Gå til innhold

Dere som ikke har iPhone. Hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De android telefonene er jo nesten like dyre? Og mye mindre pene

Anonymkode: d6b39...c59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg er glad i å customize og tilpasse telefonen, både utseendemessig og innholdet, ganske mye selv. Det får du ikke gjort med Apple-produkter. Også synes jeg den jeg har (Samsung) er penere.

Anonymkode: d340a...71c

• Liker 11
Skrevet

Jeg har iPhone, men kan tenke meg en av grunnene er at batteriet er søppel. Det er også flere begrensninger enn androind etter min mening. Også er flere av de mer solide. Også er mange android telefonere penere og billigere tilbehør.

Anonymkode: 5e261...bd1

• Liker 3
Skrevet

Android tlf f.eks J seien til Samsung er langt billigere enn iPhone 

Jeg vil ikke ha i produkter til meg selv, den tlf jeg har har 2 sim slotter slik at jeg lettere kan bruke den i utlandet (utenfor EU)

• Liker 2
Skrevet

Fordi vi har no' annet?  :jepp:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er glad i å customize og tilpasse telefonen, både utseendemessig og innholdet, ganske mye selv. Det får du ikke gjort med Apple-produkter. Også synes jeg den jeg har (Samsung) er penere.

Anonymkode: d340a...71c

Dette!

Men for å svare direkte til hovedinnlegget: De dyreste samsungene er fortsatt rundt en tusenlapp billigere, og hva som er pent er subjektivt. Jeg ser ingen fordeler med å kjøpe en iPhone.

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal en telefon være pen eller praktisk? 

Man betaler ikke 10k for å dra rundt på noe som bare skal være pent. 

Iphone mangler dessverre mye på å matche de beste android telefonene.

Og ville aldri byttet min Samsung 7 edge i en iPhone 7, selv om jeg var helfrelst på iPhone tidligere.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hatt iphone før, men da den forrige gikk i stykker kjøpte jeg en Sony smarttelefon til rundt 3000 kr. Vil si det er ganske mye billigere, en iphone koster minst dobbelt så mye.

Grunnen er at jeg ikke er så interessert i duppeditter, så lenge telefonen fungerer ålreit til anrop, meldinger, lese mail og google, så er det nok for meg. Og så gjør det ikke så mye om den blir ødelagt. 

I tillegg så ønsker jeg ikke å være en slavisk Apple-konsument heller. Ikke at jeg kategorisk unngår alt fra Apple, men jeg kjøper ikke Apple-produkter bare fordi de liksom er kulest. At "alle" bruker iphone handler mest om markedsføring og saueflokkmentalitet, folk flest hadde klart seg like greit med en annen smarttelefon.

Anonymkode: 4e8d0...99d

• Liker 11
Skrevet

Jeg foretrekker Android og er fortsatt nyforelsket i min Samsung 7. 🤗

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke ha en telefon hvor produsenten tar valg for deg og låser deg til disse valgene. Vil fortsatt velge Samsung selv om den skulle bli dyrere enn iPhone.

Anonymkode: b77aa...379

• Liker 7
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du iPhone til 1.500-2.000 kroner?

Rett og slett, så har jeg ikke iPhone fordi at det er så sykt dyrt.

Skrevet

Fordi Apple er et møkke selskap, og de lukkede Apple systemene suger. Kommer aldri til å kjøpe et Apple produkt. Har Samsung telefon, og veldig fornøyd med den.

Skrevet
4 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg foretrekker Android og er fortsatt nyforelsket i min Samsung 7. 🤗

Fant et fint cover du kan kjøpe om forholdet blir mer seriøst og det ender opp med giftemål :P 

Image result for tuxedo case for samsung 7

• Liker 8
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi Samsung er enklere å finne ut av. Er heller ikke opptatt av design og å følge en trend, mobiltrend. 

Anonymkode: d2239...eab

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant et fint cover du kan kjøpe om forholdet blir mer seriøst og det ender opp med giftemål :P 

Image result for tuxedo case for samsung 7

Tusen takk, kjærlighet ved første blikk.  😍😆

Skrevet

Jeg har en gammel Sony Ericsson.

Jeg har ikke råd til å kjøpe noe nytt...

Verken android, iphone eller whatever...  

Anonymkode: b4b85...eb2

Gjest KodakPorta
Skrevet

Har ikke iPhone (lenger) eller noen annen smartphone fordi jeg synes jeg brukte for mye tid på den og har ikke behov for at apple skal få vite så mye om meg. Smartphoner er potensielle overvåkningsapparater. En telefon man kan ringe med og sende sms holder lenge for min del.

Skrevet

Fordi når man har iPhone og bor i Norge (og beveger seg utendørs) må man ha tvillingsim og en Android i tillegg som fungerer under 5+ grader. Etter at jobben byttet til iPhone vurderer jeg å bytte jobb. Snakker om møkkaprodukt.. Burde ikke omtale noe som bare fungerer med klimaanlegg som mobil.

Anonymkode: d18a3...75e

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke iPhone er så pen da. Det er mange Android-telefoner som er mye penere.

Jeg hadde en iPhone for noen år tilbake, og da jeg byttet til Android oppstod det et problem som gjør at jeg aldri kommer til å ha iPhone igjen, bare fordi det var så jævlig irriterende.

Når jeg byttet til Android kunne jeg ikke lenger motta meldinger fra andre iPhoner, fordi nummeret mitt fortsatt var knyttet til iMessage og alle meldinger fra iPhone ble sendt via det. Jeg søkte masse på det for å finne en løsning, men det var ingenting jeg kunne gjøre for å deaktivere det selv. Nei, jeg måtte vente på at Apple deaktiverte iMessage for meg, og det kunne ta opp til en måned. Det er jo helt latterlig at jeg ikke skulle kunne motta meldinger fra halvparten av vennene mine på en måned, bare fordi jeg har byttet telefon! Mulig de har endret på det nå, men da jeg opplevde dette fant jeg ingen løsninger, bare mange andre som hadde samme problem. Altså, hvor vanskelig kan det være å la folk logge inn på Apple-kontoen sin og deaktivere iMessage, eller frakoble telefonnummer fra kontoen?

Anonymkode: f37cc...a9e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...