Gjest Mattie16 Skrevet 22. november 2016 #1 Del Skrevet 22. november 2016 Har aldri vært så opptatt av hverken han eller hans flammer tidligere, men denne Meghan Markle er jeg veldig begeistret for. Er jo kjempe fan av suits og likte henne godt der som Rachel. Jeg håper dette blir varig og at hun ikke lar seg skremme av alt styret og oppmerksomheten rundt det. Flere som er begeistret?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 22. november 2016 #2 Del Skrevet 22. november 2016 Synes hun var den mest irriternde karakteren i Suits, så i den grad prins Harrys kjærlighetsliv kan la meg begeistre, er jeg ikke det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 22. november 2016 #3 Del Skrevet 22. november 2016 Huff da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2016 #4 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg synes hun ligner Pippa Middleton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. november 2016 #5 Del Skrevet 23. november 2016 Er heller ikke så veldig begeistret for hennes skuespillerprestasjoner i suits, men jeg syntes det er dumt hvis hun skal forsvinne fra serien mtp Mike. Leste et sted at hun hadde søkt om permisjon fra serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. november 2016 #6 Del Skrevet 23. november 2016 Hun virker ikke så veldig kongelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 23. november 2016 #7 Del Skrevet 23. november 2016 Huff! Hun må virkelig, virkelig elske han for å holde ut med det sirkuset der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #8 Del Skrevet 23. november 2016 Hun er helt nydelig, og jeg likte henne godt i Suits (men det var ikke akkurat henne jeg fulgte mest med på uansett). Harry har god smak, og har blitt en kjekk kar selv også Håper de får det til jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. november 2016 #9 Del Skrevet 23. november 2016 Vakker er hun ihvertfall! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. november 2016 #10 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nydelig Skrevet 23. november 2016 #11 Del Skrevet 23. november 2016 Hun er litt for gammel for Harry mtp barn osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 24. november 2016 #12 Del Skrevet 24. november 2016 9 timer siden, Nydelig skrev: Hun er litt for gammel for Harry mtp barn osv. Njaa, hun er jo ikke over 40 så det er jo ikke helt uaktuelt, men det begynner jo å haste litt. Men rike mennesker har en tendens til å være fruktbare ekstra lenge, bare se på Janet Jackson 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2016 #13 Del Skrevet 25. november 2016 På 23.11.2016 den 23.31, Nasse Nøff ❤ skrev: Liker hun ikke. Er bare noe med henne jeg ikke takler. Klarer ikke å sette finger'n på det. Han kunne ha valgt noen andre. Men nå er jeg ikke så begeistret for han heller da. Så, a match made in heaven Enig, hun virker tørstig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth2014 Skrevet 26. november 2016 #14 Del Skrevet 26. november 2016 Hun virker vulgær på TV, driver hardt å promoterer seg selv (og litt veldedighet..men det er et skalkeskjul) i media og sosiale media. En med kongelige ambisjoner burde holde seg unna self-promotion via Instagram.. Og hun har en trashy måte å snakke på. Ikke noe kongelig eller elegant over henne i det hele tatt...? Harry kan velge og vrake mht hans kongelige status + han har god utdanning også, og han er ganske kjekk..hvorfor velger han en dame fra nest-laveste hylle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 26. november 2016 #15 Del Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, Elizabeth2014 skrev: Hun virker vulgær på TV, driver hardt å promoterer seg selv (og litt veldedighet..men det er et skalkeskjul) i media og sosiale media. En med kongelige ambisjoner burde holde seg unna self-promotion via Instagram.. Og hun har en trashy måte å snakke på. Ikke noe kongelig eller elegant over henne i det hele tatt...? Harry kan velge og vrake mht hans kongelige status + han har god utdanning også, og han er ganske kjekk..hvorfor velger han en dame fra nest-laveste hylle? Kanskje alle ikke er så snobbete at de tenker i hyller når de velger? Harry er ganske uhøytidelig av oppførsel selv. Og med tanke på hvordan det har gått med mange av de rojale ekteskapene så er det vel greit at han får velge den han ønsker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg