Gå til innhold

Slettet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hvis mannen har hår, da, men fremdeles ikke har draget? Hva skal han da skylde på? Å tro at man ikke har draget kun fordi man er skallet, er å leve i fornektelse. Utrolig mange skallede menn har dame. Jeg er sammen med en mann som raker av seg alt håret, da det er ganske tynt på toppen. Jeg falt da for han uavhengig av hår eller ikke hår.

Menn som sutrer og bebreider damene fordi de ikke vil være sammen med han, har nok andre utfordringer på datingmarkedet enn manglende hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, ferale skrev:

Er jo ikke for å lure folk da... ville bare teste om det er forskjell da... og det er jo det.,

Ja, selvfølgelig er det det. Hva forventet du?:blink:

Alle vil jo ha en make som ser bra ut. Kall det gjerne overfladiskhet om du absolutt vil, men det er en evolusjonsmekanisme.

• Liker 1
Skrevet

Nettdating er overfladisk. Det gjelder for begge kjønn. Jeg ville ha passet meg litt hvis jeg var deg. Du står i fare for å bli en bitter og stakkarslig mann. 

Anonymkode: cc708...55a

• Liker 1
Skrevet
På 21.11.2016 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Sukk. Mennesker er overfladiske. Jeg er så dritlei menn her inne som sutrer over at "kvinner er så fæle buhu", når det i realiteten ikke er forskjell mellom kjønnene på dette punktet. :rolleyes:

"Overfladiskheten" har bare økt med digitale datingsystemer der bilder er alfa og omega.

Anonymkode: b2ada...da8

Kanskje menn her sutrer litt om kvinner fordi kvinnene her inne sutrer så og si hele tiden om menn? Fint med litt selvinnsikt vet du ;)

Anonymkode: ce2fb...37d

• Liker 1
Skrevet (endret)
On 11/25/2016 at 12:51 PM, AnonymBruker said:

Nettdating er overfladisk. Det gjelder for begge kjønn. Jeg ville ha passet meg litt hvis jeg var deg. Du står i fare for å bli en bitter og stakkarslig mann. 

Anonymkode: cc708...55a

slettet

Endret av ferale
Skrevet (endret)
On 11/25/2016 at 12:26 PM, Knirke said:

Endret av ferale
Skrevet
4 timer siden, ferale skrev:

Til alle dere andre, så vil jeg bare forklare at utseende betyr tydeligvis veldig veldig mye,når folk hele tiden sier sier det motsatte. Kan heller ikke folk være ærlige å si det rett ut da, istedet for å lyve om at utseende ikke betyr noe når en sjekker. Men neida, folk stiller opp i aviser/tv/radio og forvisser om at det er det indre som teller ... gang på gang... falsk/overfladisjk kaller jeg dette. Det var det som var poenget mitt. god helg til alle.... :)

Selvfølgelig betyr utseende noe, i den forstand at man må like det man ser. Det betyr likevel ikke at alle liker det samme. Dessuten er utseende forbigående. Beauty fades. Hva med deg selv? Bryr du deg overhodet ikke om utseendet til jenter du ønsker å date?

Skrevet
10 minutter siden, Mythic skrev:

Selvfølgelig betyr utseende noe, i den forstand at man må like det man ser. Det betyr likevel ikke at alle liker det samme. Dessuten er utseende forbigående. Beauty fades. Hva med deg selv? Bryr du deg overhodet ikke om utseendet til jenter du ønsker å date?

Poenget hans (som jeg mistenker utmerket godt at du vet) er at utseende teller nesten alt i denne sammenheng. Det er den skinnhellige og falske bedyrelsen om det motsatte som folk alltid prøver å fremme han ønsker å komme til livs. Noe som er ett faktum, om en liker det eller ikke.

Anonymkode: 92a06...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...