Viking-girl Skrevet 11. juli 2017 #141 Del Skrevet 11. juli 2017 13 timer siden, AneR ikke skrev: Ja, skal tro hvilken jobb den reisen kan være knyttet til. Kan det være blogg-jobben mon tro? Ja. Sponsorturer, sponsorlunsjer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. april 2018 #142 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Jeg har stor sans for at hun samler inn penger til Ullevål sykehus slik at andre som er der kan få det bedre. Hun hjalp også familier med dårlig råd slik at de kunne få en fin jul. Hun er en blogger som kan se lenger enn sin egen nese, og det har jeg sansen for. Endret 18. april 2018 av Jordbærogfløte 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 18. april 2018 Forfatter #143 Del Skrevet 18. april 2018 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Jeg har stor sans for at hun samler inn penger til Ullevål sykehus slik at andre som er der kan få det bedre. Hun hjalp også familier med dårlig råd slik at de kunne få en fin jul. Hun er en blogger som kan se lenger enn sin egen nese, og det har jeg sansen for. Dessverre var det en familie som utnyttet dette. Som egentlig ikke trengte hjelp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. april 2018 #144 Del Skrevet 18. april 2018 18 minutter siden, Trude.lutt skrev: Dessverre var det en familie som utnyttet dette. Som egentlig ikke trengte hjelp. Ja, det fikk jeg med meg. Ille! Hun skrev et langt innlegg om det i går. Jeg synes det er bra at hun fikk det frem i bloggen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #145 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Hun avslørte på bloggen sin i går at hun var gravid igjen. Gratulerer! Endret 8. mai 2018 av Jordbærogfløte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg