Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #61 Skrevet 27. november 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har egentlig aldri tenkt på at den prosessen er slitsom for menn også, men det kan den visst være, ja. For damer er det litt andre utfordringer. Vi skal ikke ta initiativ eller direkte sjekke opp noen, men vi må signalisere at vi er tilgjengelig uten å virke billig eller for interessert. Flørte, være sensuell, holde igjen så han opplever det som en stor seier når han får napp. Vi må ikke virke svake, men heller ikke for sterke. Vi bør ikke virke dumme, og vi bør i hvert fall ikke virke for smarte. Vi må justere oss etter mannen sånn at han føler seg mest frampå, sterkest og smartest. I senga skal fokus først og fremst være på hans ønsker og nytelse, og vi må bruke mye tid og penger på å holde utseendet tipptopp så han ikke mister interessen. Mye jobb for oss også som du ser, er det rart man gir opp? Anonymkode: 21148...9f8 Vet ikke hvor gammel du er, og hvilke erfaringer du har, men de gangene jeg har vært i faste seriøse forhold er det jeg som har sjekket opp, ikke motsatt. De færreste mennene som forsøker å sjekke meg opp lykkes. Innlegget ditt gir en litt bitter bismak, eller er den egentlig en oppsummering av hva vi kvinner til stadighet leser her på KG? I så fall, en innertier
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #62 Skrevet 27. november 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har egentlig aldri tenkt på at den prosessen er slitsom for menn også, men det kan den visst være, ja. For damer er det litt andre utfordringer. Vi skal ikke ta initiativ eller direkte sjekke opp noen, men vi må signalisere at vi er tilgjengelig uten å virke billig eller for interessert. Flørte, være sensuell, holde igjen så han opplever det som en stor seier når han får napp. Vi må ikke virke svake, men heller ikke for sterke. Vi bør ikke virke dumme, og vi bør i hvert fall ikke virke for smarte. Vi må justere oss etter mannen sånn at han føler seg mest frampå, sterkest og smartest. I senga skal fokus først og fremst være på hans ønsker og nytelse, og vi må bruke mye tid og penger på å holde utseendet tipptopp så han ikke mister interessen. Mye jobb for oss også som du ser, er det rart man gir opp? Anonymkode: 21148...9f8 Dere har i det minste folk som sjekker dere opp, vi menn må stå for sjekkingen og bli avvist mesteparten av gangene... Anonymkode: 05032...d6c 1
herzeleid Skrevet 27. november 2016 #63 Skrevet 27. november 2016 Tror oppriktig talt det vil kunne være en veldig dårlig ide. Etter å ha sett over et par av kommentarene her får jeg litt inntrykk av at "bukerne" av en slik gruppe i stor grad vil være desilusjonerte, bitre, middelaldrende kvinner med et dårlig syn på forhold og menn etter et liv fylt av dårlige valg og erfaringer. Om noe tror jeg det fort vil kjøre en enda dypere ned i den bitre negative gropa, og gjøre deg enda mindre interessant for menn. Prøv heller å få deg en ny hobby eller aktivitet enn å søk i grupper som fokuserer på negative erfaringer. Det kan godt vise seg å gjøre deg mer positiv og attraktiv, og kanskje til og med være en måte å treffe noen på. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #64 Skrevet 27. november 2016 På 11/24/2016 den 16.27, AnonymBruker skrev: Egentlig trenger det jo ikke bare være kvinner i gruppa, det kan jo være at noen menn har det på samme måte Anonymkode: 4266c...af4 Hadde vært best om menn hadde sin egen gruppe så slipper man innleggene fra mennene som bare ønsker å få ut sitt kvinnehat. En gruppe for single venninner. Så kan mennene ha en gruppe for single kompiser. Anonymkode: d3301...52e 1
Gjest Jacklost Skrevet 27. november 2016 #65 Skrevet 27. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært best om menn hadde sin egen gruppe så slipper man innleggene fra mennene som bare ønsker å få ut sitt kvinnehat. En gruppe for single venninner. Så kan mennene ha en gruppe for single kompiser. Anonymkode: d3301...52e Vi som oppfører oss kunne fint vært med, dumt at fordi noen oppfører seg surt så skal det gå utover oss
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #66 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Vi som oppfører oss kunne fint vært med, dumt at fordi noen oppfører seg surt så skal det gå utover oss Dere kan jo ha en egen gruppe. Det blir alt for mye jobb å luke ut mennene som kun skal snakke dritt om kvinner. Man ser jo det på KG. Venninnegruppen er jo ment som et fristed fra kvinnehatet på KG. Anonymkode: d3301...52e 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #67 Skrevet 27. november 2016 Forstår deg godt, men faren er vel at en slik gruppe fort hadde blitt et "sutrested", og det er jo ikke konstruktivt. Selv har jeg også dårlige erfaringer, men de kom først etter jeg skilte meg når jeg var 40. Når jeg var i 20 årene så var det flere OK menn, uten masse bagasje. Men de mennene som er single i 40 årene er håpløse, spesielt om de er litt attraktive. Alt skal foregå på deres premisser, og man må bare tilpasse seg, dersom man ønsker en relasjon til dem, eller velge noen som ikke er attraktive (da er jeg heller singel). Det er faktisk en grunn til at de er single, de har mye bagasje mange av dem ,og skal derfor ha regien og kontrollen. Jeg har funnet ut at jeg har latt meg styre litt for mye av begjær siste årene, og har derfor hatt litt trøblete relasjoner, så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal forsøke å kvitte meg med begjæret, da jeg på en måte har følt at det er det eneste som gir livet mening. Men lykken pga begjær er kun kortsiktig, så det fungerer dårlig i lengden. Diskuterte dette med min lege her om dagen, han er likedan sa han, men det viktige da for å finne lykke og være fornøyd uten begjær er å finne noe som er større enn en selv eller noe som er litt altoppslukende, f.eks. religion, idrett, verv, fjellklatring, dvs noe som gir det samme "kicket" som begjær. I tillegg må man begynne med vennskap i en relasjon og ikke la begjæret styre i starten, for å få et fundament for et bra forhold, med noen man faktisk liker og som man vet man vil fungere med, der man ikke går på akkord med seg selv for å tilfredsstille den andre. Dette krever veldig selvdisiplin for noen som har latt begjær styre tidligere, men dersom man fokuserer på å bli litt oppslukt i noe annet, så kan man sikkert lære seg til å fortrenge dette. Jeg har nå vært singel i 4 mnder, og har et vanvittig sug etter dette begjæret, å være fysisk med noen, men jeg kan kun være fysisk med noen jeg har følelser for, så da må jeg klare meg uten. Ser jo at mange går single i mange år, så det må da være mulig? Men kanskje ikke de har det suget etter begjær i seg, at det er det som gjør at de klarer seg uten? Anonymkode: f0860...079
lillesky Skrevet 29. november 2016 #68 Skrevet 29. november 2016 Tråden en ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #69 Skrevet 27. mai 2018 Fantes en slik støttegruppe? Anonymkode: 400e8...616
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #70 Skrevet 27. mai 2018 Nei, ikke som jeg vet. Jeg kunne virkelig trenge det. Jeg sitter faktisk her og gråter fordi det ALDRI klaffer med menn og jeg blir alltid dumpet. Ja, jeg vet det er patetisk at jeg gråter men jeg har vært singel i over 10 år, så jeg begynner jo å forstå at det ikke er tilfeldig. Jeg er singel fordi jeg er stygg, og har en merkelig personlighet. Anonymkode: 4266c...af4 1
Duftavsommerregn Skrevet 27. mai 2018 #71 Skrevet 27. mai 2018 På 24.11.2016 den 16.47, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Men jeg vil bli med deg dit. Rimelig desillusjonert. Menn er liksom enten egoistiske kyniske drittsekker som fortrinnsvis vil kjøre en egotripp og bruke damer som underholdning de kan gjøre som de lyster med når de føler for det, til de dør. Ellers er de ekle "onkler" som harver over 20 åringer til de ramler om. Jeg er singel mann, ikke det at jeg har prøvd så veldig mye å treffe en kvinne for det har jeg ikke. Men jammen er det mange rare kvinner der ute også Dere kvinner må slutte å hoppe til køys med de drittsekkene av noen menn som faktisk er der ute! Gjør dere dette, slipper dere også unna problemene. Om du da ikke er ute etter ONS da, men da syter man ikke i denne tråden om at man er singel tipper jeg. Vent noen mnd etter date og treff før dere overhodet vurderer sex med en mann! Bare det vill "skrellet" vekk de aller fleste drittsekkene. Men det er jo masse kvinner som er akkurat samme type også! Ute på byen ser det ut som de lever i en "godtepose" Disse kvinnene klarer ikke å holde seg til en mann i 2 minutter om en de vurderer som bedre plutselig dukker opp. Eller jeg sitter og prater med en dame, så kommer det en mann bort, vips så er vedkommende over på neste mann Jeg synes bare det er komisk, og tenker med meg selv lykke til. Så at det bare er menn som er kyniske? Da må du faktisk realitetsjekke virkelighetsoppfattelsen din. De fleste menn møter på slike kvinner hele tiden, drittsekkene av det mannlige kjønn bryr seg jo ikke uansett. De får det de er ute etter der og da.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #72 Skrevet 27. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke som jeg vet. Jeg kunne virkelig trenge det. Jeg sitter faktisk her og gråter fordi det ALDRI klaffer med menn og jeg blir alltid dumpet. Ja, jeg vet det er patetisk at jeg gråter men jeg har vært singel i over 10 år, så jeg begynner jo å forstå at det ikke er tilfeldig. Jeg er singel fordi jeg er stygg, og har en merkelig personlighet. Anonymkode: 4266c...af4 Vit at du ikke er alene. Jeg håper virkelig at du klarer å heve deg over at menn velger deg bort og at du kan finne en annen mening i livet enn dem. Husk at du er verdifull i deg selv, også uten menn. De fleste andre bryr seg uansett bare om seg selv, og slik skal du også ta vare på deg selv. Deg seg i høysetet, så får en eventuell mann være en bonus om han dukker opp. Anonymkode: 10f01...e7f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #73 Skrevet 27. mai 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei, ikke som jeg vet. Jeg kunne virkelig trenge det. Jeg sitter faktisk her og gråter fordi det ALDRI klaffer med menn og jeg blir alltid dumpet. Ja, jeg vet det er patetisk at jeg gråter men jeg har vært singel i over 10 år, så jeg begynner jo å forstå at det ikke er tilfeldig. Jeg er singel fordi jeg er stygg, og har en merkelig personlighet. Anonymkode: 4266c...af4 Hadde likt en slik støttegruppe selv. Viktig å huske på at man ikke trenger å være stygg selv om man sliter i kjærlighetslivet. Anonymkode: c9a2a...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #74 Skrevet 27. mai 2018 2 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Jeg er singel mann, ikke det at jeg har prøvd så veldig mye å treffe en kvinne for det har jeg ikke. Men jammen er det mange rare kvinner der ute også Dere kvinner må slutte å hoppe til køys med de drittsekkene av noen menn som faktisk er der ute! Gjør dere dette, slipper dere også unna problemene. Om du da ikke er ute etter ONS da, men da syter man ikke i denne tråden om at man er singel tipper jeg. Vent noen mnd etter date og treff før dere overhodet vurderer sex med en mann! Bare det vill "skrellet" vekk de aller fleste drittsekkene. Men det er jo masse kvinner som er akkurat samme type også! Ute på byen ser det ut som de lever i en "godtepose" Disse kvinnene klarer ikke å holde seg til en mann i 2 minutter om en de vurderer som bedre plutselig dukker opp. Eller jeg sitter og prater med en dame, så kommer det en mann bort, vips så er vedkommende over på neste mann Jeg synes bare det er komisk, og tenker med meg selv lykke til. Så at det bare er menn som er kyniske? Da må du faktisk realitetsjekke virkelighetsoppfattelsen din. De fleste menn møter på slike kvinner hele tiden, drittsekkene av det mannlige kjønn bryr seg jo ikke uansett. De får det de er ute etter der og da. For være ærlig syntes jeg det er ganske mange kjekke flotte menn der ute. Det er mindretallet som tenker kun på seg selv og er kyniske! Så kjønnsmessig er det nok ikke store forskjellen på hvem som er verst. Vi har bare litt forskjellige agendaer! Anonymkode: 15a74...8be
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #75 Skrevet 27. mai 2018 En støttegruppe ville vel bare virket mot sin hensikt. Det ville stakkarsliggjort den single å skulle ha behov for støtte. Tenk heller: "Jeg er en skjult skatt. Så spennende at bare jeg om dette foreløpig!" Og så kan du gå rundt med et lurt smil. Anonymkode: a6ea3...725 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #76 Skrevet 28. mai 2018 Utfordringen er kanskje å finne en man faktisk over tid er på bølgelengde med. Hvordan kan de kyniske finne hverandre, mens de som ønsker noe mer kan slippe unna de kyniske? :-) Anonymkode: 33211...aaf
Severin Skrevet 28. mai 2018 #77 Skrevet 28. mai 2018 Jeg melder meg gjerne inn i denne støttegruppen😄
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #78 Skrevet 31. mai 2018 På 24.11.2016 den 19.33, Lee Jones skrev: Som mann er det ganske mye jobb. Du skal ta initiativ og sjekke, men på rett måte. Du må si de rette tingene, ikke for tidlig, ikke for sent, du må ha en sensuell undertone ellers havner du i vennefella. Og dette er bare begynnelsen. Så kommer viktigheten av å prestere i senga, være gentlemann, fortsette å ta initiativ, skrive tekstmelding hver dag. Uff da stakkars deg. Det er mye jobb for meg som kvinne også. Er ikke sensuell nok eller fin nok siden jeg ikke engang klarer å få en middelmådig mann til å føle noe for meg etter bare et møte, da de har bestemt seg for at jeg ikke er noe kjærestemateriale allerede etter første møte uten å kjenne personligheten min osv. For det tar tid å finne ut det andre. Føler man ikke det som heter kjemi på første Date så er det noe galt med deg eller du er i hvert fall ikke kvinnelig eller attraktiv eller digg... og sånn BTW så krever menn også at kvinnen tar initiativ, var en som kjeftet på meg for det, tok initiativ og da var det galt også... alt er galt og folk er så himla sære og kalde. Flytter snart til mars 😂🙄🙄🙄holder ikke med å være feminin, ta vare på seg selv, se bra ut, snill, smart og selvstendig og stabil når ingen vil ha deg tilbake. Anonymkode: 6e6e0...755
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #79 Skrevet 10. juni 2018 På 31.5.2018 den 14.07, AnonymBruker skrev: Uff da stakkars deg. Det er mye jobb for meg som kvinne også. Er ikke sensuell nok eller fin nok siden jeg ikke engang klarer å få en middelmådig mann til å føle noe for meg etter bare et møte, da de har bestemt seg for at jeg ikke er noe kjærestemateriale allerede etter første møte uten å kjenne personligheten min osv. For det tar tid å finne ut det andre. Føler man ikke det som heter kjemi på første Date så er det noe galt med deg eller du er i hvert fall ikke kvinnelig eller attraktiv eller digg... og sånn BTW så krever menn også at kvinnen tar initiativ, var en som kjeftet på meg for det, tok initiativ og da var det galt også... alt er galt og folk er så himla sære og kalde. Flytter snart til mars 😂🙄🙄🙄holder ikke med å være feminin, ta vare på seg selv, se bra ut, snill, smart og selvstendig og stabil når ingen vil ha deg tilbake. Anonymkode: 6e6e0...755 Haha, jeg føler også at jeg har "alt" på stell, som man sier. Eller det jeg mener er at man som singel alltid får høre at man må ha sitt eget liv først, være feminin og ikke mase på mannen. Jeg tar vare på meg selv (har vært litt overvektig, men nå har jeg gått ned mange kilo), elsker å pynte meg (men til hverdags kan jeg gå litt mer casual), passer på å være feminin (heller kjole enn bukse, så langt det lar seg gjøre), får høre at jeg er snill, smart, morsom og en god venn. God utdannelse og jobb har jeg også. Får også høre at jeg er "veldig pen", men vet du hva, det tviler jeg på at jeg er. Ingen mann vil jo ha meg. Jeg tror de som sier jeg er "veldig pen" egentlig bare sier det fordi de vil gi meg selvtillit... Men alt i alt så føler jeg jo at jeg burde være et "helt greit parti" for mange menn, men jeg mangler vel kanskje den x-faktoren som gjør at de faller for meg. Eventuelt så har jeg et fullstendig feilskrudd bilde av meg selv: Jeg tror jeg er helt ok, men i virkeligheten er jeg ei feit flokse med mental issues (og dette lyser lang vei). Anonymkode: 4266c...af4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå