Gjest Carina Maria Skrevet 30. juni 2017 #201 Del Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, Lovelulu skrev: Tatoveringer er en høyst relevant ting å sammenligne med. Hadde dere likt hvis den ikke voksne 18 åringen deres hadde kommet hjem med en sleeve tatovering? Er restylane verre mener dere? Ikke be meg slutt, jeg diskuterer her akkurat som du, og holder meg til tema! Det er det ikke. Hold deg til temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2017 #202 Del Skrevet 30. juni 2017 2 minutter siden, orfeus skrev: Det var et gjennomtenkt og fint svar 😶 Mener du med dette å støtte husmor-rosabloggernes ufarliggjøring av kosmetiske inngrep? Jeg har den aller største motstand mot restylane, botox, kosmetiske operasjoner og silikon. Etter min mening er alle disse tingene til skade for mennesker og særlig kvinner. For som vi allerede har fastslått er kvinner lettpåvirkelige og derfor må ha et ekstra vern i samfunnet. Det vernet består av å forebygge og tilrettelegge for at ingen kvinner noen gang kan lese noe som trigger hennes aller største ønske om å være mer attraktiv enn andre kvinner. Dersom vi skal få til dette her må vi samtidig være enig i at kvinner behøver ekstra beskyttelse i den kraft i være kvinne. Det jeg er mer motstander av enn den forakten jeg har mot operasjoner for skjønnhetensskyld er den begrensingen dere ønsker å påføre andre kvinner. Alle vet at kvinnene her ønsker seg et forbud mot bloggere som gir politisk ukorrekt informasjon. Det er den motstanden som er sterkest for meg. Ja jeg er enige i at kvinner ikke klarer å være kritiske til sine forbilder, men jeg er helt uenig i at det riktige er å forby bloggere. Ytringsfrihet er veldig viktig. Selv om dere ikke forstår det, blir ikke livene deres enklere av at dere forholder dere til formyndere som ikke ønsker at dere er frie bare fordi dere ikke klarer å passe på dere selv, - eller det aller vanskeligste for en kvinne, - - nemlig det å unne andre mennesker lykke - Hvorfor klarer dere ikke bare å si; hun var pen. Og ferdig med det. I stedet for å si, - hun var pen. Hun skader meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 30. juni 2017 #203 Del Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, waco skrev: Jeg har den aller største motstand mot restylane, botox, kosmetiske operasjoner og silikon. Etter min mening er alle disse tingene til skade for mennesker og særlig kvinner. For som vi allerede har fastslått er kvinner lettpåvirkelige og derfor må ha et ekstra vern i samfunnet. Det vernet består av å forebygge og tilrettelegge for at ingen kvinner noen gang kan lese noe som trigger hennes aller største ønske om å være mer attraktiv enn andre kvinner. Dersom vi skal få til dette her må vi samtidig være enig i at kvinner behøver ekstra beskyttelse i den kraft i være kvinne. Det jeg er mer motstander av enn den forakten jeg har mot operasjoner for skjønnhetensskyld er den begrensingen dere ønsker å påføre andre kvinner. Alle vet at kvinnene her ønsker seg et forbud mot bloggere som gir politisk ukorrekt informasjon. Det er den motstanden som er sterkest for meg. Ja jeg er enige i at kvinner ikke klarer å være kritiske til sine forbilder, men jeg er helt uenig i at det riktige er å forby bloggere. Ytringsfrihet er veldig viktig. Selv om dere ikke forstår det, blir ikke livene deres enklere av at dere forholder dere til formyndere som ikke ønsker at dere er frie bare fordi dere ikke klarer å passe på dere selv, - eller det aller vanskeligste for en kvinne, - - nemlig det å unne andre mennesker lykke - Hvorfor klarer dere ikke bare å si; hun var pen. Og ferdig med det. I stedet for å si, - hun var pen. Hun skader meg. Her har vi en humorist. Det er fint, da blir ikke diskusjonen så seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. juni 2017 #204 Del Skrevet 30. juni 2017 53 minutter siden, CecilieX skrev: Egentlig er ringen sluttet på et vis da. Tenåringsjente sitter på sitt rom og ser andre ufarliggjøre fillers, botox og inngrep. Blindet av øsnket om å bli så pen som dem, sluker hun arguemtasjonen rått." Ikke farlig, ikke nervegift, helt naturlige virkestoffer som finnes i kroppen ellers, alle advarselef er bare sprøyt, alle gjør det, alle blir penere med det, helt ufarlig..." Tenåringsjenta får etterhvert blogg, og har allerede talen klar, ingen problematisering, fordi kunnskapen kommer fra andre bloggere og fra miljøet hun vanker i. Null stress, kjør på, nye tenåringsjenter påvirkes til å tro at dette det gjør alle og det er heeelt ufarlig. Som med mye annet får vi ikke svar på hva slags konsekvenser dette har før noen år har gått. Men jeg spår at det vil komme forskning på sammenhenger mellom ulike plager og bruk av både fillers og botox. Best av alt, det vil komme bilder til skrekk og advarsel av folk som har vært storforbrukere av å sprøyte ting inn i kroppen. Først da får vi slutt på galskapen. Det jo derfor bloggerne som åpenlyst skriver og reklamerer om at dem tar botox, restilan og fillers og som opererer seg har et ansvar. Dem er med på og vise dem jentene som sitter på rommet sitt og leser bloggene deres at gjør du det blir du penere og får et mer lykkeligere liv. Dem bloggerne som er åpne på bloggene sine om kosmetiske behandlinger fronter en verden som ikke er reell. For det er ikke naturlig og få bort rynker når dem er 20 år og det er ikke naturlig at 45 åringer har glatt hud uten en rynke. Det er falsk propaganda. Dem blir avhengig av det også for det må vedlike holdes etter noen måneder. Penge sluk også. Æsj. Sånne bloggere har jeg ikke til overs for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2017 #205 Del Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Æsj. Sånne bloggere har jeg ikke til overs for Da må du jo bare lage din egen blogg da? Jeg kan forestille meg at det er vondt og leit når en ønsker å påvirke mengden slik en blogger påvirket mengden. Selvfølgelig blir en misunnelig. Hvorfor har ikke jeg den samme pårvirkningskraften som bloggere? Jeg vil også påvirke 12 åringer! Jeg vil også bestemme over andre enn meg selv. Jeg blir så sint på de som påvirker barna våres. For noen dårlige forbilder! Jeg er et godt forbilde! Hva om alle var som meg! Hvorfor kan ikke 12 åring høre på meg istedet. Si nei til restylane, si nei til silikon, si nei til operasjoner. Fordelen med å være kvinne er at hennes lengsler og ønsker er ikke hennes, - alle hennes tanker og alle hennes ideer kommer fra andre! Og de må stoppes! Det blir feil å lære 12 åringer å være kritisk til sine velgjørere, istedet så forteller vi 12 åringer at hun ikke har noen som helst ansvar for sine egne tanker - og alle hennes meninger og lyster kommer kun fra bloggere. At en 12 åring velger å lese en slik blogg og dermed har tatt et valg, - nei det ser vi bort ifra. I alle dager, - la unge kvinner bestemme selv over sine liv? Nei fly flate. Aldri i menneskehistoriens gang har vi voksne noen gang latt unge kvinner bestemme over sine skjebner! Nei til kvinnefrihet og ja til sensur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. juni 2017 #206 Del Skrevet 30. juni 2017 4 minutter siden, waco skrev: Da må du jo bare lage din egen blogg da? Jeg kan forestille meg at det er vondt og leit når en ønsker å påvirke mengden slik en blogger påvirket mengden. Selvfølgelig blir en misunnelig. Hvorfor har ikke jeg den samme pårvirkningskraften som bloggere? Jeg vil også påvirke 12 åringer! Jeg vil også bestemme over andre enn meg selv. Jeg blir så sint på de som påvirker barna våres. For noen dårlige forbilder! Jeg er et godt forbilde! Hva om alle var som meg! Hvorfor kan ikke 12 åring høre på meg istedet. Si nei til restylane, si nei til silikon, si nei til operasjoner. Fordelen med å være kvinne er at hennes lengsler og ønsker er ikke hennes, - alle hennes tanker og alle hennes ideer kommer fra andre! Og de må stoppes! Det blir feil å lære 12 åringer å være kritisk til sine velgjørere, istedet så forteller vi 12 åringer at hun ikke har noen som helst ansvar for sine egne tanker - og alle hennes meninger og lyster kommer kun fra bloggere. At en 12 åring velger å lese en slik blogg og dermed har tatt et valg, - nei det ser vi bort ifra. I alle dager, - la unge kvinner bestemme selv over sine liv? Nei fly flate. Aldri i menneskehistoriens gang har vi voksne noen gang latt unge kvinner bestemme over sine skjebner! Nei til kvinnefrihet og ja til sensur! Det handler ikke om sensur for det handler at bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger skal ta ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 30. juni 2017 #207 Del Skrevet 30. juni 2017 7 minutter siden, waco skrev: Da må du jo bare lage din egen blogg da? Jeg kan forestille meg at det er vondt og leit når en ønsker å påvirke mengden slik en blogger påvirket mengden. Selvfølgelig blir en misunnelig. Hvorfor har ikke jeg den samme pårvirkningskraften som bloggere? Jeg vil også påvirke 12 åringer! Jeg vil også bestemme over andre enn meg selv. Jeg blir så sint på de som påvirker barna våres. For noen dårlige forbilder! Jeg er et godt forbilde! Hva om alle var som meg! Hvorfor kan ikke 12 åring høre på meg istedet. Si nei til restylane, si nei til silikon, si nei til operasjoner. Fordelen med å være kvinne er at hennes lengsler og ønsker er ikke hennes, - alle hennes tanker og alle hennes ideer kommer fra andre! Og de må stoppes! Det blir feil å lære 12 åringer å være kritisk til sine velgjørere, istedet så forteller vi 12 åringer at hun ikke har noen som helst ansvar for sine egne tanker - og alle hennes meninger og lyster kommer kun fra bloggere. At en 12 åring velger å lese en slik blogg og dermed har tatt et valg, - nei det ser vi bort ifra. I alle dager, - la unge kvinner bestemme selv over sine liv? Nei fly flate. Aldri i menneskehistoriens gang har vi voksne noen gang latt unge kvinner bestemme over sine skjebner! Nei til kvinnefrihet og ja til sensur! Jeg håper du får hjelp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 30. juni 2017 #208 Del Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Det handler ikke om sensur for det handler at bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger skal ta ansvar. Dette 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2017 #209 Del Skrevet 30. juni 2017 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Det handler ikke om sensur for det handler at bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger skal ta ansvar. Ja lykke til! Jeg ønsker deg alt godt i prosjektet. Det er mye lettere å bestemme hva andre bloggere skal skrive om sine egne kosmetiske operasjoner, i stedet for å skrive din egen blogg. Var det sånn å forstå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2017 #210 Del Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Dette 👍 Yes dette her ordner dere innen fjorten dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 30. juni 2017 #211 Del Skrevet 30. juni 2017 Nå har Rampelyset fått sin egen lille humorist. Vi gleder oss stort over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. juni 2017 #212 Del Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, waco skrev: Ja lykke til! Jeg ønsker deg alt godt i prosjektet. Det er mye lettere å bestemme hva andre bloggere skal skrive om sine egne kosmetiske operasjoner, i stedet for å skrive din egen blogg. Var det sånn å forstå? Det er ikke det som det handler om men bevist gjøring. Saklighet fra deg er et fin fremmed ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. juni 2017 #213 Del Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Nå har Rampelyset fått sin egen lille humorist. Vi gleder oss stort over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 30. juni 2017 #214 Del Skrevet 30. juni 2017 19 minutter siden, orfeus skrev: Nå har Rampelyset fått sin egen lille humorist. Vi gleder oss stort over det. Han er overalt på KG, så intet nytt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 30. juni 2017 #215 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) 58 minutter siden, Carina Maria skrev: Det er det ikke. Hold deg til temaet. Så det at restylane kan fjernes er ikke under dette temaet?? Handler det ikke om at dette er så farlig å la seg behandle med da for unge mennesker? Da er det vel greit å vite at det ikke er så farlig som dere skal ha det til! Greit denne tråden handler om bloggernes ansvar for å formidle temaet, men nå er jo jeg en blogger som er for kosmetiske behandlinger og som formidler dette temaet på bloggen min, og som prøver å fortelle noen fakta her. Tåler dere kanskje ikke å høre det? Blir ikke det helt etter planen?.. Endret 30. juni 2017 av Lovelulu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. juni 2017 #216 Del Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Så det at restylane kan fjernes er ikke under dette temaet?? Handler det ikke om at dette er så farlig å ka seg behandle ned da for unge mennesker? Da er det vel greit å vite at det ikke er då farlig som dere skal ha det til! Greit denne tråden handler om bloggernes ansvar for å formidle temaet, men nå er jo jeg en blogger som er for kosmetiske behandlinger og som forteller noen fakta her. Tåler dere kanskje ikke å høre det? Blir ikke det helt etter planen?.. Herre gud for et usaklig argument fra deg. Det er ferdig diskutert og vi prøver og komme oss tilbake til det tråden handler om. Tåler ikke og høre det. Vi er ferdige med den diskusjonen og holder oss til temaet som handler om BLOGGERE SOM ER MED PÅ OG REKLAMERE OG SKRIVE OM DET PERFEKTE UTSEENDET. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 30. juni 2017 #217 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) 9 minutter siden, Carina Maria skrev: Herre gud for et usaklig argument fra deg. Det er ferdig diskutert og vi prøver og komme oss tilbake til det tråden handler om. Tåler ikke og høre det. Vi er ferdige med den diskusjonen og holder oss til temaet som handler om BLOGGERE SOM ER MED PÅ OG REKLAMERE OG SKRIVE OM DET PERFEKTE UTSEENDET. At det er mulig!....Dette er jo saklig, jeg forteller dere noe om bruken av restylane. DET ER JO DET JEG GJØR! Endret 30. juni 2017 av Lovelulu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Observer Skrevet 30. juni 2017 #218 Del Skrevet 30. juni 2017 6 minutter siden, Lovelulu skrev: Så det at restylane kan fjernes er ikke under dette temaet?? Handler det ikke om at dette er så farlig å la seg behandle med da for unge mennesker? Da er det vel greit å vite at det ikke er så farlig som dere skal ha det til! Greit denne tråden handler om bloggernes ansvar for å formidle temaet, men nå er jo jeg en blogger som er for kosmetiske behandlinger og som formidler dette temaet på bloggen min, og som prøver å fortelle noen fakta her. Tåler dere kanskje ikke å høre det? Blir ikke det helt etter planen?.. Da må man utsette seg for enda et inngrep, da? Og i tillegg få injisert et nytt middel som skal fjerne restylane etc? Hva er så mye bedre med det? Medikamentene forsvinner vel ikke på magisk vis? Så det man sitter igjen med er enda flere inngrep og enda flere medikamenter i kroppen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 30. juni 2017 #219 Del Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, Observer skrev: Da må man utsette seg for enda et inngrep, da? Og i tillegg få injisert et nytt middel som skal fjerne restylane etc? Hva er så mye bedre med det? Medikamentene forsvinner vel ikke på magisk vis? Så det man sitter igjen med er enda flere inngrep og enda flere medikamenter i kroppen? En sprøyte er ikke et inngrep, men en injeksjon! Ikke er det et farlig stoff heller, og jo da forsvinner restylanen. Jeg sier ikke at det er bedre, men at det er mulig å fjerne restylane og juvederm før det selv forlater kroppen etter ca 3 mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkeberta Skrevet 30. juni 2017 #220 Del Skrevet 30. juni 2017 15 timer siden, Lovelulu skrev: Men når man er myndig betyr det at du er i stand til å bestemme over deg selv! Det er så det da, MEN det er ikke dermed sagt at man VOKSEN selv om man er MYNDIG når man er 18.. Som sagt tidligere så er det en ganske STOR forskjell på å være MYNDIG kontra det å være VOKSEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg