Gå til innhold

Til gutta: Om å bli rufset i håret

stikkelsbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg liker ikke at noen leker og tar meg på håret..jeg bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut...det gir jeg en lang f i..men liker det rett og slett ikke.. Må vel være annet dama kan kose med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Kanskje du har møtt folk som bruker lang tid i speilet om morgenen for å få håret helt riktig også kommer du og ødelegger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok en mann

selv har jeg alltid kortklippt hår. spesiellt etter en klipp er det mange jenter som ønsker å stryke meg på hodet (mer før enn nå, men fremdeles...) mmm bamsehår sier de...

har ikke noe i mot det, men om det ble svært mange floker i håret og en er hårsår kan det jo kanskje være noe uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe i mot det, men om det ble svært mange floker i håret og en er hårsår kan det jo kanskje være noe uheldig.

I de stunder forbanner jeg stil og alt til helvetes kloakk! :-( Meeen om jeg får megafloker i håret har jeg gjerne fått det av en grunn, og da kan jeg nesten ikke klage.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg har opplevd at forfengelige gutter får helt panikk når jeg ødelegger sveisen ja. Ikke særlig sjarmerende når en gutt er så hysterisk synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe :) Nei, vanligvis er det bare digg det, så hva er det du gjør? Lugger dem? ;) Eller har de kanskje brukt mange timer foran speilet for å få til frisyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happyending

Mm, deilig å bli tatt i håret.. men noe som derimot er ekkelt, det er å ta gutter som har mye voks i håret.. klissete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...