Ulldottir Skrevet 23. november 2016 Forfatter #21 Skrevet 23. november 2016 23 timer siden, Forundret.. skrev: Synes best om Vilma, Selma, Vilde og Mathilde jeg. Skal hun få dobbelt navn som det skal kombineres med? Det blir nok bare ett navn
Forundret.. Skrevet 23. november 2016 #22 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, Ulldottir skrev: Det blir nok bare ett navn Ok Selma er ganske vakkert.
Ulldottir Skrevet 23. november 2016 Forfatter #24 Skrevet 23. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden du velger norsk og litt...traust, har du vurdert følgende navn (?): - Dagmar - Aslaug - Valborg -Gerd - Vigdis - Diamatas (vikingnavn) - Tordiss - Walfrid -Svanlaug -Gerdlaug -Wenchlaug -Celina - Lea Isadora Anonymkode: 9b39f...85b Haha! "Litt traust". Liker ærligheten. Jeg må også knise av forslagene dine. Føler den listen var hakket mer traust enn min. 😂 Kunne kanskje syntes Valborg er litt søtt, men ellers skivebom. Anyways, hjertelig takk for mange forslag! Hvem vet, kanskje det er ei traust litta Gerdlaug jeg sitter og ruger på. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #25 Skrevet 23. november 2016 Bestevenninnen min heter Vilde og hun er et fantastisk menneske, så jeg stemmer for det! Anonymkode: e8e9e...52d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #27 Skrevet 4. desember 2016 Vilma - Føler dette er veldig helt rett eller helt feil. (hvis det gir mening? hehe)Klara - Klara klok - still spørsmål om puberteten hehe. Tenker også på kua klara. Mao stemmer nei til det navnet.. Karla - Karla, karl.. krøll Føler det er mye krøll. Kajsa - Liker ikke stavemåten. Signe - Som nevnt tidligere, gammel dame.. Eller dansk. Selma - FintElma - Minner meg om Elmo og minner mer om kallenavn enn "ekte navn". Milla - Igjen, gå heller for eks Camilla. Linnea - FintLotta - Ville igjen heller gått for Charlotte eks Åsa - Tåsa? Måsa? Neida..Tuva - De 3 jeg kjenner som heter dette er alle politisk aktive i Rødt/Sv men det kan være en tilfeldighet. Ellie - Tungvindt på norsk, føler det er mer kallenavn. Hva med Elise? Vilje - Lilje.. Ville ikke brukt dette som navn. Vilde - Veldig vanlig, fint. Mathilde - Litt tungt men ikke en personlig favoritt. Nå virker jeg super negativ her sikkert .. Vil bare si at det er ditt barn! Ditt/deres valg. Dere må egt bare gi litt f i hva andre mener. Når min mor valgte mitt navn mente resten av familien det var galematias Men jeg elsker navnet mitt! Det blir også stadig mer populært. Lykke til med navngivning til din lille prinsesse! Ønsker deg alt godt. Anonymkode: eb2d7...97b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #28 Skrevet 4. desember 2016 Lotta og Klara er kjempefine!Anonymkode: 50f67...2fe
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #29 Skrevet 4. desember 2016 Signe og Selma er fine hadde vært kult om du kalte dattera di for April Anonymkode: 5ae1a...639
Ulldottir Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #30 Skrevet 4. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vilma - Føler dette er veldig helt rett eller helt feil. (hvis det gir mening? hehe)Klara - Klara klok - still spørsmål om puberteten hehe. Tenker også på kua klara. Mao stemmer nei til det navnet.. Karla - Karla, karl.. krøll Føler det er mye krøll. Kajsa - Liker ikke stavemåten. Signe - Som nevnt tidligere, gammel dame.. Eller dansk. Selma - FintElma - Minner meg om Elmo og minner mer om kallenavn enn "ekte navn". Milla - Igjen, gå heller for eks Camilla. Linnea - FintLotta - Ville igjen heller gått for Charlotte eks Åsa - Tåsa? Måsa? Neida..Tuva - De 3 jeg kjenner som heter dette er alle politisk aktive i Rødt/Sv men det kan være en tilfeldighet. Ellie - Tungvindt på norsk, føler det er mer kallenavn. Hva med Elise? Vilje - Lilje.. Ville ikke brukt dette som navn. Vilde - Veldig vanlig, fint. Mathilde - Litt tungt men ikke en personlig favoritt. Nå virker jeg super negativ her sikkert .. Vil bare si at det er ditt barn! Ditt/deres valg. Dere må egt bare gi litt f i hva andre mener. Når min mor valgte mitt navn mente resten av familien det var galematias Men jeg elsker navnet mitt! Det blir også stadig mer populært. Lykke til med navngivning til din lille prinsesse! Ønsker deg alt godt. Anonymkode: eb2d7...97b Å være kritisk er absolutt lov! Takk for innspill! 😊🙏🏼
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #31 Skrevet 4. desember 2016 Veldig fine navn alle Anonymkode: b2456...f63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå