Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke lese? Her er spørsmålet jeg stilte: "Jaha, hva består disse åtte sidene av da?"

Det er DU som ikke kommer med noe som helst annet enn denne patetiske Hitlingen. Ingen argumenter, ingen fakta, ingen poenger, ingenting.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Jeg har ikke hitlet. Jeg har sagt at jeg stiller meg skeptisk til journalistikken som kommer fra "the daily stormer". Les igjen.

Jeg har vel stort sett beskrevet hva de siste 8 sidene består av.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, studerende skrev:

Jeg har ikke hitlet.

"Lol! Om alternativet er å tro på jødekonspirasjoner, surfe på nynazistsider og tro at folk som liker dårlig pizza egentlig driver storstilte pedonettverk tror jeg at jeg har det helt fint."

Når man forsøker å avspore en tråd ved å dra inn Hitler eller nazismen, så kalles det å Hitle.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vel stort sett beskrevet hva de siste 8 sidene består av.

"Beskrevet" ja. Det var et pent ord for namecalling. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Lol! Om alternativet er å tro på jødekonspirasjoner, surfe på nynazistsider og tro at folk som liker dårlig pizza egentlig driver storstilte pedonettverk tror jeg at jeg har det helt fint."

Når man forsøker å avspore en tråd ved å dra inn Hitler eller nazismen, så kalles det å Hitle.

"Beskrevet" ja. Det var et pent ord for namecalling. 

Ikke når det FAKTISK linkes til den typer nettsider av motparten.

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er marxist, det ser man på alt du skriver og retorikken du bruker. Det er ekstremt lett å gjennomskue.

Nei, jeg er sosialdemokrat. Jeg er blant annet tilhenger av privat eierskap av produksjonsmidler noe som er direkte inkompatibelt med marxisme. Men kjør på med vrangforestillinger du, gutten min.

• Liker 1
Skrevet

Tøv, det er ingen som benekter global oppvarming. Å påpeke at noen tar feil er vel ikke det samme som å anklage noen for å konspirere. Du er helt blottet for logikk.

Joda, det er mange som benekter økningen i den globale gjennomsnittstemperaturen. Noen aksepterer det faktum at det har blitt varmere, men benekter at det er CO2 som er årsaken. Begge grupper er benektere - klimanektere.

Påpeke at hvem tar feil? Tusenvis av forskere med ufattelige mengder forskningsrapporter som viser at oppvarmingen er menneskeskapt? Man påpeker ikke feil ved å insistere på at forskerne tar feil. Og for å bortforklare konsensusen må man ty til en ufattelig diger konspirasjonsteori.

• Liker 3
Skrevet

Konteksten er at Pedoesta sender eposter om "cheese" og "pizza", noe som er pedospråk for småjenter.

Newsflash: "Cheese" og "pizza" betyr henholdsvis ost og pizza, og er en matvare, og en matrett.

• Liker 7
Skrevet

Det morsomme er jo at du er med på denne utvanningen når du kaller halve forumet for rasister og nazister.

Det gjør jeg altså ikke. Halve forumet består f.eks. ikke av pizzagate-konspirasjonstullinger.

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så 

"Do you think I’ll do better playing dominos on cheese than on pasta?"

eller

"Hi John, The realtor found a handkerchief (I think it has a map that seems pizza-related. Is it yours?"

fortjener ikke å bli etterforsket?

Anonymkode: 7272a...a18

Nei. Det er bare sitater tatt ut av en kontekst.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, studerende skrev:

Jeg har ikke hitlet. Jeg har sagt at jeg stiller meg skeptisk til journalistikken som kommer fra "the daily stormer". Les igjen.

1 minutt siden, jabx skrev:

Newsflash: "Cheese" og "pizza" betyr henholdsvis ost og pizza, og er en matvare, og en matrett.

Gå tilbake til NRK dere, se Barne-TV eller noe. Pizza Gate er for komplisert og for skummelt skjønner jeg.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå tilbake til NRK dere, se Barne-TV eller noe. Pizza Gate er for komplisert og for skummelt skjønner jeg.

Det er ikke så komplisert. Bare psykisk syke mennesker med vrangforestillinger.

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, jabx skrev:

Nei, jeg er sosialdemokrat. Jeg er blant annet tilhenger av privat eierskap av produksjonsmidler noe som er direkte inkompatibelt med marxisme. Men kjør på med vrangforestillinger du, gutten min.

Og alle med et minimum av historiekunnskaper vet hvor sosialdemokratiet kommer fra. Det er bare en litt mer spiselig utgave av kommunisme.

Skrevet
30 minutter siden, jabx skrev:

Joda, det er mange som benekter økningen i den globale gjennomsnittstemperaturen. Noen aksepterer det faktum at det har blitt varmere, men benekter at det er CO2 som er årsaken. Begge grupper er benektere - klimanektere.

Du mener vel kjettere? Du kunne like gjerne ha brukt det ordet. Det du står for er religion, ikke vitenskap. Således er det igrunn du som benekter vitenskap.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket miljø er det du snakker om? Såvidt jeg kan se er det kun én tråd om dette på dette forumet og den som spammer det ned er deg. 

Hvorfor syns du det er greit å oppføre deg som et gedigent rasshøl på Internett?

Beklager, jeg glemte å presisere. Jeg snakker selvfølgelig om konspi-miljøet.

Begging the question.

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, jabx skrev:

Det gjør jeg altså ikke. Halve forumet består f.eks. ikke av pizzagate-konspirasjonstullinger.

Du har ikke så veldig stor evne til introspeksjon, tror jeg. Rasismeanklagene dine går igjen i nesten hvert eneste innlegg du skriver. Det er VELDIG lett å se at du er ildrød, ikke bare i fjeset.

Skrevet
2 minutter siden, studerende skrev:

Beklager, jeg glemte å presisere. Jeg snakker selvfølgelig om konspi-miljøet.

Begging the question.

Det er ikke noe "konspi-miljø" her såvidt jeg kan se. Men at du tror det kan muligens betegnes som en konspirasjonsteori i seg selv?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe "konspi-miljø" her såvidt jeg kan se. Men at du tror det kan muligens betegnes som en konspirasjonsteori i seg selv?

Åpenbart

• Liker 1
Skrevet

Disse homo-/pedo-greiene er hva "debattantene" 'jabx' og 'studerende' syns er helt greit og ikke finner noe som helst unormalt med. Man kan jo bare undre seg over hva som er grunnen til det.

Skrevet

Enda flere homo/pedoer som åpenlyst forteller oss at de liker barn (merk t-skjorta).

ON22AY.png

Legg også merke til henvisningen til kafeteriaen #lenfant i kommentarfeltet. Går man inn på den er det første man møtes av...

CxjfEIEXEAAGf8d.jpg

og...

CxohfKqXEAA0JZh.jpg

Jepp, enda mer pølser og homser som koser med små babyer. Sikkert HELT tilfeldig.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet
16 timer siden, jabx skrev:

Påpeke at hvem tar feil? Tusenvis av forskere med ufattelige mengder forskningsrapporter som viser at oppvarmingen er menneskeskapt? Man påpeker ikke feil ved å insistere på at forskerne tar feil. Og for å bortforklare konsensusen må man ty til en ufattelig diger konspirasjonsteori.

Virkeligheten har motbevist disse forskerne gjennom flere tiår. 

Alle prediksjoner og prognoser de har kommet med har konsekvent vist seg å være feil.

Miljøbevegelsen bærer mer og mer preg av å være en religiøs organisasjon, hvor "forskerne" er prester.

Anonymkode: b22c1...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...