Mara Skrevet 30. juli 2002 #61 Del Skrevet 30. juli 2002 Mitt nick er ganske enkelt å forklare. Er hunde-eier og en av mine venninner har en hund som heter Mara. Hun har fått en spesiell plass i hjertet mitt og nå har jeg faktisk kjøpt en liten datter etter henne. Hun heter forresten BABBEL og er en brun labrador på snart fire mnd. ~~MARA~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 31. juli 2002 #62 Del Skrevet 31. juli 2002 Er ny her og ville ha et nick som beskrev meg selv, så da ble da altså Lazy. Jeg liker og ta livet med ro og er et skikkelig B-menneske. Noen kaller meg lat, jeg vil heller si bedagelig anlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2002 #63 Del Skrevet 31. juli 2002 For det første het jeg Jente16 før, noe som var både kjedelig og upraktisk i og med at jeg ikke var 16 hele livet. Fikk dessuten litt "kjeft" her inne fordi det virket som jeg brukte alder som et poeng i innleggene mine... noe jeg ikke gjorde. Ble også lei det gamle nicket. Fikk litt hjelp av Hege, og kom med noen forslag. Så kom Hope. Jeg har slitt litt psykisk og tenkte at jeg kunne trenge noe å holde fast ved, et håp om at livet kom til å bedre seg. H var også den første bokstaven i faren min sitt navn. Også så jeg kanskje litt for mye på "I gode og onde dager" i løpet av ungdomsskolen. Liker nicket mitt i og med at det er kort og har en symbolikk som for meg er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #64 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har liksom bare alltid kalt meg Nathalie på alle slike forum og andre steder man har trengt et nick... Kanskje fordi jeg synes Nathalie er et fint navn? I virkeligheten heter jeg noe så kjedelig som Lillian... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 2. august 2002 #65 Del Skrevet 2. august 2002 Til Mara; lurer på om vi kanskje er i familie, likheten er jo slående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #66 Del Skrevet 2. august 2002 Mortitia etter Mortitia Adams fra serien og filmene om "The Adams Family" Er litt fan av den gamle komi serien der I virkeligheten har jeg vel et relativt kjedelig navn som jeg ikke vil dele med noen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. august 2002 #67 Del Skrevet 2. august 2002 Har manke og brøler når jeg ikke får det som jeg vil I tillegg er jeg jo født i august. Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. august 2002 #68 Del Skrevet 3. august 2002 Satt og hørte på Amanda Marshall-sanger når jeg registrerte meg. Også har jeg jo dårlig fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 3. august 2002 #69 Del Skrevet 3. august 2002 Fordi det er navnet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå