SweetM Skrevet 29. november 2016 #41 Skrevet 29. november 2016 Fordi jeg trenger en telefon som jeg kan bruke til å ringe med og til å sende og motta meldinger. Betaler ikke tusenvis av kroner for en haug med funksjoner som aldri blir brukt. 1
Kara W Skrevet 29. november 2016 #42 Skrevet 29. november 2016 Jeg tror jeg bare skriver under på alle tidligere innlegg. På min forrige jobb kunne man velge fritt hvilken telefon man ønsket. På ene siden av gangen satt selgere og markedsføring, alle med iPhone. På andre siden av gangen satt IT og økonomi, alle med Samsung. Var litt artig med et så tydelig skille, og det var like før vi sluttet å spørre nyansatte hvilken telefon de ønsket, men bare bestilte utifra hvor de satt
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #43 Skrevet 29. november 2016 På 24.11.2016 den 19.01, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er glad i å customize og tilpasse telefonen, både utseendemessig og innholdet, ganske mye selv. Det får du ikke gjort med Apple-produkter. Også synes jeg den jeg har (Samsung) er penere. Anonymkode: d340a...71c Customize? På norsk heter det tilpasse Anonymkode: 8ce5c...3cd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #44 Skrevet 29. november 2016 Synes Iphone er fjortistelefon Anonymkode: 8ce5c...3cd
nordlending Skrevet 29. november 2016 #45 Skrevet 29. november 2016 Fordi Sony har telefoner som takler litt vann. Fint for fjellmennesker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå