Gå til innhold

Oppgitt på far :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor har dere nesten daglig kontakt? Hvis barna er så store at de uansett kan ringe hvis det er noe, hvorfor skal dere drive og snakke hele tiden da? 

Anonymkode: f03ec...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest alt og er så øm i hjernen. Jeg har gått 720 grader rundt for å finne en løsning. Jeg bare datt i veggen. Beklager.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her må ta en liten oppklaring. Vår datter er den som ringer meg noe jeg selvsagt synes er helt greit da det er lenge å være uten mamma en uke. Hun ringer også far ofte og det er selvfølgelig like greit! I tillegg er hun jo nå blitt så stor at hun kan reise hit på egen hånd om hun ønsker det noe hun av og til gjør, grunnen er fordi hun har en hund her som er "hennes" som hun konkurrerer med og trener gjevnlig. Som regel omhandler våre telefonsamtaler seg om nettop dette altså hunden. Om noen synes det er feil vel for ikke gjort noe med det. Pappaen er med og ser på henne konkurrere på lik linje med meg. 

Dere som sier at vi har for mye kontakt det er nok sant dessverre. Vår historie er veldig komplisert. Jeg møtte han når jeg var 14 år og var sammen med han i 13 år vi hadde felles intresser og var bestevenner dessverre hadde jeg ikke de riktige følelsene for han og det var jeg som gikk. Dette tok han selvfølgelig veldig tungt og det er noe av det vanskeligste jeg har gjort å forlate livet mitt på den måten. Jeg brukte ett halvt år på å bestemme meg og jeg var åpen om det med han hele veien. Jeg tror den egentlige grunnen til hans oppførsel er at han ventet meg tilbake. Han trodde alltid at jeg ville komme tilbake noe jeg jo ikke kommer til å gjøre jeg er lykkelig med min nye mann og dette skjærer han nok i hjerte. 

Det  er en lei situasjon dessverre på en måte tilgir jeg han alt han gjør ( det har vert mye mye stygt) og han er fortsatt min  bestevenn. På den andre siden hater jeg han for al den elendigheten jeg har vert gjennom og at han prøver å få meg til å føle meg som en idiot. 

Anonymkode: f56ef...4fa

Han er ikke din bestevenn, dere er skilt. Bare "dump ham", altså kutt all kontakt. Det er bare konfirmasjonen dere trenger snakke om, og selve samværsavtalen. Alt annet holder det med en og annen sms om praktiske ting. Å liksom arrangere bursdag sammen, det er helt meningsløst. Enten gjør du det, eller han. Og informasjon fra skolen skal gå til deg, og be om separate timer. 

Finn deg andre venner/venninner, og anse ham som ute av familien og ute av bildet. Du skylder ham ingen ting.

Anonymkode: d7b7f...da3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...