Gjest care Skrevet 25. juli 2002 #21 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg har to nick her inne. Mitt gode jeg er care. Jeg vil ikke si hvorfor. Mitt onde jeg har et annet Nick, men det vil jeg ikke si. Hun er litt ufordragelig. Kall det gjerne dissosiativ personlighetsforrstyrrelse, du. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 25. juli 2002 #22 Del Skrevet 25. juli 2002 Dahlia er det latinske navnet for blomsten georgine Har ikke grønne fingre.. men synes Dahlia lød bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 25. juli 2002 #23 Del Skrevet 25. juli 2002 Akk, jeg har hatt så mange forskjellige nicks på forskjellige steder. En "opprydning" for en stund siden resulterte i nicket Nova (som betyr ny, altså en slags ny start for meg), men jeg klarte ikke holde meg til det. Derfor måtte jeg friske meg opp en gang til, og det ble SuperNova, enda fräshere :D Nå heter jeg det over alt! Og har samme passord over alt. Lettest sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 25. juli 2002 #24 Del Skrevet 25. juli 2002 klara som i Klara Klok.... ...fordi jeg omtrent alltid har vært venners hobbypsykolog/sosionom og gråteskulder. Denne hobbypsykologvirksomheten omtaler jeg selv som "klara klok på hjemmebane", fordi jeg kommer alltid med (snus)fornuftige råd (litt kjedelig altså ), men kan være litt klok av og til, og mener det jo alltid veldig godt. Og nesten alltid handler det om slikt som skjer på hjemmebane, hjertesmerte og forhold og relasjoner vet dere... Det er igrunn et forsøk på å være litt selvironisk i forhold til min egen lyst til å grafse i andre menneskers sjels- og kjærlighetsliv.... Men altså, jeg grafser ikke med mindre jeg blir spurt om det! Og klara litt fordi det er et sånn ufattelig gammelmodig navn som ingen i dag synes er fint, og det er så rart, hvordan noen navn plutselig fremstår som stygge fordi de ikke passer inn i tiden. Kanskje Klara er et diggbart navn om 40 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 25. juli 2002 #25 Del Skrevet 25. juli 2002 Kaller meg Rioja, fordi jeg er så glad i rødvin, og fordi det var Rioja jeg satt og drakk da jeg registrerte meg!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #26 Del Skrevet 25. juli 2002 Har mitt nick pga. at jeg elsker cognac........... Med et glass cognac og en god kopp kaffe..... nammy! Da koser jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 25. juli 2002 #27 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg heter MissS fordi jeg er fremdeles frøken, men skal gifte meg med en på S. Slik at når jeg gifter meg blir nicket mitt MrsS... Rimelig teit, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 25. juli 2002 #28 Del Skrevet 25. juli 2002 Frøken Dings ble jeg kalt av pappa da jeg var liten, fordi jeg fikk med meg alt og hadde en mening om alt. Små gryter store ører... :D Det var enten det eller fru Blom, men det var i bruk allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #29 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg heter ikke @lfa på grunn av tidligere rusproblemer, heller ikke fordi Alfa Romeo er min favorittbil.... Masse rare spørsmål man får på grunn av et lite nick... Har ingen god forklaring på nicket mitt, det bare ble slik, og jeg trives med det... Kommer ikke til å bytte, for jeg trives med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 25. juli 2002 #30 Del Skrevet 25. juli 2002 Majken er et nydelig navn synes jeg, har alltid elsket det navnet. Får jeg en datter skal hun hete akkurat det. I real life heter jeg Kristin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 25. juli 2002 #31 Del Skrevet 25. juli 2002 Fordi jeg spiser tyggis hele tiden - gjerne to-fire pakker om dagen, og den jeg da liker aller best, er "Ice White". Dessuten er jeg jo relativt hvit og iskald da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 25. juli 2002 #32 Del Skrevet 25. juli 2002 Nicket mitt var vel det første jeg kunne komme på akkurat da.. Elsker å ha rødt hår-gjerne hennafarge, selv om jeg for øyeblikket er blond... Blond om sommeren, rødt om vinteren/høsten! Har også sansen for henna-tatoveringer, liker å tegne lignende motiver selv. Så derfor ble det det. Også for at jeg er jente da, henne, henna, Selv om det ikke var så mye mening med den da... (rima gjorde det og...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 25. juli 2002 #33 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg har jo et utrolig idiotisk nick men velger å holde meg til dette da jeg er for lat til å bytte nick og dessuten ikke bryr meg nevneverdig om at det høres veldig fjortis ut.. Miss Gemini, ja.. Ugift, født i tvillingenes tegn og har en tvilling.. Ikke mere mystisk enn det.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. juli 2002 #34 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg har egentlig bestandig vær litt "pusletete" av meg, litt sånn skjør porselensdokke liksom - tynn som en strek og får blåmerker bare folk tar på meg. Eksen min kalte meg en gang for "lille pusle", jeg burde vel spydd, men synes det var litt søtt og at det passer på meg. Derfor nicket pusla (men andre steder på nettet kaller jeg meg redhead). Jeg håper jo at jeg en dag skal bli stor og sterk og tøff - da bytter jeg nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 25. juli 2002 #35 Del Skrevet 25. juli 2002 ahhh Jeg hette egentlig noe annet, men da det nye forumet kom, var det en annen som kom meg i forveien og snappet navnet fra meg. Siden min interesse for Ringenes Herre, ville jeg hente mitt navn fra en av figurene. Ville ikke ha de mest kjente, siden det har blitt en flom av hyppe tenåringer som er hypp på Ringenes Herre. Så da ble det Melian. Ganske greit siden mannen min Thingol ofte er innom også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 25. juli 2002 #36 Del Skrevet 25. juli 2002 Crazee, fordi eg er... Nåja... Kalla heimesidene mine for "Crazee Aftermoon" av ein eller annan grunn, og så falt det seg slik ein gong at Crazee var greitt å bruke som nick. Og det har hengt ved :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 25. juli 2002 #37 Del Skrevet 25. juli 2002 Klips, er jeg helt uttafor jeg da kanskje? :oops: Jeg kom bare på nicket i farta da jeg skulle registrere meg på KG, for jeg kom på at hun sang "loook at mee, I'm saaandra deee".....? Lenge siden jeg så filmen.. Takker for evt rettelse hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thingol Skrevet 26. juli 2002 #38 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg har da mitt selvfølgelig for å passe best til min vakre frue! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 26. juli 2002 #39 Del Skrevet 26. juli 2002 Har elendig fantasi jeg.. Sleit med å finne på noe, så det ble så banalt som jente på spansk... Er glad i spansk da, var vel derfor det ble noe på det språket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2002 #40 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg tør ikke en gang tenke på hvorfor jeg har nicket mitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå