallt meg inn å tenke på. Pen dame er pen dame. Jeg er forøvrig 1,98 om det har noe å si. Anonymkode: 6b168...db7 Men du legger vel merke til om du blir tiltrukket av ei jente som rekker deg opp til albuen (er en halvmeter kortere enn deg), eller om du foretrekker de jentene hvor du kan stå, og se dem inn i øynene. Anonymkode: 5dc19...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #66 Del Skrevet 28. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du legger vel merke til om du blir tiltrukket av ei jente som rekker deg opp til albuen (er en halvmeter kortere enn deg), eller om du foretrekker de jentene hvor du kan stå, og se dem inn i øynene. Anonymkode: 5dc19...b2e De som er en halv meter lavere, da kan man kikke ned på de, beste øynekontakten jeg vet om er når man kikker ned på jenta Anonymkode: 413b5...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #67 Del Skrevet 28. november 2016 Kan man ikke bare si seg enig i at smaken er som baken, den er delt. Hilsen ei på 1,58 med en samboer på 1,94. Anonymkode: c5bcc...d81 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 28. november 2016 #68 Del Skrevet 28. november 2016 Så jeg med mine 1.77 burde bare glemme å finne mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 28. november 2016 #69 Del Skrevet 28. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg lurer på hva menn generelt synes om lave jenter? er høye kvinner mer foretrukket av mannen, enn lave kvinner? Anonymkode: d40d0...3b5 Er man jente om man er lav og kvinne om man er høy? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #70 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg er 173 og får utelukkende positive tilbakemeldinger fra menn. "Du har perfekt høyde" "Du ser flott ut, høy og slank" osv. Anonymkode: 739f7...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. november 2016 #71 Del Skrevet 28. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kameratene mine liker også lave jenter, er ikke bare meg nei Ei venninne av meg får ofte oppmerksomhet fordi hun er liten og søt. Kameratene mine flyr etter henne som fluer, så er nok ikke bare meg nei Spør de fleste mannfolkene og du finner svaret. Det er alltid slik at vi liker at jentene er små. Anonymkode: 413b5...e97 Er det ikke nei. Mange menn liker høye damer også, hilsen ei på 157cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #72 Del Skrevet 28. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De høye jentene jeg vet om som ikke har flat rompe har som regel brei rompe og er kraftig i kroppen, er vel ikke mange høye jenter som ikke er kraftig i kroppen, nå mener jeg ikke feit altså, men sjelettet er jo mye større enn små jenter, så man blir jo på en måte litt mer mandig Anonymkode: 413b5...e97 Jeg er ikke kraftig i kroppen hvert fall, veldig spedbygd, måler 60 cm rundt midjen, rundt brystet er jeg nærmere 90, samme rundt rumpa, men har ganske smale hofter da dessverre Får alltid høre at jeg er så liten, til og med menn på min egen høyde sier at jeg er så liten og søt. Men egentlig har jeg ganske mye komplekser for høyden min, er 1.70, og føler meg alt for høy, skulle ønske jeg var rundt 165, det hadde vært perfekt. Anonymkode: 98bff...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 28. november 2016 #73 Del Skrevet 28. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mange menn jeg hører liker høye kvinner Har vi hatt en guttesamtale gjennom åra er det alltid lave jenter som tar oppmerksomheten, men som sagt, hver sin smak 👍 Anonymkode: 413b5...e97 Å her er det omvendt 👍🏻 Høye slanke damer (litt fett gjør ingenting altså så nei damer må ikke være modelltynne.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 28. november 2016 #74 Del Skrevet 28. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke kraftig i kroppen hvert fall, veldig spedbygd, måler 60 cm rundt midjen, rundt brystet er jeg nærmere 90, samme rundt rumpa, men har ganske smale hofter da dessverre Får alltid høre at jeg er så liten, til og med menn på min egen høyde sier at jeg er så liten og søt. Men egentlig har jeg ganske mye komplekser for høyden min, er 1.70, og føler meg alt for høy, skulle ønske jeg var rundt 165, det hadde vært perfekt. Anonymkode: 98bff...b5e Du har en perfekt høyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #75 Del Skrevet 28. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns lange damer er flottest! De er elegante og figur har de også. Og så sitter klær veldig fint på de. Anonymkode: 6e774...2cb Er bare å ta en liten google på petite sizes og asian model clothes og søke litt på klær i Frankrike, så ser man LETT at dette er en myte. Maaange flotte lave petite models hvor klærne sitter som støtt! Klær sitter bra på høye og lave kvinner! Det som har noe å si er hvordan klærne er sydd, str på plagget og snittet. Det sier alt! Ellers er kvinner flotte i alle høyder. Hilsen klesdesigner. Anonymkode: 7de6e...874 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #76 Del Skrevet 28. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare å ta en liten google på petite sizes og asian model clothes og søke litt på klær i Frankrike, så ser man LETT at dette er en myte. Maaange flotte lave petite models hvor klærne sitter som støtt! Klær sitter bra på høye og lave kvinner! Det som har noe å si er hvordan klærne er sydd, str på plagget og snittet. Det sier alt! Ellers er kvinner flotte i alle høyder. Hilsen klesdesigner. Anonymkode: 7de6e...874 Anonymkode: 34cf3...5b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 28. november 2016 #77 Del Skrevet 28. november 2016 Det har ingen betydning. Jeg er 1.90, og har vært forelsket i alt fra 1.55 til 1.85 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #78 Del Skrevet 28. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 173 og får utelukkende positive tilbakemeldinger fra menn. "Du har perfekt høyde" "Du ser flott ut, høy og slank" osv. Anonymkode: 739f7...08a jeg er bare 163, jeg tror det er for lavt. ønsker du å handle? Anonymkode: d40d0...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 28. november 2016 #79 Del Skrevet 28. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er bare å ta en liten google på petite sizes og asian model clothes og søke litt på klær i Frankrike, så ser man LETT at dette er en myte. Maaange flotte lave petite models hvor klærne sitter som støtt! Klær sitter bra på høye og lave kvinner! Det som har noe å si er hvordan klærne er sydd, str på plagget og snittet. Det sier alt! Ellers er kvinner flotte i alle høyder. Hilsen klesdesigner. Anonymkode: 7de6e...874 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #80 Del Skrevet 28. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De som er en halv meter lavere, da kan man kikke ned på de, beste øynekontakten jeg vet om er når man kikker ned på jenta Anonymkode: 413b5...e97 Hilsen liten jente med former som elsker høye menn. Anonymkode: cd5cb...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå