tilla Skrevet 26. juli 2002 #41 Del Skrevet 26. juli 2002 Det nicke som jeg hadde tenkt å bruke var allerede tatt så da ble det Tilla. Har ikke noen god forklaring på hvorfor det ble det. Likner litt på det som var opptatt og så klinger det bra syns jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juli 2002 #42 Del Skrevet 26. juli 2002 Navnet mitt var det noen som fant på til meg inne på chatten hos dagbladet. Og siden har det fulgt meg på en måte........liker det navnet jeg -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 26. juli 2002 #43 Del Skrevet 26. juli 2002 Det ble Tuva fordi jeg syntes det er et nydelig navn ! Helt enkelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. juli 2002 #44 Del Skrevet 27. juli 2002 Hvorfor Nikita? Spør meg selv det samme spørsmålet! Har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg kom opp med dette nicket. Jeg har hørt om en frisør- kjede som heter "Nikita", kanskje det er der jeg har det fra...? ... eller kanskje TV3's TV-serie, "Nikita"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@rine Skrevet 27. juli 2002 #45 Del Skrevet 27. juli 2002 Det er rett og slett mellomnavnet mitt. Fantasiløst og håpløst gammeldags - eller er det i ferd med å bli moderne igjen som mange andre gamle navn? Ikke vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 27. juli 2002 #46 Del Skrevet 27. juli 2002 Norrøn mytologi fascinerer meg. Frøya = frue, og 0803 står for august 2003; da gifter jeg meg med samboeren min og blir frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. juli 2002 #47 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg tok mitt fra en Kris kristofferson CD som lå foran meg da jeg registrerte meg! Så enkelt var det! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 28. juli 2002 #48 Del Skrevet 28. juli 2002 Xantippe var kona til Sokrates og blir i de fleste bøker beskrevet som et hespetre. Jeg tror derimot at hun var en meget tålmodig og sterk kvinne (siden hun faktisk holdt ut med den arbeidsledige, selvopptatte, stygge og utro mannen), så ved å bruke hennes navn som nick håper jeg å gi henne litt oppreisning. Dessuten synes jeg det er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. juli 2002 #49 Del Skrevet 28. juli 2002 Vinga er en jente i bokserien Sagaen om Isfolket faktisk. Hun er impulsiv, søt, undrende og av og til litt tankeløs- og meget, meget ivrig i alt hun gjør. Synes det passet meg på en prikk 8) Synes nicket liksom ER meg. Og så er det ganske artig da, hver påske kaller jeg meg Kylling-Vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. juli 2002 #50 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg kaller meg Kitchenwitch fordi jeg har litt kjøkkenheks-tendenser og fordi det er et ord med morsomme lyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juli 2002 #51 Del Skrevet 28. juli 2002 Tusenfryd er en nyyyyydelig, liten blomst, uskyldig og ikke minst glad. Tusenfryd høres for meg ut som 1000 fryder, og det vil jeg gjerne ha. Må også få si at jeg brukte en del nick da jeg først begynte her inne, men landet på Tusenfryd, for det gir meg en god følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 28. juli 2002 #52 Del Skrevet 28. juli 2002 Mette mitt navn i rl og mo er de to første i etternavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lionda ikke innlogget Skrevet 28. juli 2002 #53 Del Skrevet 28. juli 2002 Fordi i'en og o'en ligger ved siden av hverandre på tastaturet og jeg stadig trykket feil når jeg skulle skrive under på mail. Er vel ikke så vanskelig å gjette hva jeg heter da.. Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misty___ Skrevet 28. juli 2002 #54 Del Skrevet 28. juli 2002 Det ble Misty fordi jeg er ganske "tåkete" av og til, går liksom rundt meg selv og surrer, rimelig uklar altså. Sånn som nå, da jeg ikke skjønner om jeg er innlogget eller utlogget? er jeg i det hele tatt her.....? Men - andre ganger er jeg bare heeeeelt klar også da, men det blir slitsomt å bytte på det sånn. Og så har jeg hett Misty siden første gang jeg i det hele tatt våget meg på nett med noensomhelt form for brukernavn, så.....det er bare meg Hvorfor babler jeg ivei nå da..........???? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 29. juli 2002 #55 Del Skrevet 29. juli 2002 Og jeg har mitt fordi jeg er en ugift frøken.. (enn så lenge) og har fryktelig mye å gjøre.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 29. juli 2002 #56 Del Skrevet 29. juli 2002 Det første innlegget jeg skrev på KG, var et svar på et annet innlegg om nynorsk. Den mest nynorske dama jeg kom på der og da, var kona til Hårek - nemlig Gyda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 29. juli 2002 #57 Del Skrevet 29. juli 2002 Mitt nick er også et resultat av rask scanning av hjernen. Ville ha et kort nick som jeg kunne huske, og fordi jeg er opptatt av vær og vind ser jeg stadig opp på himmelen. Om natta er himmelen full av stjerner, og Astra betyr jo stjerne - bingo Dessuten er det et en Opel-modell jeg har hatt gleden av å kjøre :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. juli 2002 #58 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg kaller meg Lasse fordi jeg har problemer med å kunne relatere til noe jeg ikke heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madss Skrevet 29. juli 2002 #59 Del Skrevet 29. juli 2002 mad@ss ville vel blitt sensurert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. juli 2002 #60 Del Skrevet 30. juli 2002 Har ofte fått brukernavn "aline" i data/jobbsammenhenger på grunn av navnet mitt, derfor ligger aline veldig lett tilgjengelig i hjernen min! :D ble kalt både det og online tidligere, men aline er mest meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå