Gå til innhold

Anja Johansen


Trude.lutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Sirkustjukk skrev:

En periode hadde de ansatt en "nannny" slik at hun kunne trene eller henge med venner. 

Hun var ikke i jobb en gang...(og å omtale den bloggen hennes som fulltidsjobb er tøys)

http://www.vg.no/annonsorinnhold/familieliv/rema1000/90-anja-johansen-betaler-for-nannyhjelp-jeg-er-ingen-typisk-husmor

Er det henne selv eller barnet som trenger en nanny?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Kanskje dere skal roe dere ned. So what om de har en nanny. Vi vet ikke alt som foregår bak bloggen. Er så seriøst mye idiotisk som kommer opp her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Kanskje dere skal roe dere ned. So what om de har en nanny. Vi vet ikke alt som foregår bak bloggen. Er så seriøst mye idiotisk som kommer opp her nå.

Herregud, hun velger da selv å skrive om dette i full offentlighet? Det er ingen her som hisser seg opp fordi de mener noe om akkurat det, men meninger har de både lov til å ha og ytre. Skjønner meg ikke på dere brukere som tror dere kan detaljstyre hva som er greit å snakke om og ikke.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
3 timer siden, 365vinter skrev:

Herregud, hun velger da selv å skrive om dette i full offentlighet? Det er ingen her som hisser seg opp fordi de mener noe om akkurat det, men meninger har de både lov til å ha og ytre. Skjønner meg ikke på dere brukere som tror dere kan detaljstyre hva som er greit å snakke om og ikke.

Hårsår much for at noen ikke er enige i all pirkingen ? So what om hun skriver om nanny. Skal det alt plukkes fra hverandre og tolkes i det vide og brede? Detaljstyrer ikke, men jeg gir beskjed når jeg synes det blir patetisk og det er noe dere må tåle. Tross alt dere er på et diskusjonsforum og man må kunne si at man ikke er enig eller tar jeg feil?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun skriver Nanny eller Au Pair, er vel det samme? Så i grunn enig med @Ms. Daisy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Fiji skrev:

Angående bryllup: Lurer litt på hvorfor hun aldri har på seg forlovelsesringen på noen av bildene på SoMe?

 ..... og der kom sannelig forklaringen: "Derfor går jeg ikke med forlovelsesringen" Good to know! 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fiji skrev:

 ..... og der kom sannelig forklaringen: "Derfor går jeg ikke med forlovelsesringen" Good to know! 

 

Å selvfølgelig er det Lavrans sin skyld....det var jo han som fridde, og da er det hans ansvar å få tilpasset ringen i etterkant. OMG!! Går det an å ta litt ansvar selv....være litt voksen. Nei, nei og atter nei.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle
3 timer siden, Krutthøna skrev:

Å selvfølgelig er det Lavrans sin skyld....det var jo han som fridde, og da er det hans ansvar å få tilpasset ringen i etterkant. OMG!! Går det an å ta litt ansvar selv....være litt voksen. Nei, nei og atter nei.

Ja det er mye rart en kan legge seg bort i...

Endret av SelinaKyle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sirkustjukk skrev:

En periode hadde de ansatt en "nannny" slik at hun kunne trene eller henge med venner. 

Hun var ikke i jobb en gang...(og å omtale den bloggen hennes som fulltidsjobb er tøys)

http://www.vg.no/annonsorinnhold/familieliv/rema1000/90-anja-johansen-betaler-for-nannyhjelp-jeg-er-ingen-typisk-husmor

Hva om hun trenger en pause fra livet? Tror nok jeg hadde trengt både det ene og det andre hvis jeg var henne. Da hun var i midten av 20-årene, døde hennes daværende kjæreste, som hun hadde vært sammen med i flere år. Jeg tror ikke man kan fatte hvor drøyt det er å oppleve når man er så ung. Så finner hun seg en ny kjæreste midt oppi sorgen, blir gravid med han, og livet ser ut til å gå hennes vei igjen, men neida; babyen blir født alt for tidlig, med tilhørende hjerteproblemer som stadig må behandles og sjekkes. Antakelig kjenner hun seg ikke sikker på at dette barnet skal leve lenger enn henne selv. Jeg hadde blitt gal av mindre. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella3 skrev:

Hva om hun trenger en pause fra livet? Tror nok jeg hadde trengt både det ene og det andre hvis jeg var henne. Da hun var i midten av 20-årene, døde hennes daværende kjæreste, som hun hadde vært sammen med i flere år. Jeg tror ikke man kan fatte hvor drøyt det er å oppleve når man er så ung. Så finner hun seg en ny kjæreste midt oppi sorgen, blir gravid med han, og livet ser ut til å gå hennes vei igjen, men neida; babyen blir født alt for tidlig, med tilhørende hjerteproblemer som stadig må behandles og sjekkes. Antakelig kjenner hun seg ikke sikker på at dette barnet skal leve lenger enn henne selv. Jeg hadde blitt gal av mindre. 

Enig i det. Men ringen hadde jeg fått fiksa fort som F! Jeg hadde vært såå stolt av å gå med den! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Jobbreise? Hva jobber hun med? 

Trodde hun var blogger på heltid. Ansatt i United Influencers, men kanskje hun har en jobb ved siden av.... :forvirra:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kun blogger, men har en datter født med hjertefeil og spesielle behov. Har full forståelse for at de vil beskytte henne fra blogg og media. Lille går i barnehage, så Anja (og Lavrans i perioder) ha har MYE fritid.

Jeg tenker ofte på henne og hvor Dahle Oen hadde vært i karrieren i dag om han hadde blitt funnet tidsnok på hotellrommet og fått livredning på et tidligere tidspunkt😢 😔 Det var et sjokk for idretts-Norge og for familien på begge sider, hennes første og største kjærlighet før hun ble bedre kjent med Lavrans etterhvert. Svømmekompisene til Oen har alltid slått ring rundt Anja og hun gir av seg tilbake. Jeg oppfatter henne som et omsorgsmenneske, men som også trenger mye tid til egentid, og jeg ser ikke noe galt i det. Det er heavy å alltid gå på smerten slik jeg har gjort i 20 år!! Sorgen over tapet vil komme i bølger, hun er griseheldig som fant kjærligheten på nytt og ble gravid, selv om det ikke var planlagt. Lavrans virker som en skikkelig og stødig mann og far! Han er mer medievant enn Anja. Men hadde det vært min Lavrans så hadde jeg beinflydd til gullsmeden for å få ringen tilpasset!!! 😍 Hun er heldig. De 3 er heldige som har hverandre. Jeg er mye ensom og alene uten barna og med økonomi, ansvar, omsorg osv Men jeg tror også at ALT går an om man bare vil det nok og elsker nok! Og at hun syns der er HIMMELSK med litt alenetid, og HIMMELSK med feks telttur/fisketur med bare Lavrans så syns jeg hun må få synse det.  Det hender en sjelden gang at de blir plukket ut av UI til å reise på ulike eventer. Hun har også mange venner og svigerforeldre i Bergen, så syns ikke det er rart at  hun  reiser litt. Syns bare at hun er en litt umoden 30 år kvinne til å ha vært gjennom såpass det hun har vært. Men ingenting er bedre enn at begge to er glade i hverandre og hopper inn i ekteskapet ❤️❤️ 

Endret av Viking-girl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
På 7/8/2017 den 15.41, Sirkustjukk skrev:

En periode hadde de ansatt en "nannny" slik at hun kunne trene eller henge med venner. 

Hun var ikke i jobb en gang...(og å omtale den bloggen hennes som fulltidsjobb er tøys)

http://www.vg.no/annonsorinnhold/familieliv/rema1000/90-anja-johansen-betaler-for-nannyhjelp-jeg-er-ingen-typisk-husmor

So?! Altså.. jeg sluttet å jobbe for 8 år siden , da vi ikke trenger min lønn, og jeg prioriterer å være tilgjengelig for lunch og middag med mannen samt all tid jeg og barna ønsker sammen. Men jeg vil trene, reise etc også , så.. da har vi nanny. Og jeg gidder ikke bruke tid på å vaske , re senger og rydde så vi har hjelp til det. Er ikke det HELT ok?!! Dere kam kritisere mye,

men Hey -dette er virkelig ikke kritikkverdig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Vilunich skrev:

So?! Altså.. jeg sluttet å jobbe for 8 år siden , da vi ikke trenger min lønn, og jeg prioriterer å være tilgjengelig for lunch og middag med mannen samt all tid jeg og barna ønsker sammen. Men jeg vil trene, reise etc også , så.. da har vi nanny. Og jeg gidder ikke bruke tid på å vaske , re senger og rydde så vi har hjelp til det. Er ikke det HELT ok?!! Dere kam kritisere mye,

men Hey -dette er virkelig ikke kritikkverdig 

Enig med deg. Jeg sliter med å forstå folks trang til å legge seg opp i hvordan andre organiserer livet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Vilunich skrev:

So?! Altså.. jeg sluttet å jobbe for 8 år siden , da vi ikke trenger min lønn, og jeg prioriterer å være tilgjengelig for lunch og middag med mannen samt all tid jeg og barna ønsker sammen. Men jeg vil trene, reise etc også , så.. da har vi nanny. Og jeg gidder ikke bruke tid på å vaske , re senger og rydde så vi har hjelp til det. Er ikke det HELT ok?!! Dere kam kritisere mye,

men Hey -dette er virkelig ikke kritikkverdig 

Om man har råd til det så er det jo bare flott så sant den som vasker, rydder og rer senger osv får betalt etter norsk standard. Er mange utenlandske damer som reiser fra sine egne småbarn og familier for å jobbe for luselønn hos rike nordiske folk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 16.13, Krutthøna skrev:

Trodde hun var blogger på heltid. Ansatt i United Influencers, men kanskje hun har en jobb ved siden av.... :forvirra:

Ja, skal tro hvilken jobb den reisen kan være knyttet til. Kan det være blogg-jobben mon tro?

:roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...