Diamant Skrevet 2. desember 2016 #21 Del Skrevet 2. desember 2016 På 30.11.2016 den 16.20, Elisabethw skrev: Jeg håper bloggen går under snart.. På 1.12.2016 den 7.53, Ny Bruker skrev: Den har begynt med det Det tror jeg neppe. Anna kan være borte fra bloggen i flere dager, men likevel; Med èn gang hun kommer med et nytt innlegg, vips så er hun øverst på blogg.no igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 3. desember 2016 #22 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Anna vil heller ikke uttale seg om det som kommer frem i denne artikkelen om mammablogging. De har spurt henne, men hun vil ikke kommentere det psykologene skriver om farene ved å eksponere barna. http://www.aftenposten.no/kultur/Advarer-Norges-storste-mammabloggere-mot-a-brette-ut-barnas-liv-609931b.html Endret 3. desember 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 3. desember 2016 #23 Del Skrevet 3. desember 2016 2 timer siden, CecilieX skrev: Anna vil heller ikke uttale seg om det som kommer frem i denne artikkelen om mammablogging. De har spurt henne, men hun vil ikke kommentere det psykologene skriver om farene ved å ekponere barna. http://www.aftenposten.no/kultur/Advarer-Norges-storste-mammabloggere-mot-a-brette-ut-barnas-liv-609931b.html Så synd, man må ha abbonement for å få lest artikkelen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 3. desember 2016 #24 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg tenker at grunnen til at bloggerne ikke stiller opp til intervju, er at de ikke har gode argumenter for hvorfor de gjør som de gjør. De kan jo ikke akkurat si høyt at inntekten ville stått på spill om de hadde latt være... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 3. desember 2016 #25 Del Skrevet 3. desember 2016 @FruJohansen Kanskje du kan sende link til de det gjelder via sosiale medier? Det hadde vært interessant å se om det har noen kommentar da, etter å evt. ha konsulert med div.. Takk for at du står på for dette og, med ditt eget hode på hoggestabben, setter fokus på hvorfor det er så galt. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 3. desember 2016 #26 Del Skrevet 3. desember 2016 8 timer siden, Diamant skrev: Så synd, man må ha abbonement for å få lest artikkelen Jeg har ikke abonnement, og fikk ikke lest i sted, men NÅ fikk jeg lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 3. desember 2016 #27 Del Skrevet 3. desember 2016 9 minutter siden, Vipser skrev: Jeg har ikke abonnement, og fikk ikke lest i sted, men NÅ fikk jeg lest. Så rart. Jeg får fortsatt ikke lest den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 5. desember 2016 #28 Del Skrevet 5. desember 2016 Flott innlegg Jan, jeg vil bare påpeke at alle andre skal alltid nevnes før seg selv i tekster. Det heter Anna og jeg.... aldri jeg og Anna.. og så skrives verste med e, ikke æ. Jeg forstår at det skjer mye som vi lesere ikke har noe med nå, men vær så snill å la det være på privaten. Vi trenger ikke hinting. Vi vet hvor tett Anna var med familien i Stavanger, så det som nå må ha skjedd må være pyton for henne. Ta et råd fra en gammel dame; ikke brenn alle broer! Familie kan være grei å ha i livet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 7. desember 2016 #29 Del Skrevet 7. desember 2016 Jaja, da har hun klart å få til en skikkelig overskrift som provoserer ivertfall. Sex 7 dager etter fødsel. Snakkas. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 7. desember 2016 #30 Del Skrevet 7. desember 2016 Den jentungen der skriver så platt og kjedelig at jeg får fnatt. Skjønner godt at det er tenåringer som er målgruppen hennes. Har lest noen innlegg de siste ukene, og kan ikke si at de inspirerer til noe annet en dårksap! Lover å ikke klikke meg inn noe mere. Lover..... men så bare må man da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avialarm17 Skrevet 7. desember 2016 #31 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) En ting som irriterer meg grenseløst med opp til flere bloggere, men mest Anna Rasmussen er evnen hun har til å ikke ta imot kritikk.. Jeg skal ikke sitte her å si at jeg er en mester på rettskriving, men så lever jeg ikke av å skrive. Anna derimot, er verken flink til å skrive (i her legger jeg å binde lesere, noe som er basic kunnskap fra ungdomskolen/videregående), ei heller til rettskriving. Påpeker man dette legger hun ut om dysleksien og det at hun bare er en blogger. Men bloggen er jobben hennes! Ville du hyret inn en snekker som ikke kunne å slå en spiker rett, eller en brannmann som er redd for vann. Dere skjønner hva jeg skal frem til her. Det må da kunne gå ann å få poengtere dette til en blogger uten at man går i forsvarsmodus. Samtidig er det så frustrerende å se alt Anna får som blogger(nei det er ikke snak om misunnelse) Hun eier 2 hus(det siste var jo på nesten 9 millioner), i en alder av 20 år, i tillegg har hun råd til alt av merkeklær og du ser også på de møblene hun har vist fra hjemme at de er dyre. Og ingenting vondt med det, har man råd så skal man selvfølgelig få lov å kjøpe seg det. Men bloggen hennes består faktisk av det samme: hvordan graviditeten med Michelle formet henne, kontrastene ved de tre svangerskapene, sex og klikk. Om og om igjen! Og dette tjener hun flere millioner på. Ser vi på CBE sin blogg, ser vi fine og nye bilder, interessante tekster og ulike kategorier som binder litt lesere(bruker hun som et eksempel , da jeg ser hun er brukt mye her) Hun har stor varriasjon i innleggene sine, og tar seg sjeldent lange bloggpauser uten å oppgi grunn. Her har Anna mye å lære. Tenk om Anna kunne skrive litt bedre, bruke NYE bilder som ikke bare viser et småsint uttrykk eller skryting av alle klærne til barna og skrive om noe annet enn disse graviditetene og klikk kunne hun faktisk blitt en god blogger, men slik som ting er nå tror jeg ikke det er snakk om lenge før den bloggen ikke er så stor lenger.. Endret 7. desember 2016 av m06sv97 skrivefeil som kan gjøre det vanskelig å skjønne 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. desember 2016 #32 Del Skrevet 8. desember 2016 Ryddet for omtale av barn og tredjeperson. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 9. desember 2016 #33 Del Skrevet 9. desember 2016 Heldigvis har vi nå fått en god og detaljert oversikt over hva som skjer i familien den neste uka. Lurer på om hun kanskje er litt tom for idèer til innlegg? *geni* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. desember 2016 #34 Del Skrevet 11. desember 2016 Ryddet for omtale av tredjepersoner, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melodiana Skrevet 12. desember 2016 #35 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Var den bursdagskaken verdt en biltur til Stavanger for å hentes? Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 13. desember 2016 av Edie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 12. desember 2016 #36 Del Skrevet 12. desember 2016 Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde trodd at alle bildene var i fra sykehuset her borte. Sterilt, grått og kjedelig! Og den kaken der, kunne selv jeg ha bakt for en tredjedel av prisen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. desember 2016 #37 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor hun ligger så høyt oppe på listen? Bloggen så ufattelig dørgende kjedelig at jeg vrir meg. Skriver om det samme hele tiden jo og skriver dårlig. Hvem gidder å lese bloggen hennes? Litt rettskrivingskunnskaper burde vært påkrevd når man er en toppblogger! Hun skriver som en 14 åring. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 12. desember 2016 #38 Del Skrevet 12. desember 2016 Holdt på å si at det ikke er rart hun skriver som en fjortenåring, hun er jo ca fjorten. Men hun er vel gjerne ikke det lenger, nei. Spørs hvor mye hun har utviklet seg etter at hun sluttet på ungdomsskolen, da, har hun tatt noe mer utdanning eller er det "livets harde skole" for alle (blogg)pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. desember 2016 #39 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) 18 timer siden, Pæddan skrev: Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde trodd at alle bildene var i fra sykehuset her borte. Sterilt, grått og kjedelig! Og den kaken der, kunne selv jeg ha bakt for en tredjedel av prisen. Lurer på om Anna ikke liker farger? Jeg følger ikke bloggen, men ser bilder på Instagram. Alt er stort sett sort, hvitt eller grått. til og med bursdagskaken var helt fargeløs Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 13. desember 2016 av Edie 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dummebamse Skrevet 12. desember 2016 #40 Del Skrevet 12. desember 2016 Altså, det er helt greit å være fan av et stilrent/fargeløst interiørutrykk, men jeg synes Anna hadde hatt stor fordel av å snakke med en proff interiørdesigner (dvs. ikke Villa Paprika). For det skal være mulig at ting skal se ryddig og rent ut, uten at det ser bare tomt ut i stua. Jeg tror ett av hovedproblemene er at det ser ut som at de har satt alle møblene langs veggen -- ting og tang står i forskjellige hjørner, flere meter unna hverandre. (Heldige henne som har ett så stort rom!) Jeg tror de kunne fått mye finere oppdeling og "flow" i rommet av å plassere møbler og fokusområder vekk fra veggene, og fylle ut midten av rommet også. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg