Gå til innhold

Pizza Gate


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 5/31/2017 at 11:03 AM, AnonymBruker said:

Det finnes ikke noe bevis, og det finnes heller ingen ofre. Dette er fri fantasi, og et trist eksempel på hvor dumme folk kan bli.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pizzagate_conspiracy_theory#Debunking

Anonymkode: 6c26c...baa


Interessant hvordan du kan si at det ikke finnes bevis eller ofre, og at det bare er fri fantasi.
Det er lett å arrestere deg på dette, for om jeg ber deg bevise det du sier så lar deg seg ikke gjøre.

(Resten av innlegget her er ikke rettet spesifikt til deg, men generelt svar)

Da den saken virkelig tok av i media hadde den kvernet gjennom alternativ-media lenge. Da var det så mye info ute at det var tydelig at noe sånt hadde foregått. At media også måtte omtale forholdene kan vi fint anse som skadebegrensning, med omfattende forsøk på latterliggjøring, noe jeg personlig gjenkjenner fra 9/11-saken, hvor media bare har servert løgner i snart 20 år, mens et arsenal av kompetente innen fysikk, vitenskap, byggteknisk, skyskraper-arkitekter og ingeniører for lengst har avkledd saken og dermed medialøgnene.

For pizzagate/pedogate er materie det er vanskelig for nybegynnere å få grep om. Det er så umulig å forstå at den slags ondskap og egoisme kan eksistere, så man lar magefølelsen råde og feier saken bort. Bruken av konspi-ordet virker som det er ment og man slipper å fremstå som en som "tror på de greiene der...".

Selv brukte jeg mye tid på "Whistleblower kids", barna Alisa og Gabriel som forklarte (på video) om grusomheter de måtte være med på. Jeg så hvordan kreftene romsterte rundt for å tildekke saken. Mens "medborger-journalistene" la stor innsats i å eksponere saken, så var det helt motsatt holdning fra politi og rettssystem som legger lokk på alt sånt.

Jeg har sett/hørt intervjuene med Ronald Bernard, en varsler fra de høyeste finansielle miljøene i Europa/verden. Han omtales som ex-illuminati i noen av intervjuene. Det første intervjuet jeg så med ham var der han forklarte hvordan han måtte trekke seg unna for å unngå å være deltaker i barneofring (som også whistleblower kids forklarte om i detalj).

Kan forklare om en del saker til som jeg har brukt mye tid på, men stopper der. Poenget er at erfaringen man får gjør det lettere å skjønne hvem man kan stole på. Det finnes mange varslere som aldri vil dukke opp i MSM, og det kan man jo tenke litt over...


Som eksempel på et intervju, linker jeg til Ronald Bernard som her intervjues av Sacha Stone. Sistnevnte har selv holdt presentasjon i Oslo for ca 4 år siden, og var da bl.a. innom temaet okkulte ritualer, satanisme, pedo-miljøer i de høyere kretser...(avskyelig virksomhet naturligvis).

Ronald Bernard, intervju av Sacha Stone

 


Ps! Wikipedia...  I kontroversielle saker kan man oppleve at Wiki-artikler blir redigert frem og tilbake et stort antall ganger, noe som vil fremgå av IP-loggen inne i Wiki-systemet. Det blir som å overhøre en krangel - "jo, nei, jo, nei.....".
En av de jeg husker var en av sakene med nedskudd fly, muligens Ukraina, hvor slik redigerings-krig foregikk. Det er greit å ha i bakhode når man linker til ei wiki-side, at saken kan snus helt om på kort tid, gjentatte ganger. Det eneste som gjelder er å ta personlig snapshot som dokumentasjon.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh wow....takk @slask!
Man trenger bare å se på den norske serien "Exit" for å forstå at dette kan eksistere. De som er intervjuet for den serien er små aktører i et lite land, og når de er så iskalde og grusomme, hva finnes over dem, hvor havner man til slutt når man klatrer på den stigen? Og øya til Epstein med det rare bygget som ser ut som et tempel, gargoylene, stolen som står utenfor som er i sin helhet laget av dyreskinn og horn....hvilken religion bekjenner han seg til? https://www.insider.com/video-jeffrey-epstein-private-island-temple-2019-10
Her er ett til intervju med Bernard, jeg syns det var lettere å komme inn i det han forteller her:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det en forbindelse mellom Justin Bieber's video "Yummy" og Pizzagate?

Se denne videoen som analyserer det hele, veldig interessant:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 21.3.2020 den 7.17, Cleopatra70 skrev:

Er det en forbindelse mellom Justin Bieber's video "Yummy" og Pizzagate?

Se denne videoen som analyserer det hele, veldig interessant:

 

Jeg tenkte det samme. Han la også ut bilder av små barn på Instagram med hashtag yummy og yummy skrevet med pizzabokstaver. Ser jævlig merkelig ut spør du meg, kanskje han prøver å kaste lys på galskapen?

Hvis man blar tilbake til januar på Instagrammen hans så ligger alt der ennå.

20200714_185807.thumb.jpg.5eefd99eabf5561a7c0fb870be06f8f1.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 14.7.2020 den 18.59, infectedsopp skrev:

Jeg tenkte det samme. Han la også ut bilder av små barn på Instagram med hashtag yummy og yummy skrevet med pizzabokstaver. Ser jævlig merkelig ut spør du meg, kanskje han prøver å kaste lys på galskapen?

Hvis man blar tilbake til januar på Instagrammen hans så ligger alt der ennå.

20200714_185807.thumb.jpg.5eefd99eabf5561a7c0fb870be06f8f1.jpg

Veldig merkelig ja. Lurer på om vi noen gang får vite hva alt dette er for noe.

Fant en annen interessant ting. Jeg husket at Epstein's karibiske øy var blitt nevnt i forbindelse med Pizzagate, men kunne ikke finne en konkret forbindelse når jeg lette etter det. Fant det for et par måneder siden. Hashtagen #carisjames som ble skrevet på mange merkelige bilder av barn både på pizzarestauranteieren Alifantis' insta, og på andre bilder fra kontoer relatert til han, kan bety Caribian island St. James. Bildegogle det så finner man bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Nimbus2000
6 timer siden, Dankert skrev:

Har trump gjort noe med dette?

Det er vel få som har kidnapet så mange barn som Donald Trump. Han sørget jo for at grensepolitiet(ICE) tok så mange barn fra foreldrene som mulig. Disse barna blir både fengslet og tvangsadoptert bort fra sine biologiske foreldre. 

https://en.wikipedia.org/wiki/U.S._Immigration_and_Customs_Enforcement#Separation_of_migrant_children_from_their_families

Det er vanskelig å tro at Trump har noen omtanke for barn, i hvert fall om de er ikke-hvite...

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...