Gå til innhold

Foretrekker gutta høye kvinner enn lave jenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hva menn generelt synes om lave jenter? er høye kvinner mer foretrukket av mannen, enn lave kvinner?

Jeg er 163 cm på målestokken. I mine yngre dager var jeg kjent for å være den lille og søte. Men med årene føler jeg at denne oppfatningen til folk rundt meg har endret seg. Selv lave gutter vil gjerne ha jenter over 1.70 cm. Idag er jeg en ungdommelig kvinne på 29. Veier rundt 50 kg og har slank ut og heldigvis har formen så ikke se ut som en 12 år gammel jente. Men jeg har alltid trodd at gutta foretrekker høye kvinner over labe kvinner. Er det sant? Min høyde er ute av gutta preferanse?

Anonymkode: d40d0...3b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn liker vel ulike ting,og du har nok ingenting å bekymre deg over. Denne diskusjonen har vel vært oppe før og da kommer det i hvert fall nok av menn som skriver at de liker lave kvinner,samtidig som de må fortelle hvor stygt det er med høye kvinner,men det er jo typisk at man ikke kan skrive at man liker noe uten å dra andre ned.

Anonymkode: 71692...7b4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best lave kvinner. Foretrekker lave kvinner. Alltid gjort, og det tror jeg de fleste menn gjør. 

Liten og uskyldig er søtt. Og de har mer figurer. 

Anonymkode: 413b5...e97

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke TS, men kan jeg bare spørre hva dere mener er lave kvinner? :) 

Anonymkode: 7f262...882

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker best lave kvinner. Foretrekker lave kvinner. Alltid gjort, og det tror jeg de fleste menn gjør. 

Liten og uskyldig er søtt. Og de har mer figurer. 

:klo:

Anonymkode: 34cf3...5b2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som er mellom 155 og 160 :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

160-166,  lite under medel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns lange damer er flottest! De er elegante og figur har de også. Og så sitter klær veldig fint på de. 

Men liker man en person så liker man en person og sånt overfladisk betyr ikke så mye da. 

Anonymkode: 6e774...2cb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som er mellom 155 og 160 :) 

Hva med oss som er under 155 da? :fnise:

Anonymkode: 5ec9a...b7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder blir alltid fulle av folk som skal proklamere hvor uattraktive og mannhaftige høye kvinner er. :roll:

I virkelighetens verden så mener jeg det handler om helheten. Det finnes sikkert menn med sterke preferanser for enten lave eller høye kvinner, men for de fleste er en fin dame en fin dame, liksom. Fine damer kommer i mange fasonger. Noen er høye og elegante, andre er små og sjarmerende.. Det blir litt som å velge mellom is eller sjokolade. Ja takk begge deler, hva man foretrekker handler om hvilken dame man har i kikkerten for øyeblikket og hva som er hennes særtrekk. Er hun høy, så blir det veldig sexy. Har hun fregner på nesa, blir det plutselig det søteste i verden. Og så videre.

Anonymkode: ace5b...b0a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er lave, jenter og høye, kvinner? 

Anonymkode: ac0d2...fd2

Reagerte jeg også på.

Anonymkode: 34cf3...5b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns lange damer er flottest! De er elegante og figur har de også. Og så sitter klær veldig fint på de. 

Men liker man en person så liker man en person og sånt overfladisk betyr ikke så mye da. 

Anonymkode: 6e774...2cb

Høye jenter har ikke mye "figur". Kjenner ingen høye jenter med figur, kroppen er helt flat. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imotsettnings til all lave jenter jeg kjenner. Kjempe sprett rumpe uten at de har trent. Fin midje også. De hlye jeg kjenner har ikke så mye ofter og flat rompe. Vet kanskje om ei som er høy med sprettrompe, men den er trent. 

Vet ikke hvorfor lave jenter har sprettrompe og veldig hofter? Uansett det er sexy ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høye jenter har ikke mye "figur". Kjenner ingen høye jenter med figur, kroppen er helt flat. 

Jeg er veldig høy og har mye figur. Litt for mye nå,men jeg har alltid hatt former. Høye kvinner kommer ikke bare i en fasong. Ikke lave heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...