AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg har vært borti mye forskjellig av folk, men får stort sett problemer med personer med belastet fortid. Også personer som er kvasse, sinte og bøllete får jeg etter meg.. Felles med denne gruppen er at di ønsker å få meg ut i bråk. Snakker jeg lite med dem er jeg overlegen, og prøver jeg å omgås dem så tråkker di på meg (jeg prøver hardt å overse dette, slik at stemningen ikke skal være dårlig). Og diskutere fornuft med dem er som å pisse i motvind, så det har jeg sluttet med nå. Jeg svarer bare på en logisk og høflig måte i håp om at det skal smitte over.. Men nå sitter jeg rett og slett å lurer på om det beste hadde vært å bare løpe vekk fra alle slike? Jeg har fra før av gitt av meg selv og forsøkt meg på vennskap. Men jeg blir bare dolket i ryggen. Flere med råd og erfaringer? Anonymkode: 03c14...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Del Skrevet 26. november 2016 Det er dessverre ikke annet å gjøre enn å ignorere og kutte all kontakt med slike. Jeg får høre jeg er kjedelig. Javel? Som om jeg ønsker å gjøre dumme ting eller bli full bare for at de skal få noe å le av ukene etterpå? Klarer meg fint uten slike. Anonymkode: 2f73b...5e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke_ Skrevet 26. november 2016 #3 Del Skrevet 26. november 2016 Det eneste du kan gjøre er jo å unngå slike mennesker og ikke inngå noen relasjoner med dem. I løpet av livet møter vi mange forskjellige mennesker og vi kan støte på mennesker med "dårlig innflytelse". Selv tar jeg totalt avstand fra mennesker som driver med rus, misforstå meg rett: rusmisbrukere er mennesker de også, men jeg vil ikke ha dem i min vennekrets. Jeg vil ikke være venn med noen som leker russisk rulett med livet sitt. Om noen ser på meg som kjedelig eller overlegen av den grunn bryr meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Del Skrevet 27. november 2016 Hvis du snakker om røykehoder og andre småkriminelle folk er det ikke noe å ta seg nær av. De mener at det er noe galt med alle som tar andre valg enn dem selv. Selv er de genier som sitter på løsningen til universets gåte, sånn helt til de ramler ned i et svart hull.. Hvis du vil ha respekt fra sånne folk? Sett dem plass når de tråkker på deg, gjørr narr, vær hard i munnbruken og så primitiv du bare klarer. Da tror de du er "verdig" deres eminente vennskap. Anonymkode: 1ebc2...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #5 Del Skrevet 27. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du snakker om røykehoder og andre småkriminelle folk er det ikke noe å ta seg nær av. De mener at det er noe galt med alle som tar andre valg enn dem selv. Selv er de genier som sitter på løsningen til universets gåte, sånn helt til de ramler ned i et svart hull.. Hvis du vil ha respekt fra sånne folk? Sett dem plass når de tråkker på deg, gjørr narr, vær hard i munnbruken og så primitiv du bare klarer. Da tror de du er "verdig" deres eminente vennskap. Anonymkode: 1ebc2...506 Prakteksempel på en god og åpen debatt altså. Regner med du sikta til "potheads", men uansett syns jeg ikke rådene dine er særlig gode. Å synke ned på andres nivå er ikke en god måte å få respekt på. Til TS: Minimer kontakten med folk du ikke trives med. Det gjør livet enklere, jeg lover. Anonymkode: 04be4...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 27. november 2016 #6 Del Skrevet 27. november 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært borti mye forskjellig av folk, men får stort sett problemer med personer med belastet fortid. Også personer som er kvasse, sinte og bøllete får jeg etter meg.. Felles med denne gruppen er at di ønsker å få meg ut i bråk. Snakker jeg lite med dem er jeg overlegen, og prøver jeg å omgås dem så tråkker di på meg (jeg prøver hardt å overse dette, slik at stemningen ikke skal være dårlig). Og diskutere fornuft med dem er som å pisse i motvind, så det har jeg sluttet med nå. Jeg svarer bare på en logisk og høflig måte i håp om at det skal smitte over.. Men nå sitter jeg rett og slett å lurer på om det beste hadde vært å bare løpe vekk fra alle slike? Jeg har fra før av gitt av meg selv og forsøkt meg på vennskap. Men jeg blir bare dolket i ryggen. Flere med råd og erfaringer? Anonymkode: 03c14...c83 Er du i et belastet miljø - jeg bare spør? Hvis du ikke har så mye til felles med dem så er det ikke bare like så greit å unngå de å gå videre med deg og ditt? Jeg hadde ikke giddet å ofret dem en tanke hvis dem er sånn mot folk. Du er sikkert ikke den eneste da i isåfall... Lukkes en dør, åpnes ofte en annen... Noen ganger så er det greit å lukke dører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #7 Del Skrevet 27. november 2016 Hvorfor gidder du overhodet å tilbringe tid med folk du ikke har noe felles med? Anonymkode: 1493f...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 27. november 2016 #8 Del Skrevet 27. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du overhodet å tilbringe tid med folk du ikke har noe felles med? Anonymkode: 1493f...1d1 Nå spør ikke ts om det da, så det er vel ikke noe poeng i å svare sånn... Det er helt dødfødt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå