Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Det nicke som jeg hadde tenkt å bruke var allerede tatt så da ble det Tilla. :)

Har ikke noen god forklaring på hvorfor det ble det.

Likner litt på det som var opptatt og så klinger det bra syns jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Navnet mitt var det noen som fant på til meg inne på chatten hos dagbladet. Og siden har det fulgt meg på en måte........liker det navnet jeg :wink:

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor Nikita?

Spør meg selv det samme spørsmålet! :ler:

Har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg kom opp med dette nicket.

Jeg har hørt om en frisør- kjede som heter "Nikita", kanskje det er der jeg har det fra...?

... eller kanskje TV3's TV-serie, "Nikita"? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett mellomnavnet mitt. Fantasiløst og håpløst gammeldags - eller er det i ferd med å bli moderne igjen som mange andre gamle navn? Ikke vet jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norrøn mytologi fascinerer meg. Frøya = frue, og 0803 står for august 2003; da gifter jeg meg med samboeren min og blir frue :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xantippe var kona til Sokrates og blir i de fleste bøker beskrevet som et hespetre. Jeg tror derimot at hun var en meget tålmodig og sterk kvinne (siden hun faktisk holdt ut med den arbeidsledige, selvopptatte, stygge og utro mannen), så ved å bruke hennes navn som nick håper jeg å gi henne litt oppreisning. Dessuten synes jeg det er fint! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Vinga er en jente i bokserien Sagaen om Isfolket faktisk. Hun er impulsiv, søt, undrende og av og til litt tankeløs- og meget, meget ivrig i alt hun gjør.

Synes det passet meg på en prikk 8)

Synes nicket liksom ER meg.

Og så er det ganske artig da, hver påske kaller jeg meg Kylling-Vinga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg kaller meg Kitchenwitch fordi jeg har litt kjøkkenheks-tendenser og fordi det er et ord med morsomme lyder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd er en nyyyyydelig, liten blomst, uskyldig og ikke minst glad. Tusenfryd høres for meg ut som 1000 fryder, og det vil jeg gjerne ha.

Må også få si at jeg brukte en del nick da jeg først begynte her inne, men landet på Tusenfryd, for det gir meg en god følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lionda ikke innlogget

Fordi i'en og o'en ligger ved siden av hverandre på tastaturet og jeg stadig trykket feil når jeg skulle skrive under på mail. Er vel ikke så vanskelig å gjette hva jeg heter da.. :ler:

Lionda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Misty___

Det ble Misty fordi jeg er ganske "tåkete" av og til, går liksom rundt meg selv og surrer, rimelig uklar altså. Sånn som nå, da jeg ikke skjønner om jeg er innlogget eller utlogget? er jeg i det hele tatt her.....?

Men - andre ganger er jeg bare heeeeelt klar også da, men det blir slitsomt å bytte på det sånn. Og så har jeg hett Misty siden første gang jeg i det hele tatt våget meg på nett med noensomhelt form for brukernavn, så.....det er bare meg :)

Hvorfor babler jeg ivei nå da..........???? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har mitt fordi jeg er en ugift frøken.. (enn så lenge) og har fryktelig mye å gjøre.. :lol:

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første innlegget jeg skrev på KG, var et svar på et annet innlegg om nynorsk. Den mest nynorske dama jeg kom på der og da, var kona til Hårek - nemlig Gyda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt nick er også et resultat av rask scanning av hjernen.

Ville ha et kort nick som jeg kunne huske, og fordi jeg er opptatt av vær og vind ser jeg stadig opp på himmelen. Om natta er himmelen full av stjerner, og Astra betyr jo stjerne - bingo :lol:

Dessuten er det et en Opel-modell jeg har hatt gleden av å kjøre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte fått brukernavn "aline" i data/jobbsammenhenger på grunn av navnet mitt, derfor ligger aline veldig lett tilgjengelig i hjernen min! :D

ble kalt både det og online tidligere, men aline er mest meg.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...