Purple Basil Skrevet 24. november 2016 #21 Skrevet 24. november 2016 Hva skal jeg med iPhone? Har en gammel Nokia, og den funker helt fint. Hadde iPhone for noen år siden, den ble hele tiden knust, ser derfor ikke poenget med å skaffe en ny.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #22 Skrevet 25. november 2016 Jeg bruker min telefon mye i utlandet så derfor var det viktig å kunne ha to simkort samtidig for at ikke data skal bli for dyrt. Det er ikke mulig med Iphone. Jeg ville også ha mye plass, så jeg kjøpte et ganske billig ekstra SD-kort med masse plass. Heller ikke mulig med Iphone. Noen ganger er det praktisk å kunne bruke kartnavigering uten å bruke data, og da er MapFactor Navigator glimrende for hele verden. Det finnes ikke noe tilsvarende gratisprogram for Iphone. Med Android fant jeg en telefon som gjør alt jeg trenger og har skjerm med full HD-oppløsning for under 2000 kr. Anonymkode: f2b02...ebc 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 På 24. november 2016 den 19.02, AnonymBruker skrev: Jeg har iPhone, men kan tenke meg en av grunnene er at batteriet er søppel. Det er også flere begrensninger enn androind etter min mening. Også er flere av de mer solide. Også er mange android telefonere penere og billigere tilbehør. Anonymkode: 5e261...bd1 Batteriet mitt fungerer helt utmerket, etter 4 år. Problemet med android er at det er mer utsatt for bluesnarfing og hacking. På 24. november 2016 den 23.19, AnonymBruker skrev: Fordi når man har iPhone og bor i Norge (og beveger seg utendørs) må man ha tvillingsim og en Android i tillegg som fungerer under 5+ grader. Etter at jobben byttet til iPhone vurderer jeg å bytte jobb. Snakker om møkkaprodukt.. Burde ikke omtale noe som bare fungerer med klimaanlegg som mobil. Anonymkode: d18a3...75e Jaha? Min funker helt fint i 10- grader. Aldri hatt et problem overhodet med iphonen. Har mistet den i bakken og, men har jo selvsagt skjermbeskyttelse så har aldri fått riper. På 24. november 2016 den 23.47, Purple Basil skrev: Hva skal jeg med iPhone? Har en gammel Nokia, og den funker helt fint. Hadde iPhone for noen år siden, den ble hele tiden knust, ser derfor ikke poenget med å skaffe en ny. Vel, som overfor. Har hatt min iphone i 4 år. Har mistet den ned på grus og asfalt, men fordi den har hatt skjermbeskyttelse så har skjermen aldri blitt knust eller fått riper i seg. Det er jo kun din egen feil at skjermen har knust. Hadde du brukt skjermbeskyttelse så hadde du unngått det. Kan vitterlig ikke klage på produktet. Blir som å klage på at bilen din skled på isen fordi du hadde glemt å skifte til vinterdekk. Anonymkode: efc32...c00
Fluttergork Skrevet 26. november 2016 #24 Skrevet 26. november 2016 Jeg har ikke iPhone fordi jeg ikke vil ha det. Trenger jeg en bedre grunn? 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #25 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan vitterlig ikke klage på produktet. Blir som å klage på at bilen din skled på isen fordi du hadde glemt å skifte til vinterdekk. Det er mer som å klage fordi man har kjørt piggfritt og så bli fortalt at man må kjøre med kjetting hele vinteren med det merket for de er så dårlige på vinterføre. Jeg har sett mange flere Iphoner med ødelagt skjerm enn Android-telefoner av ok kvalitet, og jeg går ikke i spesielt Iphone-vennlige miljøer. Anonymkode: f2b02...ebc 2
skrue Skrevet 26. november 2016 #26 Skrevet 26. november 2016 På 11/24/2016 den 19.00, AnonymBruker skrev: Og mye mindre pene Anonymkode: d6b39...c59 Spiller ingen rolle. Tro det eller ei.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #27 Skrevet 27. november 2016 Jeg har vært iphone-bruker i 5 år og apple-bruker i mange år før det og jeg er drittlei. Var veldig fornøyd med de første telefonene og syntes at de kvalitetsmessig lå over sammenlignbare telefoner på markedet. Prisen var heller ikke så ille. Har en iPhone 6 nå, men tipper at min neste telefon blir en samsung. Synes at prisene har blitt helt horrible og synes heller ikke at kvaliteten er noe særlig overlegen. Den telefonen som jeg har nå har fortsatt de samme "barnesykdommene" som de første telefonene jeg hadde: dårlig batterilevetid, knapper som svikter raskt og i tillegg er det veldig lite "nytt" med telefonene. Både hardware og software følger de samme prinsippene som de eldre telefonene og som flere nevner så kan man ikke customize telefonen i like stor grad som det man kan med andre. Hadde iPhone tilbudt et større utvalg med "billig-smartphones" så skulle jeg vurdert en ny ettersom jeg synes android er vanskelig å venne seg til og litt rotete + at jeg har kjøpt en del apps og andre ting i app store, men bortsett fra det er det lite som frister med ny iphone. Anonymkode: 74f27...be4 2
Thyra Skrevet 27. november 2016 #28 Skrevet 27. november 2016 På 24.11.2016 den 19.00, AnonymBruker skrev: De android telefonene er jo nesten like dyre? Og mye mindre pene Anonymkode: d6b39...c59 Min mobil betalte jeg 500 for på tilbud (1000 full pris). Ja, det er en smarttelefon. Den har VELDIG dårlig lagringsplass, men fungerer ellers utmerket. Ikke søren om jeg bruker 6000-7000 eller mer på en iphone bare fordi det liksom er vedtatt at det er "kulest". 3
Gjest Timaras Skrevet 27. november 2016 #29 Skrevet 27. november 2016 (endret) For jeg liker best samsung sine mobiler. Har en Galaxy S7. Har et supert kamera funksjon. Best i test. Så slipper å ha med et lommekamera. Fikk 2 i 1 funksjon kan man si. Som jeg er superfornøyd med. Kommer aldri til og skifte merke. Endret 30. november 2016 av Timaras
tirben Skrevet 27. november 2016 #30 Skrevet 27. november 2016 Har Samsung galaxy 7 fordi det er den beste telefonen med det beste kameraet! Synes også den er veldig fin. Når jeg tar bilder med den, mens vennen min tar bilde av det samme motivet med sin iPhone, så blir mine bilder alltid mye bedre. IPhone slår ikke samsung 7 i kvalitet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #31 Skrevet 27. november 2016 Fordi jeg ikke synes det er verdt pengene. Jeg har en Samsung A3, kostet 1kr med binding i ett år (husker ikke totalprisen), og jeg er godt fornøyd med den. Eneste jeg synes den er litt for stor, min forrige var en S3 mini. Jrg er rett og slett ikke interessert i å betale mer enn nødvendig for bruksgjenstander. Klær kjøpes på salg, møbler kjøpes på ikea/jysk (eller arves) og jeg kjøper alltid billigste modell som møter behovet. Jeg vil nemlig heller ha mer penger til å finne på moro med barnet enn å ha flotte gjenstander. Anonymkode: 608dd...32e 1
Gjest KlippKlapp Skrevet 27. november 2016 #32 Skrevet 27. november 2016 (endret) Fordi iPhone og iPad er det mest ubrukelige jeg noen gang har tatt i. Endret 27. november 2016 av KlippKlapp
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2016 #33 Skrevet 27. november 2016 På 24.11.2016 den 19.00, AnonymBruker skrev: De android telefonene er jo nesten like dyre? Og mye mindre pene Anonymkode: d6b39...c59 Jeg prøvde ut iOS for noen år tilbake og likte det ikke, kanskje har operativsystemet modnet pr i dag og det er verdt et forsøk igjen.
Gjest The damned Skrevet 27. november 2016 #34 Skrevet 27. november 2016 Fordi jeg er fornøyd med min Android-telefon, og har alltid vært det. Nå har jeg en HTC M9, og før det hadde jeg en Samsung. Jeg synes de er veldig fine og synes ikke at det er noe spesielt med IPhone egentlig. Så jeg ser ikke hvorfor jeg skal ha IPhone når jeg er fornøyd med det jeg har.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #35 Skrevet 29. november 2016 Fordi jeg liker å kunne bruke standard kabler og plugger, og ikke måtte kjøpe apple sine spesial-alt-mulig i stedet for å bruke det jeg allerede har liggende i skuffen, som også passer til lesebrettet, pc'en, etc etc. Fordi jeg vil ha mulighet til å sette inn ekstra minnekort, i stedet for å betale i dyre dommer for å få ekstra-mye-minne-versjonen av iphone. Fordi jeg liker å kunne tukle og tilpasse som jeg vil, noe man ikke kan gjøre i særlig stor grad med apple. Og ikke minst fordi apple-produkter stort sett er overpriset noe så helt inn i staur og vegg, og jeg får en samsung-telefon som er langt bedre til en mye lavere pris (man trenger ikke kjøpe edge-varianten, f.eks... ) Anonymkode: 97eed...67e 2
Blod Skrevet 29. november 2016 #36 Skrevet 29. november 2016 Jeg byttet til Samsung da min iPhone 6 ble ødelagt. ville ikke ha iPhone 7, og ville prøve noe nytt. har hørt mye positivt om samsung. det er mer man kan gjøre med den, bra kamera og sinnsykt bra lyd når man ringer. husker jeg irriterte meg grønn over hvor dårlig kvaliteten var på iPhone. like fin som iPhone er den jo ikke, men innholdet betyr mer synes jeg
Honey Dew Skrevet 29. november 2016 #37 Skrevet 29. november 2016 Jeg liker best Samsung. Har alltid brukt det. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. november 2016 #38 Skrevet 29. november 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anglofil Skrevet 29. november 2016 #39 Skrevet 29. november 2016 Fordi jeg synes Samsung-telefonene er finere og hendigere. Jeg er generelt ingen fan av Apple-produkter. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #40 Skrevet 29. november 2016 Fordi andre telefoner er bedre. Anonymkode: 4c35d...443 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå