AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #21 Skrevet 24. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er egentlig ganske enig. Greit nok, vi danser tango og spiser sushi, men du skal lete godt og lenge før du finner en argentiner eller japaner i Norge. En norsk-russisk stortingspolitiker skal du leve lenge for å oppleve. Hvor mange nordmenn kan egentlig noe som helst om hinduisme, buddhismen og jødedommen? Men de fleste er blitt ekspert på islam. Halal, ramadan, inshalla og hadith er blitt allmennkunnskap. Så multikulturelt er vi vel ikke. Heller duo-kulturelt. Anonymkode: 20c4c...40e Ja det var dette jeg tenkte på. Det sies at det bor mennesker fra hele verden i Norge, men jeg kan ikke se at vi er blitt påvirket av noe annet enn islam. Jeg kan nok ikke mer om andre religioner og kulturer i dag enn min bestefar da han var på min alder på 50-tallet. Bortsett fra islam da, der er jeg nesten imam å regne. Anonymkode: 3c09e...31e 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #22 Skrevet 25. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det var dette jeg tenkte på. Det sies at det bor mennesker fra hele verden i Norge, men jeg kan ikke se at vi er blitt påvirket av noe annet enn islam. Jeg kan nok ikke mer om andre religioner og kulturer i dag enn min bestefar da han var på min alder på 50-tallet. Bortsett fra islam da, der er jeg nesten imam å regne. Anonymkode: 3c09e...31e Mener du at du er Imam på Islam. Syns du media gir en korrekt bildet av Islam, og fremstiller den på en rettferdig måte. Islam betyr fred, men media presenterer Islam = Terrorisme. Jeg tror du har mye å lære om Islam. Anonymkode: 8b91e...345
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #23 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener du at du er Imam på Islam. Syns du media gir en korrekt bildet av Islam, og fremstiller den på en rettferdig måte. Islam betyr fred, men media presenterer Islam = Terrorisme. Jeg tror du har mye å lære om Islam. Anonymkode: 8b91e...345 Jeg tror du burde sette deg inn i de ulike dimensjonene av islam, dette er videregåendekunnskap. Man kan si at islam kan bety fred og man kan også si at nazisme betyr nasjonalromantikk, det betyr ikke at det nødvendigvis er sant. Anonymkode: b7e93...c2e 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #24 Skrevet 25. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du burde sette deg inn i de ulike dimensjonene av islam, dette er videregåendekunnskap. Man kan si at islam kan bety fred og man kan også si at nazisme betyr nasjonalromantikk, det betyr ikke at det nødvendigvis er sant. Anonymkode: b7e93...c2e Jeg syns du burde sette deg inn i hva demokrati er, for et land som USA skulle være et godt eksempel på det, som implementerte demokrati lenge før de andre nasjonene, men de klarte ikke å bli kvitt apartheid, og slaveri. Koloniseringen av andre land i Asia, Afrika og Sør + Mellom+ Nord Amerika var på sitt fremmarsj da disse "såkalte" demokratiske forkjemperne skulle implementere det i sitt primitive systemet. Jeg vil si at Platon, Sokrates og Aristoteles var noen såkalte narkomaner, som skulle liksom ha alle rettigheter for sine borgere, mens fremmede ble behandlet som dritt og slaver. Det er akkurat slik demokrati fungerer i vesten i dag, den gjelder bare for de hvite, mens muslimer blir behandlet som aliens. Anonymkode: 8b91e...345
_popcorn_ Skrevet 25. november 2016 #25 Skrevet 25. november 2016 På 24.11.2016 den 10.56, AnonymBruker skrev: Syns du f.eks Norge, Sverige og Belgia er land som er preget av alle slags kulturer, eller er det i stor hovedsak muslimer man ser i gatene? Anonymkode: 4ed4e...0fe Hvordan ser en muslim ut?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #26 Skrevet 25. november 2016 Kebab er multikultur. Ingen sier nei takk til kebab. Anonymkode: 12069...191
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #27 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du burde sette deg inn i hva demokrati er, for et land som USA skulle være et godt eksempel på det, som implementerte demokrati lenge før de andre nasjonene, men de klarte ikke å bli kvitt apartheid, og slaveri. Koloniseringen av andre land i Asia, Afrika og Sør + Mellom+ Nord Amerika var på sitt fremmarsj da disse "såkalte" demokratiske forkjemperne skulle implementere det i sitt primitive systemet. Jeg vil si at Platon, Sokrates og Aristoteles var noen såkalte narkomaner, som skulle liksom ha alle rettigheter for sine borgere, mens fremmede ble behandlet som dritt og slaver. Det er akkurat slik demokrati fungerer i vesten i dag, den gjelder bare for de hvite, mens muslimer blir behandlet som aliens. Anonymkode: 8b91e...345 Merkelig da, hvorfor muslimer strømmer til vesten som aldri før. Du bør fortelle dem at de blir behandlet som slaver. Lurer på om de tror på deg? De muslimske landene er jo fantastiske land hvor alle folkeslag blir behandlet fantastisk så det bør du informere dem om. Anonymkode: f4983...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #28 Skrevet 26. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig da, hvorfor muslimer strømmer til vesten som aldri før. Du bør fortelle dem at de blir behandlet som slaver. Lurer på om de tror på deg? De muslimske landene er jo fantastiske land hvor alle folkeslag blir behandlet fantastisk så det bør du informere dem om. Anonymkode: f4983...bb3 Ikke sant. Islamske land er preget av terror og grusomme handlinger, og veldig mange flytter for å komme seg vekk fra "freden". Og muslimer kaster kristne flyktninger ut av båtene på vei mot vesten. Fredfull religion. Anonymkode: 4ed4e...0fe
debatant Skrevet 26. november 2016 #29 Skrevet 26. november 2016 (endret) På 23.11.2016 den 20.01, AnonymBruker skrev: Det snakkes mye om at Norge er og kommer til å forbli et multikulturelt samfunn. Men hvor er alle disse kulturene? Alt jeg ser er (etnisk) norske og muslimer. Media, politikk, idrett, handel, kunst og kultur osv osv. Dette kan vel knapt kalles multikulturelt? Anonymkode: 3c09e...31e Vi har hverken et ønske eller behov om å bli multikulturelt. Endret 26. november 2016 av debatant 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #30 Skrevet 26. november 2016 På 24.11.2016 den 11.10, AnonymBruker skrev: Man ser folk fra alle deler av verden i gatene, men for noen stopper kanskje tankegangen opp i panikk hver gang de ser en muslim Anonymkode: 022b3...2ba Kanskje vi kan lage en liste over menneskegrupper som er utrydningstruet. Feks nordmenn med skarve 3,9 mill burde kommet på rød liste over verneverdig gruppe, lurer på hvor mange pakistanere det finnes der de kommer fra. oj, 182 millioner. Syria, 22 mill, afghanistan 30. mill, india 1,2 milliarder, egypt 82. mill, somalia 10. mill, etiopia 94. mill, marokko 33. mill. Det er ingen logikk... Anonymkode: ad063...455
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #31 Skrevet 26. november 2016 Det er mange flere folk i Norge enn kun Muslimer/Nordmenn. Anonymkode: 3c764...cc5
Z.Z Skrevet 26. november 2016 #32 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mange flere folk i Norge enn kun Muslimer/Nordmenn. Anonymkode: 3c764...cc5 Takk skal du ha, det var jeg faktisk ikke klar over.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #33 Skrevet 26. november 2016 14 minutter siden, Z.Z skrev: Takk skal du ha, det var jeg faktisk ikke klar over. Det var Ts som virket overasket over at Norge er et multikulturelt samfunn. Anonymkode: 3c764...cc5
Z.Z Skrevet 26. november 2016 #34 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var Ts som virket overasket over at Norge er et multikulturelt samfunn. Anonymkode: 3c764...cc5 Hør her; Norge er ikke noe multikulturelt samfunn ennå selv om det er litt for mange som fremdeles drømmer om denne illusjonen, selv vår potensielle kommende statsminister. Drømmen er nå knust og vil ende i et mareritt om vi ikke drastisk endrer innvandringpolitikken. https://www.nrk.no/norge/store-onsker-multikulturelt-norge-1.6728709
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #35 Skrevet 26. november 2016 19 minutter siden, Z.Z skrev: Hør her; Norge er ikke noe multikulturelt samfunn ennå selv om det er litt for mange som fremdeles drømmer om denne illusjonen, selv vår potensielle kommende statsminister. Drømmen er nå knust og vil ende i et mareritt om vi ikke drastisk endrer innvandringpolitikken. https://www.nrk.no/norge/store-onsker-multikulturelt-norge-1.6728709 Uhm det nærmer seg 20% innvandrere i Norge. Og dette er folk fra hele verden med forskjellige kulturer. Så selvsagt er Norge et multikulturelt samfunn. Anonymkode: 3c764...cc5
Z.Z Skrevet 26. november 2016 #36 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uhm det nærmer seg 20% innvandrere i Norge. Og dette er folk fra hele verden med forskjellige kulturer. Så selvsagt er Norge et multikulturelt samfunn. Anonymkode: 3c764...cc5 Folk fra hele verden med forskjellige kulturer? De aller fleste av disse er fremdeles fra Vesten, en kultur som er oss veldig nær og de fleste er arbeidsfolk fra EØS-området som ikke nødvendigvis får statsborgerskap. Vannskillet kommer med innvandring fra Afrika og Midt-Østen, en kultur som er oss veldig fjern og var en innvandring som ble stanset allerede i 1975. Med den vanvittige asylpolitikken har det likevel vært et stort smutthull siden den gang. Vi er ennå langt fra "multikulturell", men tiden er innen rekkevidde og da skal du vite at det var du som var en av pådriverne til elendigheten som fremtiden har bestemt for oss.
Norbertine Skrevet 26. november 2016 #37 Skrevet 26. november 2016 Tråden er ryddet for hatefulle innlegg, personangrep, avsporinger og svar til disse. Alice i Eventyrland, mod
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #38 Skrevet 26. november 2016 3 minutter siden, Z.Z skrev: Folk fra hele verden med forskjellige kulturer? De aller fleste av disse er fremdeles fra Vesten, en kultur som er oss veldig nær og de fleste er arbeidsfolk fra EØS-området som ikke nødvendigvis får statsborgerskap. Vannskillet kommer med innvandring fra Afrika og Midt-Østen, en kultur som er oss veldig fjern og var en innvandring som ble stanset allerede i 1975. Med den vanvittige asylpolitikken har det likevel vært et stort smutthull siden den gang. Vi er ennå langt fra "multikulturell", men tiden er innen rekkevidde og da skal du vite at det var du som var en av pådriverne til elendigheten som fremtiden har bestemt for oss. Hvorfor mener du at det må absolutt gå gale med arabere/afrikanere? Og dessuten er trenden slik at det vil uansett bli mer på grunn av fødselsrater og store endringer i andre land i Vesten som på sikt vil også få påvirkning på Norge. Så det du snakker om er egentlig bare å utsette det ved å "bygge mur" rundt Norge. Anonymkode: 3c764...cc5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #39 Skrevet 26. november 2016 Anonym_cc5: videoen du lenker til er eldgammel med tall fra 10 år siden som er uinteressante idag Anonymkode: 022b3...2ba
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #40 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonym_cc5: videoen du lenker til er eldgammel med tall fra 10 år siden som er uinteressante idag Anonymkode: 022b3...2ba Den begynner å trekke på årene ja. Men det var blant annet før den voldsomme innvandringen til Tyskland på over 1 million fjor, og det jevnt over høye tallet i resten av Europa de siste årene. Så trenden går nok i den samme retningen fortsatt, muligens raskere. Anonymkode: 3c764...cc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå