AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Del Skrevet 27. november 2016 Vet ikke om dette er riktig underforum.. Men kan noen adoptere meg, vær så snill? Jeg er en skikkelig taper, er i starten av tjueårene, har et hav av problemer som ingen ende tar, ble sviktet av barnevernet og hadde sårt trengt en normal familie å bo hos en periode nå, eller bare en venn, men jeg har absolutt ingen. Blir i tillegg forfulgt av en stalker nå for tiden, men har ingen steder å dra til og er livredd for at han en dag skal bryte seg inn her. Kan jeg få en klem? Noen tips til hvordan jeg kan skaffe meg en familie, kanskje.. Jeg tør jo ikke å se på folk en gang, enda mindre knytte relasjoner, og ikke får jeg meg til psykolog heller. Anonymkode: 51a86...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Del Skrevet 27. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette er riktig underforum.. Men kan noen adoptere meg, vær så snill? Jeg er en skikkelig taper, er i starten av tjueårene, har et hav av problemer som ingen ende tar, ble sviktet av barnevernet og hadde sårt trengt en normal familie å bo hos en periode nå, eller bare en venn, men jeg har absolutt ingen. Blir i tillegg forfulgt av en stalker nå for tiden, men har ingen steder å dra til og er livredd for at han en dag skal bryte seg inn her. Kan jeg få en klem? Noen tips til hvordan jeg kan skaffe meg en familie, kanskje.. Jeg tør jo ikke å se på folk en gang, enda mindre knytte relasjoner, og ikke får jeg meg til psykolog heller. Anonymkode: 51a86...d49 Hei Så trist at du har det så vanskelig. Jeg vet at noen har søkt etter relasjoner gjennom annonse i sin lokalavis. Er det noe du kunne ha gjort? En slik annonse som jeg husker, var om et ungt par som søkte etter besteforeldre til sine barn, da de ikke hadde noen. Og jeg tenker at det er sikkert noen som ønsker å være familie for deg, om du setter inn en annonse om det. Lykke til! Anonymkode: b1685...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #3 Del Skrevet 27. november 2016 Hvilken del av landet vil du være i? Anonymkode: e28b6...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Del Skrevet 27. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Så trist at du har det så vanskelig. Jeg vet at noen har søkt etter relasjoner gjennom annonse i sin lokalavis. Er det noe du kunne ha gjort? En slik annonse som jeg husker, var om et ungt par som søkte etter besteforeldre til sine barn, da de ikke hadde noen. Og jeg tenker at det er sikkert noen som ønsker å være familie for deg, om du setter inn en annonse om det. Lykke til! Anonymkode: b1685...bee Tusen takk for klemmen. Har faktisk satt inn en sånn annonse i avisen nå... Blir om ikke annet interessant å se om noen seriøse faktisk svarer. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken del av landet vil du være i? Anonymkode: e28b6...223 Øst. Helst. ts Anonymkode: 51a86...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #5 Del Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for klemmen. Har faktisk satt inn en sånn annonse i avisen nå... Blir om ikke annet interessant å se om noen seriøse faktisk svarer. Øst. Helst. ts Anonymkode: 51a86...d49 Flott at du har satt inn annonse Det ordner seg nok Lykke til Anonymkode: b1685...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Del Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Øst. Helst. ts Anonymkode: 51a86...d49 Ok, det er et stykke unna meg, men da håper jeg at du finner en familie. Anonymkode: e28b6...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #7 Del Skrevet 28. november 2016 Er du en gutt eller ei jente? Anonymkode: 9a3a5...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #8 Del Skrevet 28. november 2016 Klem til degTa vare på deg selv, og håper du finner noen snille folk du kan stole på. Anonymkode: e30f2...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 28. november 2016 #9 Del Skrevet 28. november 2016 hei du jeg er tidligere barnevernsbarn jeg og , du kan sende meg en pm om du vil . jeg vet hva du går igjennom , hatt de ganske likt selv. :S har også hatt en psyko stalker. -:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå