Gå til innhold

Norske jenter kjedelig i sengen !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er norske jenter så kjedelige i sengen? Hvorfor er de så passive og ikke gjør noe, annet enn elendig blowjob?

Hvorfor er utenlandske jenter mye mer kreative?

Anonymkode: f0e5e...205

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi er kjedelige bare, mye mer behagelig å bsre ligge på ryggen som en potetsekk mens vi bare tar imot. Slikking, fingring og knulling:) Deilig å bare være mottaker:fnise:

Anonymkode: 67459...275

• Liker 11
Skrevet

Vi er brukendes til andre ting enn sex. Derfor.

Anonymkode: af971...5b3

• Liker 12
Skrevet

Tror samboeren min er uenig med deg der. Utenlandske jenter var visst ikke noe tess. Jeg er i følge han den beste han har hatt, særlig fordi jeg liker å utforske og elsker sex. Legger ned tid i å prøve å like det han tenner mest på, som analsex. De første gangene vi forsøkte var det utrolig vondt, så jeg leste meg opp og nå kommer jeg når han tar meg bak. Jeg har også forsøkt ting jeg trodde jeg ikke skulle ønske fordi han vil jeg skal gjøre det, prøver alt minimum en gang da jeg ikke kan vite om jeg ikke liker noe jeg ikke har prøvd. 

Jeg er også den eneste norske jenta jeg har hatt da han er svensk, men det var vel ikke helt svenske jenter du siktet til. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje norske gutter er litt lite inspirerende...? ;) 

Skrevet

tja; min søreuropeiske mann falt for meg fordi jeg var så mye bedre i senga enn jentene han var vant til.

Anonymkode: d14e0...2ab

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er norske jenter så kjedelige i sengen? Hvorfor er de så passive og ikke gjør noe, annet enn elendig blowjob?

Har du prøvd de fleste siden du vet dette? I så fall, skriv en bok/lag en film om det og vipps - du er rik!

• Liker 8
Skrevet

Hvor er statistikken din? Hvor mange norske jenter har vært til sengs med for å kunne konkludere med det?

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Inwe skrev:

Tror samboeren min er uenig med deg der. Utenlandske jenter var visst ikke noe tess. Jeg er i følge han den beste han har hatt, særlig fordi jeg liker å utforske og elsker sex. Legger ned tid i å prøve å like det han tenner mest på, som analsex. De første gangene vi forsøkte var det utrolig vondt, så jeg leste meg opp og nå kommer jeg når han tar meg bak. Jeg har også forsøkt ting jeg trodde jeg ikke skulle ønske fordi han vil jeg skal gjøre det, prøver alt minimum en gang da jeg ikke kan vite om jeg ikke liker noe jeg ikke har prøvd. 

Jeg er også den eneste norske jenta jeg har hatt da han er svensk, men det var vel ikke helt svenske jenter du siktet til. 

Det finnes unntak, men de fleste norske jenter er A4. Var sammen med en latinsk dame, en persisk dame, og en øst europeisk dame, og alle dem skilte seg ut fra norske jenter. De bare ligger på senga som madrass og vil bare ta imot.

Etter sex økt med norske jenter så har jeg vondt i hele kroppen, spesielt ryggen og rumpemuskler. Er det vanlig?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes unntak, men de fleste norske jenter er A4. Var sammen med en latinsk dame, en persisk dame, og en øst europeisk dame, og alle dem skilte seg ut fra norske jenter. De bare ligger på senga som madrass og vil bare ta imot.

Etter sex økt med norske jenter så har jeg vondt i hele kroppen, spesielt ryggen og rumpemuskler. Er det vanlig?

Aner ikke, har aldri hatt sex med en norsk jente (eller andre jenter for den slags skyld). Vet at typen innimellom kan få krampe i magen når vi er i misjonær, men da skifter vi bare stilling så tar jeg over. 

Kommunikasjon er viktig. Veldig mange menn bare legger dama i misjonær og peiser på. Selvom jeg ikke ligger stille er det begrenset hva jeg får gjort i den stillingen.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Inwe skrev:

Aner ikke, har aldri hatt sex med en norsk jente (eller andre jenter for den slags skyld). Vet at typen innimellom kan få krampe i magen når vi er i misjonær, men da skifter vi bare stilling så tar jeg over. 

Kommunikasjon er viktig. Veldig mange menn bare legger dama i misjonær og peiser på. Selvom jeg ikke ligger stille er det begrenset hva jeg får gjort i den stillingen.

Jeg tar det veldig rolig i misjonær stilling. Prøver å skape kontakt med partneren, ved å kysse og smile, mens jeg sakte kjører dypt inn og ut. De fleste damer holder rundt rumpeballene mens jeg kjører inn i dem. Norske jenter blir helt rød i ansiktet, og trekker sine øyepupiller opp mot hodet, det har jeg aldri skjønt hvorfor.

Skrevet
7 minutter siden, *Pixie* skrev:

Hvor er statistikken din? Hvor mange norske jenter har vært til sengs med for å kunne konkludere med det?

100/100

Skrevet
11 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Har du prøvd de fleste siden du vet dette? I så fall, skriv en bok/lag en film om det og vipps - du er rik!

Ikke fleste, men en god del. Samme ulla...

Gjest Epiphany
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste norske jenter du har hatt sex med*. Du har neppe ligget med nok til å komme med slike påstander. Jeg selv har hatt sex med flere, både jenter og gutter, utlendinger og nordmenn. Synes ikke de norske jentene var dårlige eller kjedelige. Personlig merker jeg at jeg ikke gidder å prøve særlig når partneren min er dull... kanskje det er du som er problemet? 

Skrevet

Er du norsk, ts?

Anonymkode: b9ba3...396

Skrevet
35 minutter siden, Inwe skrev:

Du verden........:P

Anonymkode: e9c30...9ea

Skrevet

Men har du mest ONS? For ser for meg at norske drita fulle jenter, kanskje ikke er de mest aktive i senga. Jeg er norsk kvinne, har ikke ons. Og er jeg i forhold, så starter man jo mer forsiktig, suger litt, og varierer på noen få stillinger, og så blir man tryggere, og gjør mer. Jeg er og med på å prøve det meste. Men sånn som analsex, er ikke noe man gjør første gang, for meg krever det trygghet. Og jeg er aktiv i senga. Men vil gjerne ha tips til hvordan bli mere aktiv i senga. Hva er det fantastiske disse utenlandske damene gjør?

Anonymkode: 3a815...707

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er brukendes til andre ting enn sex. Derfor.

Anonymkode: af971...5b3

WOW, hva da?

Seriøst. For dette virker å være  noe svært mange kvinner liker å poengtere, og jeg har til gode å møte noen som dekker stort mer.

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 17? :P

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Druid skrev:

WOW, hva da?

Seriøst. For dette virker å være  noe svært mange kvinner liker å poengtere, og jeg har til gode å møte noen som dekker stort mer.

:hakeslepp:

Anonymkode: b9ba3...396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...