AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #21 Del Skrevet 29. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt sex med en venn/tidligere kollega jevnlig i fire år (tidvis avbrutt av dating/forhold) og det er flere grunner til at det funker i lengden uten følelser. I prioritert rekkefølge: - Vi er ikke hverandres type. Han er ekstrovert, jeg introvert. Han pubmenneske, jeg friluftsmenneske. Lista er lang... - Jeg er ikke sååå tent på han. Høres kanskje rart ut, men tror denne er viktig. Joda, det er en viss spenning i lufta mellom oss, men det kribler ikke voldsomt i magen eller noe, og jeg fantaserer aldri om han selv om sexen er god. Han har kroppen, men ikke den kjemien, personligheten og øynene som virkelig får meg til å fyre. - Vi krever aldri noe av hverandre, verken praktisk og konkret eller følelsesmessig. Jeg krever ikke at han "er der for meg" etter et brudd eller i en tøff tid på jobb, han krever ikke at jeg prioriterer han fremfor andre avtaler (for å nevne to veldig ulike eksempler). - Bortsett fra selve sexen gjør vi aldri kjæresteting. Ingen kosing utover det vi (jeg) noen ganger trenger for å "lande" etter sexen. Ingen samsoving. Ikke noe filmtitting i armrkoken. Ikke noe lage middag sammen eller gå ut og spise. Snakker om vanlige ting rett før og rett etter, aldri "kjærestetema". Anonymkode: 2a0e4...e0b Tusen takk for avklaring om hvordan du opplever det. Det var veldig nyttig å lese. Jeg innser at jeg nok ikke er istand til å ha sex med noen på denne måten. Det minner for mye om ons rett og slett. Anonymkode: e2b7b...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #22 Del Skrevet 29. november 2016 Tror du blir utnyttet og at du kanskje utnytter de også. Min erfaring med FF er at det etterhvert blir følelser. Anonymkode: 3b9dd...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #23 Del Skrevet 29. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du blir utnyttet og at du kanskje utnytter de også. Min erfaring med FF er at det etterhvert blir følelser. Anonymkode: 3b9dd...f47 Hei. Hva mener du? Utnyttet og utnytter? Anonymkode: e2b7b...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #24 Del Skrevet 30. november 2016 4 timer siden, RealWildOne skrev: Er spennende da, når man opplever seksuelle spenninger med noen, om det er med en venn, fremmed eller noen man har innledet mer med. Ønsker meg slik spenning i hverdagen her også, men helst ikke med ei venninne. Det må vel være enda bedre om dere er venner også? Anonymkode: e2b7b...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RealWildOne Skrevet 30. november 2016 #25 Del Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det må vel være enda bedre om dere er venner også? Anonymkode: e2b7b...f44 Spørs hva du legger i venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #26 Del Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, RealWildOne skrev: Spørs hva du legger i venn. At man kjenner hverandre godt, støtter hverandre og ønsker det beste Anonymkode: e2b7b...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RealWildOne Skrevet 30. november 2016 #27 Del Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det må vel være enda bedre om dere er venner også? Anonymkode: e2b7b...f44 Har ei som jeg anser som en god kandidat, og er jo på en måte vennskap nå, men jeg vil ikke havne i vennebåsen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #28 Del Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, RealWildOne skrev: Har ei som jeg anser som en god kandidat, og er jo på en måte vennskap nå, men jeg vil ikke havne i vennebåsen hennes. Si det til hene da. Anonymkode: e2b7b...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RealWildOne Skrevet 30. november 2016 #29 Del Skrevet 30. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det til hene da. Anonymkode: e2b7b...f44 Tror hun vet at jeg vil ha henne, Håper da hun har fått med seg det, om ikke har jeg uttrykket meg uklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #30 Del Skrevet 30. november 2016 9 timer siden, RealWildOne skrev: I alle relasjoner stemmer det, men min personlige erfaring er at dere damer feil kommuniserer det seksuelle, dere kan si at dere ikke legger følelser i det men det skjer alltid. Dere ser det bare ikke selv, men for oss menn som virkelig kan stenge følelser ute så blir den kontrasten mellom oss og dere stor. Derfor er det ikke heldig at venner har sex, det kan ødelegge vennskapet. Jøss! Ikke innbill deg at du vet hvordan alle "dere" kvinner fungerer. Anonymkode: e9578...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RealWildOne Skrevet 30. november 2016 #31 Del Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jøss! Ikke innbill deg at du vet hvordan alle "dere" kvinner fungerer. Anonymkode: e9578...0a2 Jeg vet litt om damer i alle fall, har erfaring med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #32 Del Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Tror hun vet at jeg vil ha henne, Håper da hun har fått med seg det, om ikke har jeg uttrykket meg uklart. Spørs. På hvilken måte har du gitt uttrykk for det? Anonymkode: e2b7b...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 30. november 2016 #33 Del Skrevet 30. november 2016 19 timer siden, RealWildOne skrev: Registrerer meg det, men mulig jeg som mann ville sagt meg uenig med deg i det, dersom jeg kjente deg og du nevnte denne relasjonen. Vi menn kan virkelig føle tomhet over for dette med sex, da blir vi undrende til dere jenter som gjerne kan snakke om at dere ikke føler noe om en slik relasjon i 20 minutter, og mens dere snakker blir det jo tydelig for oss menn som kan være helt emosjonelt tomme, at dere ikke er det. Mulig det er slik ofte, men det hadde jo ikke lenger vært en fuckfriend om jeg fikk følelser. er jo det som skiller en ff og en eventuell romanse/kjæreste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå