Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #1 Del Skrevet 27. november 2004 Imorgen skal gardinene byttes ut. Nye duker legges på og englene skal opp i vinduene. Lilla lys i stakene og klar ferig ferdig! Så er julestria i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. november 2004 #2 Del Skrevet 27. november 2004 Ojsann! Noen må finne adventstake og stjerne. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2004 #3 Del Skrevet 27. november 2004 Stjernene i vinduet og adventsstaken er klar Det er alt jeg gjør til denne dagen. neste "sjau" kommer lille julaften. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. november 2004 #4 Del Skrevet 27. november 2004 Her er vi alt igang, men jeg har så mange vinduer at hvis jeg skal bli ferdig må jeg begynne i dag. I går ble kjøkkenvinduet ferdig, men selv om stjerna henger oppe tenner jeg den ikke før i morgen. I kveld skal det julegardiner i resten av huset..... Deilig!!! Snart JUL !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2004 #5 Del Skrevet 27. november 2004 Nei - ingen stjerner må tennes før i morgen :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2004 #6 Del Skrevet 27. november 2004 Vi tjuvstartet med å tennne utelysene i dag. Min kjære klarte ikke vente til i morgen Veldig koselig med utlys nå som det har kommet så mye snø. Adventstaken og stjerna skal opp i morgen, ellers venter vi med resten av julepynten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 27. november 2004 #7 Del Skrevet 27. november 2004 Imorgen skal gardinene byttes ut. Nye duker legges på og englene skal opp i vinduene. Lilla lys i stakene og klar ferig ferdig! Så er julestria i gang Yeeeessss, i morgen skal alt pynten opp fra gardiner, duker og resten. Bortsett fra juletreet da, det tar vi noen dager før julaften. Snakk om å være i julestemnng. Lenge siden sist jeg hadde det på dette måten. Imorgen skal meg og ungene henge opp og pynte til den stoore gullmedaljen. Og jeg som mamma gleder meg minst like mye. Ungene skal pynte pepperkakehus. Så her blir de jul i hele leiligheten. Deilig er joooorden, prektig er Guds himmel, skjønn er sjelenes pilgrims makt........ GOD JUL ALLE SAMMEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 27. november 2004 #8 Del Skrevet 27. november 2004 Julestjerne i vinduet og adventsstake skal fram i morgen! Resten får vente... Er ikke helt ferdig med gardinene enda gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. november 2004 #9 Del Skrevet 28. november 2004 Kongerøkelsen skal frem. gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. november 2004 #10 Del Skrevet 28. november 2004 Her er det kommet fram litt adventspynt (jammen snek det seg ikke inn to julestjerner også), og det er såååå koselig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #11 Del Skrevet 28. november 2004 Nå er gardinene kommet opp og stjerna er på plass. Vi fikk ei hvit julestjerne i nissepotte av foreldrene mine i går og den troner på salongbordet. Må jammen huske å kjøpe litt kongerøkelse i morgen. Selv om jeg får vondt i hodet av den, så hører bittelitt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. november 2004 #12 Del Skrevet 28. november 2004 Her er det kommet stjerne i vindue og stake med lilla lys på bordet - og så lilla duker. Julegardiner har vi ikke, dessverre - det får komme til neste år. Men jeg har bakt lussekatter, for det er tradisjon hos oss på 1. søndag i advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 28. november 2004 #13 Del Skrevet 28. november 2004 Julegardiner, stjerna og adventsstaken er på plass. Så har vi bakt pepperkakehus i dag. Skal sette det sammen nå i kveld. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå