Vinglass Skrevet 20. januar 2017 #41 Del Skrevet 20. januar 2017 Hun er jo på vixen og ute å spiser..... ??? Får det ikke til å stemme :/ uannsett om det er henne som er syk eller den unevnelige er det jo like ille 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 20. januar 2017 #42 Del Skrevet 20. januar 2017 Akk, innlegg på innlegg om hvordan hun er så sterk psykisk, hennes "bagasje" og noen sponsa joggesko. Skulle tro noen tvang henne til å blogge🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle Skrevet 21. januar 2017 #43 Del Skrevet 21. januar 2017 Var innom bloggen for første gang og du store verden for en sutring! Snakk om å trekke livsgnisten ut av leserene. For meg var det tydelig hvem som er syk og det er jo selvsagt veldig trist, men enten så skriver man ingenting om situasjonen eller så oppklarer man litt. Å sutre over at folk bryr seg når hun selv deler er jo bare idiotisk. For en usjarmerende jentunge. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. januar 2017 #44 Del Skrevet 21. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 21. januar 2017 #45 Del Skrevet 21. januar 2017 Hun har stengt for kommenterer på bloggen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. januar 2017 #46 Del Skrevet 22. januar 2017 Se ig til hennes forlovede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 22. januar 2017 #47 Del Skrevet 22. januar 2017 På snap i dag hos Anja: Jeg syntes ikke man skal ta mannens etternavn bare fordi... Den dama må få seg et rettskrivningsprogram på Mac'en sin 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 22. januar 2017 #48 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Og nå driver hun med snikreklame på instagram; poster bilde og oppfordrer til å sjekke ut favoritter i linken i profilen. Dette er en adlink og skal merkes! ( man kan se i linken at det er en adlink) Endret 22. januar 2017 av Bergensia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 23. januar 2017 #49 Del Skrevet 23. januar 2017 Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 23. januar 2017 #50 Del Skrevet 23. januar 2017 24 minutter siden, ssophie skrev: Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt. Det spørs vel akkurat hva det er snakk om av sykdom. Man kan fint få permisjon og slippe å gå med sykehusklær selv om man er innlagt. Det er ofte i forbindelse med undersøkelser eller operasjon at pasienter må gå med sykehusklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 23. januar 2017 #51 Del Skrevet 23. januar 2017 (endret) 7 timer siden, Mayana skrev: Det spørs vel akkurat hva det er snakk om av sykdom. Man kan fint få permisjon og slippe å gå med sykehusklær selv om man er innlagt. Det er ofte i forbindelse med undersøkelser eller operasjon at pasienter må gå med sykehusklær. Trist, for hun har da virkelig hatt nok sorg og ulykke i sitt liv. Hun er pen, nydelig og naturlig. Fatter ikke at hun skulle rote seg borti Annette Marie og "Team jeg liker"... bikinifitness Men hver sin smak. Nydelig forlovede har hun også som er 5 år yngre. Håper det ordner seg og at alt går bra med den syke, og at hun kommer i gjenge igjen. Mye blogging men mye svada. Er liksom ikke noe poeng, en grunnstamme Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Endret 23. januar 2017 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. januar 2017 #52 Del Skrevet 23. januar 2017 Ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. januar 2017 #53 Del Skrevet 23. januar 2017 Ryddet for kommentar til moderering. Minner om at spørsmål om moderering tas på PM eller Ris og ros. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 24. januar 2017 #54 Del Skrevet 24. januar 2017 På 23. januar 2017 den 1.15, ssophie skrev: Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt. Tror nok ikke det er hun som er innlagt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 24. januar 2017 #55 Del Skrevet 24. januar 2017 På 23.1.2017 den 1.15, ssophie skrev: Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt. Man kan fint være pasient uten veneflon og sykehusklær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. januar 2017 #56 Del Skrevet 25. januar 2017 Ryddet for spekulasjon og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. februar 2017 #57 Del Skrevet 3. februar 2017 En mnd på sykehus nå. Team Anja er lagt ned også. Skriver mye, men ikke om årsaken. Vil ikke dele alt visst.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 3. februar 2017 #58 Del Skrevet 3. februar 2017 Får helt vondt av Anja. Hun har gått gjennom det verste et menneske kan oppleve,og nå enda mer trøbbel. Noen får liksom alt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 5. februar 2017 #59 Del Skrevet 5. februar 2017 Huff lurer på hva som har skjedd... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. februar 2017 #60 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) . Endret 20. februar 2017 av Valetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg