AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #141 Skrevet 9. desember 2016 1 time siden, studerende skrev: Man vet det er solid journalistikk når en nettside har en egen seksjon om "det jødiske problemet". /s Det var bare for å vise at sånne som deg ikke klarer å ta til seg informasjon uten at det er et autoritetsstempel på det. Takk for at du beviser det. Anonymkode: 2bb5c...7d4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #142 Skrevet 9. desember 2016 Anonymkode: 7272a...a18: Litt av en barnevennlig restaurant det der, ja. Perfekte stedet å ta med familien til. Anonymkode: 2bb5c...7d4
studerende Skrevet 9. desember 2016 #143 Skrevet 9. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var bare for å vise at sånne som deg ikke klarer å ta til seg informasjon uten at det er et autoritetsstempel på det. Takk for at du beviser det. Anonymkode: 2bb5c...7d4 Lol! Om alternativet er å tro på jødekonspirasjoner, surfe på nynazistsider og tro at folk som liker dårlig pizza egentlig driver storstilte pedonettverk tror jeg at jeg har det helt fint. Ser ingen hvitkledde menn, haldol og tvangstrøyer i min fremtid 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #144 Skrevet 9. desember 2016 14 minutter siden, studerende skrev: Lol! Om alternativet er å tro på jødekonspirasjoner, surfe på nynazistsider og tro at folk som liker dårlig pizza egentlig driver storstilte pedonettverk tror jeg at jeg har det helt fint. Ser ingen hvitkledde menn, haldol og tvangstrøyer i min fremtid Ok, det er bra. *klappe på hodet* Anonymkode: 85f7f...44c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #145 Skrevet 9. desember 2016 Det er vanvittig mye snodige tilfeldigheter og mistenkelige sammenhenger rundt Pizzagate. Det at man ikke engang prøver å komme med en forklaring - men bare prøver å true og sensurere, forteller meg at det er noe som skurrer her. Anonymkode: b22c1...765 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #146 Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanvittig mye snodige tilfeldigheter og mistenkelige sammenhenger rundt Pizzagate. Det at man ikke engang prøver å komme med en forklaring - men bare prøver å true og sensurere, forteller meg at det er noe som skurrer her. Anonymkode: b22c1...765 Tror du hadde blitt litt muggen selv, dersom noen hadde stjålet e-postene dine og anklaget deg for å misbruke barn på bakgrunn av hvor mye du hadde spist på peppes Anonymkode: 037eb...944 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #147 Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du hadde blitt litt muggen selv, dersom noen hadde stjålet e-postene dine og anklaget deg for å misbruke barn på bakgrunn av hvor mye du hadde spist på peppes Anonymkode: 037eb...944 Nei, ikke Peppes, denne restauranten her: 1 time siden, AnonymBruker skrev: "(chickenlover betyr mann som liker små gutter) https://sli.mg/a/gaffhM Anonymkode: 7272a...a18 Anonymkode: 7272a...a18 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #148 Skrevet 9. desember 2016 43 minutter siden, studerende skrev: Lol! Om alternativet er å tro på jødekonspirasjoner, surfe på nynazistsider og tro at folk som liker dårlig pizza egentlig driver storstilte pedonettverk tror jeg at jeg har det helt fint. Ser ingen hvitkledde menn, haldol og tvangstrøyer i min fremtid Nei, din idiot. Om X befinner seg på side Y og Y er Z, så betyr ikke det at X også er Z. Dette burde ikke være så vanskelig å forstå, men for mennesker med kun to hjerneceller, hvorav den ene er fullstendig kontrollert av massemedia, så er det visst det. Anonymkode: 2bb5c...7d4
studerende Skrevet 9. desember 2016 #149 Skrevet 9. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, din idiot. Om X befinner seg på side Y og Y er Z, så betyr ikke det at X også er Z. Dette burde ikke være så vanskelig å forstå, men for mennesker med kun to hjerneceller, hvorav den ene er fullstendig kontrollert av massemedia, så er det visst det. Anonymkode: 2bb5c...7d4 Vi vet alle at dere egentlig er med i en psy-ops og er ansatt av big media for å svekke troverdigheten til alternative medier ved å spre åpenbart tull. Bevis at jeg tar feil 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #150 Skrevet 9. desember 2016 3 minutter siden, studerende skrev: Vi vet alle at dere egentlig er med i en psy-ops og er ansatt av big media for å svekke troverdigheten til alternative medier ved å spre åpenbart tull. Bevis at jeg tar feil Hakk i plata? Det som er åpenbart er at dette "tullet" får deg til å gå i fistel. Anonymkode: 2bb5c...7d4
studerende Skrevet 9. desember 2016 #151 Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hakk i plata? Det som er åpenbart er at dette "tullet" får deg til å gå i fistel. Anonymkode: 2bb5c...7d4 Ingen som har vist at jeg tar feil enda ;). Og ja, det er åpenbart tøv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #152 Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, studerende skrev: Ingen som har vist at jeg tar feil enda ;). Og ja, det er åpenbart tøv. Hvis noen kommer med en påstand ligger da bevisbyrden på deres side. Eller hva var poenget ditt her egentlig? Anonymkode: 2bb5c...7d4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #153 Skrevet 9. desember 2016 3 minutter siden, studerende skrev: Ingen som har vist at jeg tar feil enda ;). Og ja, det er åpenbart tøv. En person som bruker tid&energi på å "avkle" noe han synes er tull&tøys i utgangspunktet. Smart. Anonymkode: 85f7f...44c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #154 Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En person som bruker tid&energi på å "avkle" noe han synes er tull&tøys i utgangspunktet. Smart. Anonymkode: 85f7f...44c Han tror åpenbart at han har sagt noe kjempesmart. Bare å se på profilbildet hans. Anonymkode: 2bb5c...7d4
studerende Skrevet 9. desember 2016 #155 Skrevet 9. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen kommer med en påstand ligger da bevisbyrden på deres side. Eller hva var poenget ditt her egentlig? Anonymkode: 2bb5c...7d4 Risky utsagn i denne tråden 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #156 Skrevet 9. desember 2016 6 minutter siden, studerende skrev: Risky utsagn i denne tråden Du mener ingen har fremlagt bevis? Anonymkode: 2bb5c...7d4
studerende Skrevet 9. desember 2016 #157 Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener ingen har fremlagt bevis? Anonymkode: 2bb5c...7d4 Det stemmer. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #158 Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, studerende skrev: Det stemmer. Jaha, hva består disse åtte sidene av da? Med unntak av vrøvlet ditt og en del hysteriske påstander om nazisme. Anonymkode: 2bb5c...7d4
studerende Skrevet 9. desember 2016 #159 Skrevet 9. desember 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha, hva består disse åtte sidene av da? Med unntak av vrøvlet ditt og en del hysteriske påstander om nazisme. Anonymkode: 2bb5c...7d4 Du sikter til at jeg stiller meg tvilende til folk som linker nynazistsider? Ja, hva er disse bevisene? For det meste folk som har tolket pizzabestillinger til det de føler for selv. Eller favoritten min, at folk som visst nok tror på dette fjaset ikke ser ut til å tro at andre "teoretikere" da ønsker å beskytte disse barna med våpen i hånd. For dét må åpenbart være en false flag. Ingen beviser for noe, kun spekulasjoner og youtubevideoer, slik det alltid er når folk har hørt for mye på Alex Jones og gjengen. Endret 9. desember 2016 av studerende 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #160 Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, studerende skrev: Du sikter til at jeg stiller meg tvilende til folk som linker nynazistsider? Kan du ikke lese? Her er spørsmålet jeg stilte: "Jaha, hva består disse åtte sidene av da?" 1 minutt siden, studerende skrev: Ingen beviser for noe, kun spekulasjoner og youtubevideoer, slik det alltid er når folk har hørt for mye på Alex Jones og gjengen. Det er DU som ikke kommer med noe som helst annet enn denne patetiske Hitlingen. Ingen argumenter, ingen fakta, ingen poenger, ingenting. Anonymkode: 2bb5c...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå