Gå til innhold

Er det rett av meg å kjøre hjem denne vennen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venn av meg skal komme på hjem på besøk til meg. Burde jeg kjøre han hjem igjen med biken min etterpå eller er ikke det vanlig? Det tar 25-30min pr vei. Men det går jo offentlig transport han selvfølgelig kan ta.☺

Jeg er fra 20-23, han er fra 24-26år..

Anonymkode: 6d536...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venn av meg skal komme på hjem på besøk til meg. Burde jeg kjøre han hjem igjen med biken min etterpå eller er ikke det vanlig? Det tar 25-30min pr vei. Men det går jo offentlig transport han selvfølgelig kan ta.☺

Hahaha :fnise:. Hvorfor har du skrevet alderen deres med slingringsmonn? Det er det dummeste jeg har sett!

Forøvrig er det vel litt kaldt med "bike" nå.  

Anonymkode: aa684...5a8

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å kjøre venner hjem, om man har tid og anledning til det:)

Anonymkode: bcdca...0f2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler:

Anonymkode: c64c9...a28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha.... hva driver du med for noe? Det som ikke er vanlig er å ha ca alder i en post om å kjøre noen hjem :P Og nei, ikke kjør noen på motorsykkelen i dag, spådd griseglatte veier flere steder.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venn av meg skal komme på hjem på besøk til meg. Burde jeg kjøre han hjem igjen med biken min etterpå eller er ikke det vanlig?

nei, ikke kjør med bike på kvelder, morgener..fare for glatte veier.

Istedenfor han skal tilbake hjem, kan du tilby å overnatte hos deg. Eller du kan la ham ta offentlig transport om du ikke har bil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han klarer å komme seg hjem til deg, så klarer han vel å komme seg hjem igjen også?:klo:

hilsen jente fra 21-24 år.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står denne i kropp og helse? Nei, han kan da selvfølgelig ta offentlig transport hjem igjen. Jeg beror meg aldri på å bli kjørt hjem når jeg er på besøk, ei heller så kjører jeg ikke folk hjem når de er på besøk til meg bortsett fra i spesille tilfeller.

Med hilsen fra

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jon Are skrev:

Hvorfor står denne i kropp og helse? Nei, han kan da selvfølgelig ta offentlig transport hjem igjen. Jeg beror meg aldri på å bli kjørt hjem når jeg er på besøk, ei heller så kjører jeg ikke folk hjem når de er på besøk til meg bortsett fra i spesille tilfeller.

Med hilsen fra

Jon Are

Kropp: fordi det sier noe om aktiviteten ts planlegger og, Helse: fordi gjesten risikerer livet sitt når ts skal kjøre han hjem på biken sin på glatta :fnise:  

Anonymkode: aa684...5a8

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fluffe skrev:

Hahahaha.... hva driver du med for noe? Det som ikke er vanlig er å ha ca alder i en post om å kjøre noen hjem :P Og nei, ikke kjør noen på motorsykkelen i dag, spådd griseglatte veier flere steder.

Biken. Ikke motorsykkelen:fnise:

Anonymkode: 720c6...c84

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lett er det med offentlig transport da? Jeg bor litt utenfor Oslo. Får jeg besøk, så tar de toget til byen jeg bor i, så henter jeg de på togstasjonen. Ca 10 min, med bil. Dette så de skal slippe å styre med buss siste veien.

Anonymkode: 1b8b3...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjørt mitt besøk hjem mange ganger. Enten fordi vi ikke har vært klare for å "avslutte" besøket før siste bussen går, eller fordi det har vært drittvær og dermed kjedelig for besøket å traske til og fra bussen. En venninne bor også sånn til at hun bruker over to timer med buss hjem fra meg, mens det tar ca 20min i bil. Du må nesten bare se hva du gidder TS.

Hilsen jente 25-30år

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sirah skrev:

Jeg har kjørt mitt besøk hjem mange ganger. Enten fordi vi ikke har vært klare for å "avslutte" besøket før siste bussen går, eller fordi det har vært drittvær og dermed kjedelig for besøket å traske til og fra bussen. En venninne bor også sånn til at hun bruker over to timer med buss hjem fra meg, mens det tar ca 20min i bil. Du må nesten bare se hva du gidder TS.

Hilsen jente 25-30år

Ok takk☺ 

Jeg skrev feil jeg mente ikke på motorsykkel men bil. Grunnen til at jeg la den inn i denne kategorien er fordi jeg var usikker på hva som liksom var normalt å gjøre og tenkte at det ville være mer forståelse her for at man ikke visste sånt noe "av seg selv". Personlig syns jeg ikke at en kjøretur på 1 time bør være noe som er vanlig å kjøre når offentlig transport er tilgjengelig. Men jeg er interessert i å høre hva andre tenker og gjør☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk☺ 

Jeg skrev feil jeg mente ikke på motorsykkel men bil. Grunnen til at jeg la den inn i denne kategorien er fordi jeg var usikker på hva som liksom var normalt å gjøre og tenkte at det ville være mer forståelse her for at man ikke visste sånt noe "av seg selv". Personlig syns jeg ikke at en kjøretur på 1 time bør være noe som er vanlig å kjøre når offentlig transport er tilgjengelig. Men jeg er interessert i å høre hva andre tenker og gjør☺

Tror mange lurer på hvorfor du skrev at alderen deres er 20-23 og 24-26. :)

Anonymkode: c64c9...a28

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk☺ 

Jeg tenker at personen fint kan ta kollektivt hjem, men om det er skikkelig guffent vær, kollektivt tar overdrevent lang tid i forhold til kjøring og/eller det er veldig sent så siste buss har gått så kan man kjøre. :)

Når jeg har vært hos han jeg holder på med har han pleid å kjøre meg når det har blitt sent, eller egentlig uansett. Da har klokken vært rundt 12-3 på natten, bussen tar bare 20 min og med bil tar det 10 min per vei. Forventet ikke at han skulle kjøre meg, men veldig hyggelig likevel da. :) Satte veldig pris på det. Men igjen, om det hadde tatt såpass lang vei som det tar for deg å kjøre så ville jeg nok takket nei, de fleste ganger hvert fall.

Anonymkode: 2f4a5...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra 29-33 og mener du burde bruke en bil om du skal kjøre han hjem på denne tiden av året. Er ikke sikkert han er kledd for biken.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...