Gå til innhold

din egen utvikling

kkristin

Hvordan vil du beskrive din egen livsprosess?  

1. 1. Hvordan vil du beskrive din egen livsprosess?

• Jeg utvikler meg i det jeg blir eldre, men er mer et vitne enn en aktiv deltaker i prosessen
      3
    • jeg legger ikke særlig merke til noe prosesser.
      2
    • jeg er aktivt engasjert i prosessene mine.
      6
    • jeg er veldig opptatt av at jeg stadig skal utvikle meg til et bedre og mindre egoistisk menneske
      2
    • jeg er opptatt av å utvikle meg mot respekt og suksess
      3
    • prosessene går mye ut på å reparere de psykiske skadene barndommen e.l har gitt meg, samtidig med alternativ 4
      2
    • prosessene går mye ut på å reparere de psykiske skadene barndommen e.l har gitt meg, samtidig med alternativ 5
      1
    • jeg vil ikke utvikle meg, jeg vil være slik jeg er
      1
    • annet
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av bitter erfaring, så vet jeg at jeg kan gjøre noe med meg selv, og ikke bare la ting skje. Så jeg er aktiv deltager i prosessene. Prøver å forme livet mitt slik jeg vil ha det, og ikke la omgivelsene ta kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en blanding av 3 og 4. Jeg vet med meg selv at det har skjedd en utvikling i meg selv de siste 20 årene, og en del av prosessene har kommet naturlig og en del har jeg bidratt sterkt til selv.

Men jeg prøver å bli mere egoistisk, å tenke litt mere på meg selv for jeg har alltid prøvd å gjøre andre til lags og det går ikke. Så nå skal jeg gjøre meg selv til lags og finne meg sjæl som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg er alltid veldig tilstede "nuh", er veldig klar over mine egne prosesser og min egen utvikling. Har vært det siden jeg var liten, har alltid tenkt over veiskillene jeg har vært i i livet mitt. Så jeg stemte på at jeg er aktiv i forhold til prosessene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...