Gå til innhold

Hvor mange i uka?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har dere fyllt opp kvoten med sommeris, jenter? Hvor mye is spiser dere i løpet av en sommer? Jeg er veldig, veldig glad i is, og kan uten problemer spise flere stykker i løpet av en dag. I år har jeg derimot vært flink, og kanskje bare spist en 10 stykker. Men det er så godt...... og det er så mange gode sorter is også. Min favoritt er nok likevel tradisjonelle sandwich. Mmmmmm. Hva er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande
Min favoritt er nok likevel tradisjonelle sandwich. Mmmmmm. Hva er din?

Jeg er ikke noen enorm isspiser, men det jeg aldri kan si nei til er min spesial fra Mövenpick-sjappa ved Paleet: Stor, gammeldags kjeks med to kuler Chocolate Chip toppet av softis med sjokoladestrø. Teskje er et must for å spise den, trikset er å få litt softis og litt sjokoladeis i hver munnfull.

Yum.

(åh, hvorfor, hvorfor måtte jeg begynne å snakke om dette nå som sjappa er stengt. sukk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er isoman.

I år har jeg ikke spist sååå mange, men ellers pleier jeg å spise minst en is om dagen. Noen ganger 5.

Favoritten er Møvenpick: 1 kule Carmelita, 1 kule espresso og en kule sjokolade eller cappucino

I butikken eller kiosken ender jeg forhåpentligvis opp med enten Balltop (sjokolade), Twix eller Vaffekrone(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker aaaaalt!!

Spesielt Royal Trippel, Vaffel krone is og Snickers krone is!! yummm!!

Sjokoladekremis er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper jeg vanlig "pinne-is" i butikken, så blir det enten Snickers-is eller Daim balltopp, alt ettersom hvilket merke de har. Favoritten er nok likevel en helt vanlig to-liter med vaniljeis og MASSE sjokoladesaus. Erlitt enkel av meg... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er superdigg! Min favoritt er en liten isbar i Oslo - La dolce vita - som selger nylaget italiensk iskrem. Mange nydelige smaker og muligheter for spennende smakskombinasjoner. En kule sjokolade og en kule kokos blir for eksempel den lekreste "bounty"-is. Og hasselnøtt-isen...nam-nam! Eller en kule jordbær og og en med hvit sjokolade-is....

Dersom jeg ikke er i byen, sier jeg ikke nei takk til for eksempel en Sandwich (enig med Tiit, altså). Skal jeg kjøpe en liter is og ta med hjem, kjøper jeg gjerne Mövenpicks Maple Walnut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått "dilla" på blåbær-isen som har kommet!!! (Husker ikke leverandør) Har blitt noen av den... I tillegg har det blitt endel krones-is, da vi får dette på jobb når det er over 20 grader!!!

Hurra for sommeren i Trondheim :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg spiser is omtrent hver dag... mest kuleis! Det går vel helst i sjokolade, caramel, pistasj og jordbær... :P Liker best å kjøpe bokser med is og lage til i skål hjemme. Da bruker jeg masse sjokoladesaus, banan og muligens noe gått å strø over med... Deilig.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt gal etter is.

Spiser helst snickers is da.Mn fordi jg spiser så mye is,pleier jg å kjøpe 2 liters is.Md vanilje,sjokolade alt mulig.

Dt varer i maks 2 dager.

Jeg spiser den helt alene.

Nam!Nå fikk jeg lyst på is.Tror jeg går ut å kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Dream Blåbæris fra Diplom is er best! Elsker yougurtis! Og vaniljeis med sjokoladebiter, masse i en skål med peanutter og daim/nonstop! På godværsdager kan det bli mange is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også is!!! hoppe.gif

Favorittene er:

Soft-is med sjokolade

Sandwich

Royal (den rosa)

Dajm-is

Og så den helgrønne..... husker-ikke-hva-den-heter.... lider-av-midlertidig-hukommelsestap.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er kjempe godt!

Er veldig glad i

-Lollipop!!!!!!

-Soft is med sjokoladestrø

-Royal (den blå)

-Sjokolade kronis

-Soft shake sjokolade(om jeg er veeldig sugen på sjokolade!)

-Daim balltopp

Men den beste er Sandwich! :P

den er så god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig gla' i is, men det blir ikke så ofte nå egentlig. Ligger nok ikke på mer enn skuffende en til to is i uka denne sommeren her.

Favorittene min er softis med krokan, krone-is med sjokolade, softshake med sjokolade eller sandwitch. Den beste av denne er nok softshaken, den får jeg helt dilla på innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henning Olsen har en FANTASTISK god is på boks. husker ikke helt navnet,men den er full av gele og sjokoladebiter! helt nydelig.......smaker litt som Troika sjokoladen.

Ellers har det blitt en del is fra isbilen i sommer.

Elsker også softis med sjokoladetrekk utenpå!

NAM NAM :D

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har oppdaget Balltop med sjokolade eller?

Den er full av hakkede nøtter og jeg får helt dilla!

Måtte sommeren vare eeeevig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er godt! Av kjøpe is, ligger nok sandwich og daimis på toppen. Det jeg helst foretrekker er hjemmelaget is! NAM! Er så heldig å ha iskremmaskin, så det har blitt endel is i det siste! :P

Mvh

Krølle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...